34 частина

44 5 2
                                    

☁️Т/і: Що такого можна знайти про Естер? Щось потрібно про їхню сім'ю. Ну всі розкладені по гробах. Скільки їх там? Фінн, Ребекка, Елайджа, Кол.. Виходить чотири гроби. Стоп останній раз я бачила 5 гробів. Клаус казав, що Естер померла, але за такий час її тіло згнило б давно. Майкл закований зовсім в іншому місці. Виходить там Естер і це значить вона не зовсім мертва, а скоріше всього її тіло просто підтримує життєві сили, а це вже означає, що я зможу розбудити і позбутися її.
Бінго!☁️
Т/і: Деймон я знайшла вихід.- радіючи сказала я.
Д: Що саме?
Т/і: Якщо коротко, то тіло Естер зберігається в гробу і я зможу її розбудити. Але мені потрібно буде забрати майже всю вашу магію..- прибіг Стефан.
С: Що сталося?!!
Д: Добре Т/і, роби.
С: Може мені пояснять, що відбувається?
Т/і: Деймон розкажи йому будь ласка, мені потрібно подзвонити.- Деймон почав розказувати все Стефану. Ти подзвонила Клаусу, він взяв трубку.
К: Привіт дорогенька, радий тебе чути знову.
Т/і: Привіт, Клаус мені потрібно терміново з тобою зустрітися.
К: Як забажаєш, дорогенька.
Т/і: Дякую, я скоро прийду, зустрінемося в тебе.- я скинула трубку. А потім повернулася до братів.
Д: Це що було?!!
Т/і: В сенсі?
Д: Привіт дорогенька, звісно дорогенька.
Т/і: І не стидно?!! Підслуховуєш, аяяй!
А ти підслуховував?
С: Як таке не почути ти відійшла буквально на 2 метри.
Т/і: Зрозуміло..
С: Т/і..Твої руки..Вони синіють!
Т/і: Дідько прийдеться прискоритися. Я так розумію ти все вже теж знаєш.- Стефан кивнув.
Т/і: Ну тоді сідайте, бо мені прийдеться забрати з вас по максимуму і одразу попереджаю вам буде погано.
Д: Та починай вже.- вони сіли, а я забрала з них майже всю магію, принесла їм крові, щоб швидше сили відновлювалися.
Т/і: Беріть, сили швидше відновляться. Дякую, що допомогли я пішла.
Д: Стій ми з тобою.
Т/і: Деймон вам зараз тяжко буде підняти пакет з кров'ю, а ти хочеш ще піти зі мною. Відновіться краще спочатку, я швидко все буде добре.- я обійняла їх і з поспіхом побігла до Клауса, але спочатку на всяк випадок ще забрала магію з кулона і взяла сумку.
Е: Ти збираєшся вбити мене?
Т/і: А ти що ще цього не зрозуміла?
Е: Мене так просто не вбити.
Т/і: Мене теж, але ти спробувала.
Е: Виграє сильніший.
Т/і: Поки ти не з своєю магією і поки ти в мене в голові, тебе буде легко вбити. От якби ти була з своєю магією було б набагато складніше.
Е: І який в тебе план?
Т/і: Хах звісно так і розкажу одразу ж. Думки можеш не читати я про це не думаю.
Е: Ти вважаєш, що коли я помру то тобі стане легше?
Т/і: Набагато легше.
Е: Повір в житті ж набагато більші проблеми.
Т/і: Слухай, заткнися, добре? Я не погоджувалася вислуховувати нотації, а тим паче не погоджувалася на те щоб ти з'явилася в моїй голові.
Е: Я розумію.
Т/і: Якби розуміла, тоді б не лізла в мою голову. Все прийшла, а тепер не назоляй!- я зайшла в будинок. При вході стояв чоловік, ну як чоловік.. як я потім зрозуміла, то був гібрид, він сказав мені:
?: Місіс Т/і пройдіть за мною вас вже очікують.- я трішки охреніла, хоча це було очікувано. В домі Клауса проходив ремонт, мене провели в вітальню, я побачила як Клаус щось доручає іншому гібриду, а потім як той пішов підійшла я.
Т/і: І коли це ти встиг затіяти ремонт?
К: Давненько вже, радий тебе бачити.
Т/і: Я теж.- я обійняла його.
К: Пішли.- він провів мене в свій кабінет.
Т/і: Хах, а свій кабінет вже зробив, до речі чудовий ремонт!
К: Дякую. Як ти?
Т/і: Поки добре.
К: Розкажи, що сталося тоді.. Т/і в тебе кров з носа йде це нормально?- я швидко витерла кров.
Т/і: Дідько! ☁️я думала в мене більше часу☁️ Клаус. Мені потрібна твоя допомога.
К: Що завгодно.
Т/і: Мені потрібен доступ до гробу Естер мені потрібно розбудити її.
К: Крім цього. Стій звідки ти знаєш?
Т/і: Це довга історія, мені реально дуже потрібен доступ до нього, терміново!
К: Чому? Поясни.
Т/і: В мене немає стільки часу.
К: Якщо тобі потрібно розбудити Естер, то я не дам тобі гроба.
Т/і: Скажи де гроб.
К: Ні.
Т/і: Зрозуміло.- я силою думки згорнула йому шию.
Т/і: Хочеш жити май запасний план. Вибач Клаус, але я ще хочу пожити.- я дістала карту і свічки з сумки, забрала з Клауса майже всю магію і зробила заклинання пошуку. Знайшла його сім'ю і з поспіхом вибігла з дому, але зпочатку попросила у одного з його прислуг ключі від авто Клауса сказавши, що мені було поручено завдання для якого мені потрібно його авто. Швидко сівши в авто я виїхала на потрібне мені місце. Добре, що коли Клаус переїзджає, то забирає з собою всю сім'ю.
Через декілька хвилин я вже була на місці. Швидко вибігши з авто я побігла в будівлю.
При вході мене зупинили.
?: Місіс сюди не можна. Хто ви така?
Т/і: В мене термінове завдання привезти один гроб Клаусу.
?: Вибачте місіс, але нас не попередили. Зараз зв'яжуся з босом.
Т/і: Звісно..Зв'язуйся.. на тому світі.
?: Що?- я швидко вирвала йому серце і зайшла в будівлю мене ще чекало троє людей з ними я довго не возилася. Дійшовши до гробів з поспіхом почала відкривати їх аби знайти потрібний. Залишився останній тільки я зібралася відкрити його, але він не відкривався. Вже приклала трохи сили, але всеодно не відкрився. Потім я просто приклала руку на гроб і відчула, що на ньому стоїть заклинання я швидко забрала з нього магію.
Т/і: Ну все бувай Естер. Хто там виграє?
Звісно я.- я відкрила гроб і вже зібралася вирвати сердце цій старій відьми аби покінчити з цим, але в секунду я була прибита до стіни і не могла поворухнутися.
Е: А тепер хто виграє? Мене не так легко позбутися..Ну а тепер вже я можу сказати.. Я виграла.- я зовсім нічого не могла зробити бо до неї повернулися сили. Пройшла секунда, я впала замертво, а поряд зі мною лежало моє серце.

Першородний друг чи щось більше ?..Where stories live. Discover now