38 частина

44 6 2
                                    

Д: Ти не пам'ятаєш?!- Деймону прийшло повідомлення на телефон від невідомого.
"Хочеш смерті Клаусу та іншим першородним, роби вигляд, що все добре."
Т/і: Ні, але пам'ять потім повернеться.
С: Чому ти пам'ять втратила?
Т/і: Так буває при воскресінні з мертвих.
С:...
Д: Так невеликий екскурс: я Деймон, це Стефан. Ти зовсім нічого не пам'ятаєш?
Т/і: Загалом є дещо пам'ятаю, не знаю чому тільки це згадала, але я точно пам'ятаю всі заклинання.
С: Класс..
Т/і: Ну як є... А є щось поїсти? Чи мені шукати якусь душу?
Д і С: Да є холодильник пішли покажу.- вони сказали це в один голос, а потім провели до нього.
Т/і: О дякую.- спочатку я взяла пакета 2 собі в руки, а потім подумала і доклала ще пакетів 9.
Т/і: Чого посміхаєшся?
Д: Бачу, що апетит в тебе не змінився.
Т/і: А кімната моя де?
Д і С: Пішли покажу.- знову сказали вони в один голос. Я посміхнулася.
Т/і: Ходімо, покажете мою кімнату.
С: Т/і в мене є питання до тебе.
Т/і: Що?
С: Ти така спокійна, ти ж нас не пам'ятаєш. По твоїй реакції на нас і не скажеш, що ти нас не пам'ятаєш. Чому адже ти бачиш нас уперше?
Т/і: Знаєш ти правий я вас не пам'ятаю і уперше бачу, але в мене таке почуття що я в безпеці і вам можна довіряти.
С: Зрозуміло. Ось твоя кімната.
Ще щось потрібно?
Т/і: Мабуть ні.
Д: Якщо що то ми знизу.
Т/і: Добре.- вони пішли.
Т/і: Цікавенька в мене кімната.- я відкрила свою вечерю і почала їсти. А після я почала працювати над отрутою.
*Через годину*
Т/і: На диво все чудово виходить, треба буде потім перевірити знову його склад.- я почула стукіт в двері.
Д: Можна?
Т/і: Звісно.
Д: Що робиш?
Т/і: Отруту..
Д: Для чого?
Т/і: Для того щоб вбити Клауса та інших першородних.- Деймон був в шоці.
Д: Клауса і першородних?!
Т/і: Все вірно я створю отруту, яка зможе вбити їх.
Д: Чудово..А як ти збираєшся зробити цю отруту?
Т/і: Не знаю чи минула я розповідала але я створила заклинання, яке може перетворити мене на кішку, а в кігтях відтворюється отрута. Я зміню складову тієї отрути, щоб вона могла вбити першородного. Для цього я взяла кров у Фінна на аналіз. За допомогою її я зможу створити отруту.
Д: Угу. А хто такий Фінн?
Т/і: Теж з першородних.
Д: Зрозуміло.- Деймон вже збирався йти як я промовила.
Т/і: А ти щось хотів?
Д: Ні.
Т/і: Ну добре.- він пішов.
* 05:00 подивилася я на годинник. З отрутою я ще не закінчила і мої очі потихеньку закриваються, але це діло потрібно закінчити інакше я не встигну. Бо декілька годин назад мені прийшло запрошення від Естер на бал, який відбудеться сьогодні ввечері, а в мене немає ні наряду, ні отрути нічого. Ну як Естер відправила мені сукню і вона мені сподобалася, але не підійшла по розмірам. Тому все потрібно зробити швидко.
Знизу я почула як Деймон зі Стефаном сваряться пошепки вирішила підслухати. А потім я почула як Деймон відкрив кран з водою і було дуже тяжко почути щось.
Промовивши заклинання, яке зробило мене невидимою я почала спускатися по сходах вниз до зали. З кожним кроком я чула все чіткіше їхню розмову. Через декілька секунд я стояла перед ними і слухала їхні спори.
Д: Стефан вона нічого не пам'ятає тебе це не хвилює?!
С: Я помітив, що вона нічого не пам'ятає!
Д: Вона нікого не пам'ятає, я був в шоці коли вона сказала, що готує отруту для Клауса та інших першородних. Це ж не вона. Я звісно буду дуже радий якщо вона вб'є Майклсонів, але це не вона.
С: Або вона тільки їй заплутали розум.
Д: У нас Бонні декілька разів помирала, але коли возкресала, ще ніколи не втрачала пам'ять.
С: Що ж їй тоді зробила Естер?
Д: Треба буде спитати в Бонні, можливо вона знає, принаймні я на це сподіваюся.
С: Розмова затягується скоро вона прокинеться і зможе щось запідозрити.
Д: Гаразд, розходимося.- я швидко пішла в кімнату і була в шоці.
* Зосередитися на заклинанні я ніяк не змогла і через півгодини пішла в душ, щоб впорядкувати думки і просто помитися. В мене з голови ніяк не виходила розмова Деймона і Стефана. Після душу я пішла в кімнату і знову сіла за отруту, але в мене були великі сумніви щодо того чи варто робити її. *
* Через декілька годин я зібралася до Естер взяла з собою пляшечку отрути, недоробленої отрути і сукню.
Вже в неї *
Т/і: Привіт
Е: Привіт тобі прийшло запрошення?
