☁️Т/і: Капець, добре план Б.☁️.- Я зайшла в провулок там де не було людей. І зачитала заклинання в наступні хвилини мене вже ніхто не бачив і не чув. Я попрямувала на місце вбивства.
П: Хто то була? З вами все добре?
Л: Так все добре, якась дівчина, яка запевняє, що вона Т/і Сальваторе.
Т/і: Еее, я і є Т/і Сальваторе.
П: Може то вона і є.
Т/і: О а це правильно каже.
Л: Такого не може бути Деймон розповів би. Перший раз таке чую. Але не суть, давай повернемось до розслідування.
П: Так добре. Це знову напад вампіра хіба ми не всіх вбили?
Л: Я вже не знаю, що думати. Якщо ми чогось не знаємо і вампіри тепер можуть знаходитись при світі дня.
П: Не знаю. Це неможливо.
Л: Але вампіри теж фактично просто легенда. Так добре збираємо загальну нараду сімей засновників сьогодні ввечері 19:00. В будинку мера.
П: Добре, все буде зроблено.
☁️Т/і: А це вже щось. Впринципі більше нічого цікавого немає.- я пішла.☁️ Повернулася додому все розповіла Стефану.
С: Потрібно попасти туди.
Т/і: Тебе точно не впустять.
С: А ти без запрошення пройти не зможеш.- я замислилася.
Т/і: Тільки якщо не здружуся з Тайлером.
С: За декілька годин?
Т/і: Так. Деймона можна попросити, щоб він підтвердив, що мені можна довіряти і тоді я зможу пройти без запрошення, впевнена вони мене перевірять.
С: Як ти збираєшся вмовити Тайлера піти до його будинку.
Т/і: Поки що не знаю.. А хто дружить с Тайлером?
С: Метт.- я загадково посміхнулася.
С: Що задумала?
Т/і: А якщо я стану нібито дівчиною Метта і ми типу прийдемо в гості.
С: Цей варіант зразу відпадає.
Т/і: Ееее, чому? Гарний варіант.
С: Не можна просто маніпулювати почуттями людей.
Т/і: Він це потім не згадає.
С: А якщо він п'є вербену?
Т/і: Ось і перевіримо. Ти зі мною?
С: Пішли. Хтось же повинен слідкувати за твоїми косяками.
Т/і: Я ще нічого не натворила
С: А можеш, так, що пішли.- я закотила очі. Ми вийшли з будинку.
Т/і: І де він може бути?
С: В основному на роботі в барі.
Т/і: Тоді пішли.- через деякий час ми прийшли. Сіли за барну стійку.
?: Доброго дня, що бажаєте замовити?
Т/і: Текілу будь ласка.
С: І мені
?:О Стефан привіт. Вибач але продати не можу у нас тут почався дуже сильний контроль. Штрафують нещадно, мабуть все за вчорашньої вечірки.
С: Привіт Метт, нічого.
М:Як справи, давно тебе в школі не бачив. А ти ой вибачте ви хто? Мені потрібен ваш паспорт.- я витягнула паспорт і ввідала.
Т/і: Ось, можеш на ти.- він подивився в нього.
М: О так ти старша сестра Стефана не знав, що в нього є сестра.- Стефан здивовано подивився на мене, а потім змінив вираз обличчя на звичайний і сказав.
С: Так це моя старша сестра, просто слушного випадку не було, щоб розповісти. Справи в мене нормально, а ти як?
М: Все добре. Так, а що робити з текілою.
Т/і: Запиши обидва на мене.
М: Добре.- він почав все робити. Через хвилину він повернувся з 2 текілами.
М: Ось.
Т/і: Дякую.- Стефан подивився на мене продаючи знак, що пора починати.
Т/і: Метт.
М: Що?- я подивилася прямо у вічі.
Т/і: Зроби ще 2 текіли за рахунок закладу.
М: Я зроблю ще 2 текіли за рахунок закладу.- я посміхнулася.
Т/і: Це так мило з твоєї сторони.- тепер я знала, що його можна загіпнотизувати, можна переходити до 2 етапу. Через хвилину повернувся Метт з текілами.
М: Ось ваші текіли.
