Т/і: Можна.- я взяла його руку. Він посміхнувся.
К: Не будемо зволікати.- ми пішли, спочатку просто говорили, а потім..
К: Ти мабуть зголодніла?
Т/і: Є трохи
К: Ходімо.- ми зайшли в ресторан він був біля озера і сіли за вільний столик на дворі людей вже не було. Навколо було темно, пляж, мигтіли вогники з гірлянд все було так атмосферно, що мені дуже подобалося до нас підійшов офіціант.
?: Доброго вечора, що вам?
Т/і: Стейк і салат
?: А вам?
К: Карбонару
?: Добре, а з напоїв?- поки Клаус не сказав щось на кшталт "шампанського" я його випередила і сказала
Т/і: Латте.- він дивно поглянув та не звернув уваги.
К: Американо
?: Ага, бажаєте ще чогось?
Т/і: Ні
К: Це все.- офіціант пішов. Я гляділася навкруги поки Клаус не запитав
К: Подобається?
Т/і: Дуже, - усміхаючись сказала я йому.
К: Як день пройшов?
Т/і: Та нормально спочатку просто гуляла, а потім прийшла Ребекка зі своїм "не хочеш пройтись по магазинах" ?- Клаус посміхнувся.
Т/і: А ти як?
К: З Марселем розбирався
Т/і: Зрозуміло.
К:..
Т/і: Це ж ти попросив Ребекку, щоб ми сходили по магазинах?
К: Можливо..
Т/і: А я думаю чому вона так дивно себе поводить.
?: Ваше замовлення
Т/і: Дякую.- він пішов, ми почали їсти.
Я така була голодна, що одразу ж почала їсти.
К: Хтось добре зголоднів
Т/і: Можливо..- я посміхнулася і продовжила їсти.
* Через декілька хвилин
Я доїдала свій стейк, салату вже не було, як Клаус задав мені неочікуване питання *
К: Ти вийдеш за мене?- я аж попирхнулася.
Я звісно очікувала цього та ж не на другий день мого приїзду і блін я не розповіла, що вагітна. Що робити в таких випадках?
Т/і: Ти серйозно?- він кивнув, дістав з піджака обручку і став на коліно.
К: Ти завжди допомагала нашій сім'ї, була моїм близьким другом, дівчиною. Ти завжди залишилася і довіряла мені попри всі негаразди. Я декілька разів втрачав тебе і більше не хочу тебе відпускати. Ти вийдеш за мене?
Т/і: Клаус..я..м..мені..- я страшне розхвилювалась.
☁️Т/і: Ну явно мені спочатку потрібно розповісти, що я вагітна інакше це буде виглядати так як я залишила його без вибору ☁️
Т/і: Клаус перед тим як я дам тобі відповідь, я маю дещо розповісти.
К: Тож кажи, - серце заколотилося з неймовірною швидкістю. Я зібралася з думками і сказала.
Т/і: Я не просто так повернулася в життя, за декілька днів до моєї смерті, дізналася одну новину, та не встигла нікому розповісти як померла. І потім знайшла спосіб возкреснути щоб зберегти її..
Т/і: Тож..Клаус.. я вагітна...- від хвилювання я перебирала пальці на руках. По обличчю Клауса було видно, що він трохи в шоці, а може й не трохи.
К: Це ж неможливо..
Т/і: Я теж так думала.. Сам подумай ти напів перевертень перевертні можуть продовжувати свій рід, я напів відьма(ну як вже просто відьма) теж можу продовжувати рід.- я відчайдушно вдивлялася в пальці на руках типу вони мене врятують. Пройшло декілька секунд, Клаус підійнявся взяв мої руки в свої погладжуючи їх і сказав.
К: Не хвилюйся, якщо ти думаєш, що я відмовлюся то ні - це не змінить мого рішення.- спочатку він подивився на обручку, а потім на мене очікуючи відповідь. Я не довго думаючи посміхнувшись відповіла.
Т/і: Так я згодна!- широко посміхнувшись, Клаус одягнув обручку на безіменний палець. Можливо тепер настало і моє: "завжди і навічно" . Я поцілувала його, а потім ще раз і ще раз. З кожним разом все було гарячіше і гарячіше.
К: Можливо час бути вдома?- я кивнула і вмить ми були вже вдома у спальні. Клаус скинув з себе футболку і почав розціловувати мене. Потім я трохи припіднялася і прошепотіла йому на вушко.
Т/і: Я кохаю тебе.- і облизнулася.
К: А ти не уявляєш як я кохаю тебе, дорогенька!- ми продовжили. Він швидко розстігнув змійку на моїй спині, стягнув сукню і перейшов до більших пестощів мого тіла...
* На наступний ранок *
Я прокинулася, на диво Клаус був зі мною і ще спав. Настрій був чудовий я ще трохи полежала, а після тихо піднявшись з ліжка, попрямувала на кухню готувати сніданок, цього разу були сирники і чай.
* Через 30хв *
Дехто підійшов ззаду і приобійняв мене, а після поцілував у шию.
К: Добрий ранок ✨
Т/і: Добрий ранок, - я поцілувала його..P.s.: Дорогенькі мої, скажіть будь ласка. Я тут думаю, як продовжити історію і є 2 варіанти. 1-й: я можу написати коротке "довго і щасливо" десь в 2-4 частинах, або ж можу розтягнути історію приблизно 7-15 частин і не знаю чи вийде "довго і щасливо". Скажіть вашу думку, який варіант писати?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Першородний друг чи щось більше ?..
РазноеІ так я Т/і Сальваторе, наймолодша Сальваторе мені 159 і я єретик, так вже вийшло, що по маминій лінії є далекі коріння відьом, а в останні століття вони ні в кого не з'являлися коротше мені дуже пощастило, а незабаром після перетворення моїх братів...