39 частина

39 3 2
                                    

Д: На авто. Ходімо.- ми сіли в авто та виїхали на бал. Весь час в мене сильно боліла голова і я була трошки роздратованою через це.
* Уже на місці. Деймон припаркував авто і ми вийшли з нього. Я побачила велику гарну будівлю біля неї було велике скупчення людей, які проходили на бал. Ми підійшли туди.
?: Ваше запрошення місс?- я простягнула лист чоловіку.
?: Дякую, а ваші?
Д: Ось моє запрошення.- Деймон вже збирався вчудити щось та я зупинила його та сказала.
Т/і: Вони зі мною.- чоловік спочатку замовкнув, а потім сказав.
?: Проходьте панове.- ми пройшли.
Т/і: Що обов'язково було збиратися напасти на нього?!- звернулася я до Деймона.
Д: Ти мене свариш?
Т/і: Ні просто кажу як є!- сказала я роздратованим голосом.
С: В тебе все добре, раніше ти ігнорувала такі ситуації.
Т/і: Все добре.- прошипіла я.
Д: Не дуже схоже..
Т/і: Господи да чого ви до цього причепилися, сказала ж все добре!
Т/і: Вибачте.- я поспіхом пішла від них.
І підійшла до столика з шампанським, взявши один келих я надпила з нього. До мене підійшов Фінн.
☁️Т/і: Ще його не вистачало.☁️
Ф: Чудово виглядаєш.
Т/і: Дякую.- відповіла я.
Ф: Тільки що тут роблять інші Сальваторе, вони не запрошені.
Т/і: Я казала їм, що вони у чорному списку. Загалом вони з Єленою.
Ф: А де сама Єлена?
Т/і: Не знаю, має прийти.
Ф: Зрозуміло.- підійшов Клаус.
☁️Т/і: Да я що медом помазана, що вони ходять до мене?!☁️
К: Фінн, що ж ти бідну дівчину тероризуєш не потрібними запитаннями? Як на мене по ній видно, що вона не хоче відповідати на твої запитання, що її ніяк не торкаються.
☁️Т/і: Ну нарешті хоч хтось.☁️
Ф:...Ну добре Т/і.. Насолоджуйся святом.- я кивнула йому у відповідь.
К: Маєш прекрасний вигляд дорогенька.
Т/і: Дякую.
К: Звідки ти його знаєш?- спитав Клаус я розгнівалася, але намагалася відповісти спокійним голосом.
Т/і: Нещодавно в барі познайомилися.
К: Про що розмовляли?
Т/і: Я на бал прийшла чи на допит? Чому всі вважають за потрібне спитати все що його цікавить та задовбати мене???- роздратовано сказала я, а потім взяла і пішла.
☁️Т/і: Ця клята голова! Як же вона болить!А головне чому вона болить?!☁️ Я допила вміст бокалу та поставила на інший столик і вирішила прогулятися на дворі. Коли я вже вийшла то на дворі була тишина. Я пройшлася по стежці за двір і там був невеличкий ставок. Ставши навпроти нього я почала спостерігати за ним. Але через декілька хвилин мою тишину порушили, поряд зі мною став Клаус.
Т/і: Чого тобі?
К: Трошки погарячкував, ти все ж таки прийшла на бал.- я замовчала, подумала, а потім сказала.
Т/і: Якщо це було вибачення, то пробачаю.- сказала я дивлячись на ставок.
Т/і: Тут є і моя невелика провина. Сьогодні не мій день, тому не в настрої.
К:....
Т/і: Ти щось хотів ще?- подивилася я на нього. Клаус мовчав, я вдихнула повітря, а після промовила.
Т/і: Питай вже що хотів дізнатися..
К: Я просто прийшов вибачитися в своєму роді, ну і подивитися на тебе. Доречі радий тебе бачити знову)
Т/і: Зрозуміло)- я продовжила дивитися на ставок.
К: Хоча знаєш є одне запитання.
Т/і: І яке ж?
К: Ти зовсім нічого не пам'ятаєш?
Т/і: Нічого, окрім заклинань їх чомусь всі пам'ятаю.
К: Зрозуміло.
Т/і: Тоді в мене є зустрічне питання до тебе.
К: Кажи.
Т/і: Ким я тобі була, ну раніше?
К: Ми були дуже близькими друзями.
Т/і: Ммм.. Зрозуміло. Останнє запитання?
К: Давай.
Т/і: А як щодо моєї смерті, що сталося?