Т/і: Так і ось, сукня.. По розмірам не підійшла. Я думаю, що встигну знайти нову.
Е: Зрозуміло, ну добре.- вона забрала сукню.
Т/і: А і я зробила отруту. Вона в мене створена в два етапи. Перший створення самої суміші. Трошки з ДНК погралася, зробила так щоб воно могло діяти як отрута на першородних ну і звичайного вампіра теж візьме. А другий етап закріплюється магією. Створюю заклинання щоб діяло.
Е: Чудово. Ти молодець.
Т/і: Але цієї маленької пляшечки вистачить тільки одному з них. Я можу зробити копії, але зрозуміла, що в цьому потреби поки що немає.
Е: Поки так, тоді йди по своїх справах. Дякую за допомогу.- я кивнула та пішла шукати сукню. Я йшла до магазину. В один момент переді мною з'явився невідомий чоловік з блакитними очима та русявим волоссям, він був гарним і на його обличчі виднівся водночас і шок, і радість. В мене було відчуття те що ми гарні знайомі і йому можна довіряти, і було ще якесь відчуття, але я так і не зрозуміла, що це було.
К: Т/і?- він здивовано подивився на мене.
Т/і: Тааак.- протяжно промовила я не розуміючи хто переді мною стоїть.
Т/і: А ви хто?- він ще шокованіше подивився на мене.
К: Ти не пам'ятаєш мене?!
Т/і: Не пам'ятаю.. Так хто ви?
К: Клаус.. Майклсон.- тепер в шоці була я вбивця моїх братів стояв прямо переді мною. Я розгубилася і промовила.
Т/і: Вибачте мені час йти.- і я швидко пішла від нього.
* Через декілька хвилин прийшла в перший магазин нічого не знайшла всі сукні були якісь не такі, а потім пішла в інший магазин. *
Т/і: Ось це гарне. А можна під мій розмір.- попросила я.
?: Вибачте, але це останнє. Можете вибрати іншу сукню я вам можу допомогти.
Т/і: Та ні дякую.- я пішла з магазину.
Т/і: Єдина сукня, яка сподобалася і не підійшла.
* Я пройшлася ще по декількох магазинах і нічого не знайшла, а потім пішла додому. *
Т/і: Класс, до балу залишилося декілька годин в мене нічого немає і я не готова, прийдеться щось шукати з свого гардеробу.
* Я підійшла до дому і при вході побачила коробку і листа. *
Т/і: Естер знову сукню відправила, а навіщо тоді лист?- я взяла їх в руки, а потім почула як в залі сперечалися. Я зайшла в дім та промовила.
Т/і: Про що пліткуєте?
С: Єлені дали запрошення на бал першородних. Бал в честь воз'єднання сім'ї Майклсонів.
Т/і: Хто така Єлена?
С: Моя кохана.
Т/і: А, зрозуміло.- перед собою я побачила дівчину з карими очима худим тілом та чорнявим волоссям.
Т/і: Непоганий вибір Стефан. Я Т/і.
Є: Я знаю ми були знайомі.
Т/і: А, ну добре. Так, а в чому проблема?
Д: Єлену запросили на бал, це трішки насторожує нас. Естер хоче поговорити з нею.
Т/і: Цікаво мені вона нічого про це не говорила, в будь-якому випадку хай йде я теж запрошення отримала. А ви що ні?- по їх обличчях я зрозуміла, що їх не запрошували. Трішки посміялася.
Т/і: Я бачу вас внесли в чорний список Майклсонів.
Д: Ми всеодно йдемо. А ти чому не сказала, що тебе запросили?
Т/і: Навіщо?
Д: Як мінімум щоб ми знали.
Т/і: Цікаво. Ви тепер мої мамаші? Тепер мені вам все звітувати?
В будь-якому випадку тепер знаєте, а тепер з вашого дозволу я піду збиратися.- насмішливо промовила я.
Д: Та йди вже.- я пішла в кімнату.
* Відкрила коробку, а там була нова сукня. *
Т/і: Ого, вона шикарна головне, щоб підійшла.- я приміряла її і вона підійшла, а на мені виглядала чудово.

Т/і: Ну цього разу Естер вгадала тільки навіщо лист? Зараз подивимось

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Т/і: Ну цього разу Естер вгадала тільки навіщо лист? Зараз подивимось..- я відкрила листа.
" Запрошення на бал Майклсонів "- було написано на передньому плані листа, перевернувши я побачила.
" Маю намір побачити тебе знову..
- Клаус. "
Т/і: Цікаво..Дуже цікаво..- я подивилася на годинник.
Т/і: Чорт залишилася година.- я поспішила в ванну. А через 20 хв я вже стояла перед зеркалом підбираючи прикраси до свого образу. Вибрала туфлі.

Накрутила волосся

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Накрутила волосся.

Нафарбувалася, зібрала сумку і спустилася вниз

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Нафарбувалася, зібрала сумку і спустилася вниз.
С: Т/і ти виглядаєш приголомшливо!- сказав Стефан.
Д: Повністю згоден.- я посміхнулася.
Т/і: Дякую. Ми пішки чи на авто?
Д: На авто. Ходімо.

Першородний друг чи щось більше ?..Where stories live. Discover now