Т/і: Дякую. А тепер ти підеш попросиш відгул бо тобі дуже погано. Тобі сильно болить живіт, нудота і болить голова так, що тобі важко сконцентруватися на словах. А потім коли тобі дадуть відгул ти вийдеш і зайдеш за переулок і все пройде - хвилина і він скрутився від болю.
М: Вибачте мені щось погано.
Т/і: З тобою все добре?- хвилююче лице зробила я.
М: Не знаю.
Т/і: Тобі допомогти?
М: Ні, скоро все буде добре.- він пішов.
Т/і: Ну що другий етап завершено, пішли будемо чекати.- ми вийшли з бару.
Т/і: Чому брови насупив?Признавайся, бо я невідстану.
С: Не подобається мені весь цей план. Деталі не прораховані, ми не знаємо чи Тайлер є вдома. Ми покладаємося тільки на удачу.
Т/і: Все буде добре. Викручуватися всеодно буду я.
С:...
Т/і: Короче пішли.- через пару секунд ми прийшли.
Т/і: Ну і довго він. Що так важко відмазатись.
С: Може він відмазався, але може бути таке, що йому швидку викликали.
Т/і: Не може бути.
С: Якраз таки може. Ти йому стільки вселила в його розум, що сумніваюся, що все обійдеться без швидкої.- я почала прислухатися нічого поки що не відбувалося.
Т/і: Поки що нічого не відбувається. Знаючи вигадані симптоми Метта швидка приїде приблизно за 5 хвилин. Поки ми балакали пройшло десь 3. Чекаємо. А що хоч казати. Припустим я йому скажу, що я його дівчина, але як попасти в дім.
С: До нього недавно мама приїхала і вона скажімо не дуже гарна і примірна мати. Можна напроситися по цій причині, а ти можеш з'явитися типу в підтримку Метта.
Т/і: Ага можна, ще нюні розпустити про те, що я її не знала і хочу з нею познайомитись, але не можу. Тоді в їхній розмові я не буду зайвою.
С: Вийде непогано.
Т/і: Тоді залишається тільки кінець. Тоді залишається попросити Тайлера, щоб не розповідав про мене, а з Меттом я потім типу кину його.
С: Не факт, що він не розповість. Але поки, що головне щоб ніхто не дізнався про цей день. І у нас залишається ще одна проблема.
С: Керолайн
Т/і: А що з Керолайн?
С: Вона з Меттом зустрічається.
Т/і: Тоді заберу цей момент з пам'яті Тайлера, а Метта загіпнотизую.
С: Перебір.
Т/і: Зовсім ні. Чи ти пропонуєш нічого не робити. Ми і так набрехали всім кому могли, нам нічого втрачати.
С:...
Т/і: Та все вже чекаємо.- я ввімкнула телефон продивилася по повідомленнях одне було від Мітсі, відкрила.
- Привіт на скільки мені прийти?
- Привіт давай в 23:00?
* Через декілька секунд вона відповіла *
- Добре, бувай.
- Бувай.
Вимкнула телефон якраз прийшов Метт.
М: А що я тут роблю?- здивовано спитав він.
М: Стефан? Т/і? Що я тут роблю?- я підійшла ближче і подивилася у вічі.
Т/і: Ти ж їдеш зараз до Тайлера разом зі мною, щоб поговорити про твою матір і її витівки.
М: Т-так?
Т/і: Так. Згадав?
М: Точно згадав.
А чому з тобою?
Т/і: Ти попросив мене.
А тепер набирай Тайлера і кажи, що ти до нього приїдеш зі мною.- він так і зробив.
Т/і: Я твоя дівчина і ти дуже сильно кохаєш мене.
Т/і: Ну впринципі все. Тоді ми поїхали. Жди новин.- сказала я Стефану, він кивнув, ми сіли в машину.
* В дорозі. *
☁️Т/і: Навіщо розводити такий спектакль якщо я їм потім всеодно зітру пам'ять. Вирішено! Як тільки мене впустять зітру пам'ять і все.☁️
Через деякий час ми були вже біля потрібної будівлі. Метт постукав в двері і через декілька секунд нам відкрили двері.
Т: Привіт Метт!- радісно сказав Тайлер.
Т: І ти...
Т/і: Т/і.
Т: Приємно познайомитись. Ти знаєш в мене таке відчуття, що ми були знайомі тільки я не пам'ятаю.