К: Нуу ти була в комі рік, а в той день коли прокинулася, щось сталося і ти прийшла до мене попросила труну Естер, але на той час вона була дуже небезпечною як і для мене так і для всіх. Я не збирався її тобі віддавати, бо ти не пояснювала чому вона тобі потрібна. Після ти швидко згорнула мою шию і знайшла труну Естер сама. А коли я вже прокинувся і приїхав на місце з моїми трунами там де була Естер і всі інші, вже нічого не було крім тебе мертвої..
Т/і: Дякую за відповідь.- сказала я. Настала тиша, а потім Клаус сказав.
К: Скоро відбудуться танці, як хочеш то можеш приєднатися, а мені вже час.
Т/і: Добре, дякую.. Я скоро підійду.- Клаус пішов. Я ще декілька хвилин постояла і зайшла в будівлю. Та підійшла до Стефана.
Т/і: Де Деймон?
С: Заграє до Єлени.
Т/і: А ти чого тут стоїш, хіба ви не разом?
С: Ні, я збрехав. Ми давно посварилися і розійшлися, Єлена не впевнена в своїх почуттях до мене. Як на мене то вона закохується в Деймона, але сама цього не признає.
Т/і: Цікавенько.
С: Ти щось хотіла?
Т/і: На початок вибачитися хотіла, я трішки не в настрої сьогодні.
С: Я це помітив. А ще щось хотіла?
Т/і: Так, але не тут.- ми пішли в іншу кімнату там де нікого не було та я промовила заклинання, щоб нас ніхто не чув.
С: Що це було?
Т/і: Це щоб нас ніхто не чув. В мене є питання до тебе.
С: Слухаю.
Т/і: Ким мені являється Естер? Та звідки вона все знає про мене?
С: Як на мене тобі вже це розповідали. А якщо в тебе питань більше немає, то я пішов до Єлени.- Стефан вже йшов на вихід.
Т/і: Я чула вашу з Деймоном розмову сьогодні. Розкажи прошу тебе, я хочу знати, що насправді сталося.
С: Що ти хочеш дізнатися?
Т/і: Як я померла?
С: Це сталося в той же день коли ти вийшла з коми, спочатку тобі було добре і ти була просто виснаженою, а потім тобі стало погано і з кожною хвилиною тобі було все гірше, тебе вбивала відьма і в тебе не було сил щоб боротися, бо майже всі сили ти витратила на кому. Ти знайшла спосіб, який врятував би тобі життя. Він не вийшов і ти померла.
Т/і: Що за спосіб?- Стефан мовчав.
Т/і: Нууу, мені потрібно знати з чим чи ким маю справу.
С: Ти мала йти до Клауса за труною Естер. Це Естер змусила тебе впасти в кому і потім вбивала тебе саме вона. Ти якось дізналася, що Естер в труні у Клауса та те що її тіло частково живе ти теж дізналася, а це вже означало, що ти могла розбудити її. По плану ти мала розбудити Естер і тоді б вона вилізла з твоєї голови, а після ти б вбила її. Щось пішло не так і потім тебе знайшов Клаус мертвою на місці там де були раніше його труни.
Що там точно сталося ми не знаємо тільки припущення.
Т/і: Зрозуміло, дякую. Вибач, що затримала.- він кивнув і пішов, а я зняла заклинання і теж вийшла в головну залу.
На сходах я побачила всіх Майклсонів та Естер, яка промовляла тост.
Е: Хвилиночку уваги. Дорогі гості я рада, що всі ви зібралися на нашому святі. Цей день є дуже важливим для мене поскільки немає нічого для мене краще ніж бачити мою сім'ю знову разом. Будьмо!- всі випили.
Ел: Дорогі гості зазвичай коли наша сім'я збирається разом за традицією наш вечір починається з танців. Цього разу буде стародавній вальс, тож всі бажаючі знайдіть собі партнера та пройдіть в наступну залу.- люди почали вибирати собі пару та проходили в наступну залу.
Т/і: Ну що ж тоді за мене, красиву, молоду та недоступну!- сказала я сама собі і ковтнула напій з бокалу.
К: Хороший тост.- я дьоргнулася від неочікуваного голоса Клауса.

Першородний друг чи щось більше ?..Where stories live. Discover now