Т/і: Це маячня я тебе перший раз бачу.
Т: Ну добре проходьте.- я пару секунд постояла.
Т: Т/і проходь чого стоїш.
Т/і: Та я замислилась.- перейшла поріг.
☁️Т/і: Ну нарешті ☁️
Тільки Тайлер почав щось казати заклинання як я сказала заклинання і всі заснули.
Т/і: А тепер можна розпочинати.- тут я згадала.
Т/і: Капець.- набрала Стефану.
Т/і: Стефан мені потрібна твоя допомога.
С: Що трапилося?
Т/і: Я трави не взяла. Ти повинен їх привести, бо я не зможу стерти пам'ять.
С: Де вони? І які потрібно
Т/і: В моїй кімнаті білий шкаф там є трави.
С: Які потрібно?
Т/і: Спочатку потрібна кругла банка, закручена зелена травка.
С: Т/і їх тут дофіга закручених є темно зелена, світло зелена, синьовато-зелена і просто зелена. Не можна було підписати
Т/і: Ні не можна було, я не розраховувала на таку ситуацію. Бери синьовато-зелену. Далі круглі листочки в квадратній банці. Вони там одні.
С: Знайшов.
Т/і: Тоді далі.- я продовжила називати інші трави, почав прокидатися Тайлер.
☁️Т/і: Щось він рано..☁️
Т/і: Стефан почекай секунду.- я підійшла і вдарила Тайлера по голові так, що він вирубився.
С: Що сталося?!
Т/і: Вже нічого забудь. Продовжуємо.- в кінці кінців Стефан знайшов, що потрібно було і привіз це.
Т/і: Все взяв?
С: Так
Т/і: Дякую.- я вийшла на поріг і забрала сумку.
Т/і: Почекай мене в машині.- він кивнув і пішов. Я пішла в кімнату, але лежав тільки Тайлер, Метта в кімнаті не побачила.
Т/і: Дідько!- виходжу з кімнати як різко хтось вдаряє пательнею по голові.
Т/і: Аййй!- я подивилася то був Метт.
М: Що ти з нами зробила?!!!
Т/і: Нічого.
М: ПИТАЮ ЩЕ РАЗ. ЩО ТИ З НАМИ ЗРОБИЛА?!!!!!!!!!- я підійнялася.
М: Без різких рухів.
Т/і: Метт.- з'явився Стефан біля входу.
С: Т/і, що у вас там?
М: Хто ти така?!!!!- я почала підходити.
М: Не підходь я вдарю.- я спокійно продовжила підходити. Метт замахнувся але як тільки він це зробив я зупинила пательню вирвала з рук Метта і відкинула в сторону.
М: Хто ти в біса така!!!!- почав він кричати. Я подивилася йому в очі.
Т/і: Мовчати і не рухайся.- він так і зробив в його очах виднівся страх.
Т/і: Молодець.- я погладила його по шоці. Йому це явно не сподобалося, але хто ж його питає.
Т/і: А тепер ти забудеш про нашу зустріч з Стефаном в барі, але ти будеш пам'ятати, що тобі просто стало погано і ти попросив відгул. Ти забудеш про зустріч з Тайлером і забудеш, що ми їхали до нього. Зараз ти не будеш нічого пам'ятати. Ти поїдеш додому і будеш відпочивати. - пару секунд і він сів в машину і поїхав.
Т/і: Ну все з одним розібрались.- потім я пішла до Тайлера і забрала спогад про нашу зустріч. Повернулась до Стефана.
Т/і: Поїхали.- ми сіли в машину і поїхали.
С: Так, а що у вас трапилося, бо я початку не почув.
Т/і: Скажімо так буйний пацієнт прокинувся і все згадав.
С: А
* Ми повернулися додому і я почала дзвонити Деймону, але він не брав трубку. Почала писати не відповідав. І тут влітає Стефан*
С: Т/і Деймон забрав Єлену!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Першородний друг чи щось більше ?..
RandomІ так я Т/і Сальваторе, наймолодша Сальваторе мені 159 і я єретик, так вже вийшло, що по маминій лінії є далекі коріння відьом, а в останні століття вони ні в кого не з'являлися коротше мені дуже пощастило, а незабаром після перетворення моїх братів...