56 частина

23 3 0
                                    

* Нині *
Пов Стефан
Д: Ну що брате, готовий влаштовувати тортури красуні Єлені? Якщо "так", то ходімо, якщо "ні", то....теж ходімо.
С: Пішли вже, потрібно швидше пробудити її людяність.
Д: Будемо робити " хороший коп, поганий коп " чи...- я вже збирався відповісти, як Єлена з іншої кімнати промовила.
Є: Я зараз тут з нудьги помруууууууу.
С: Не будемо змушувати даму очікувати.- Деймон лиш слабко посміхнувся, а після попрямував в кімнату до Єлени, а я одразу ж за ним.
Д: З чого почнемо? Так, а це я вилучаю в тебе за погану поведінку.- Деймон забрав денне кільце Єлени.
Є: Каюся.- насміхаючись сказала Єлена.
Я підійшов до вікна і взявся рукою за штору.
Є: О все почнеться з світла. Вам не здається, що це дуже просто?
С: Достатньо, щоб пробудити в тобі елементарні почуття..біль..гнів..
Є: Нуднооооооооо
Д: Зараз буде веселіше, Стефан відкривай.- я різко відкрив штору, світло падало на приковану Єлену до стільця, її шкіра почервоніла і покрилася багровими плямами, вона закричала від болю. Почекавши 30 секунд я закрив штору.
Д: Ну що відчуваєш якісь прояви гніву? Здається ти дуже зла на даний момент...
Є: Коли здається хреститися потрібно.- прошипіла Єлена, я знову відкрив штору, Єлена закричала. Після закрив.
С: А так?
Є: І це все що ви можете? Відкривати і зачиняти штори?! Мдаааа..ми так далеко не підемо.
Д: А з чого ти взяла, що це все. Можливо це тільки початок твоїх тортур.
Є: А що ви ще можете? Вбити ви не зможете занадто кишка тонка. Погрожувати можете та всеодно не вб'єте. По суті варіанти закінчилися.
Д: Не закінчились.- я запитливо подивився на Деймона та судячи по ньому його варіант - це імпровізація.
Є: Ну і що ж за варіант?
Д: Якщо за наступні декілька годин не почнеш щось відчувати то дізнаєшся.
Є: Аж цікаво.- я відчинив штору знову приблизно на 40 секунд, а потім зачинив.
* Через декілька годин *
Всі були виснажені, Єлена ніяк не здавалася. Мені з Деймоном вже набридло.
С: Або ти зараз здаєшся або..- Єлена перебила мене.
Є: А бо що? В тому і справа, що нічого ви вже майже цілий день намагаєтеся щось пробудити в мені та минула слабка, беззахисна, наївна Єлена вже давно здохла разом зі своєю людяністю. В обмін на неї з'явилася нова сильна, смілива і краща Єлена.
Д: Мені більше минула Єлена подобалася.
Є: Звикай.- різко Єлена вирвалася зі стільця підбігла до вікна та вирвала штору, закричала від болю і швидко загорілася. Деймон був з вогнегасником, він швидко загнав її в тінь і почав тушити.
Є: Це те про що я казала..ви за слабкі, щоб влаштовувати тортури мені.
Кет: Вперше погоджуюся з нею.
Д: Ти вчасно.
С: Кетрін? Це твій запасний план?!
Д: Так, вона краще за всіх зможе впоратися з Єленою.- Кетрін єхидно всміхнулася. Мені зовсім не подобався цей план, Кетрін можливо і змусить Єлену, щось відчути, та сумніваюся, що вони не вб'ють одна одну в процесі.
С: Деймон можна тебе.- ми відійшли. Я відкрив кран з водою.
Д: Слухаю.
С: Тобі не здається, що це дурна ідея?
Д: Зовсім ні.
С: Вони скоріше вб'ють одна одну, аніж Кетрін змусить Єлену щось відчути.
Д: Перевіримо..тим паче Кетрін вже прийшла.
С: Знаєш.. мені цікаво чому це Кетрін прийшла одразу ж, як тільки ти її попрохав.
Д: Моя харизма і привабливість підкорила її.
С: Не мели дурні ти не в її смаку! Кажи, що пообіцяв їй!- Деймон закотив очі та не видавав ніякої інформації.
С: Деймон!
Д: Та добре, як ти дивишся на флірт?
С: Ти серйозно? Хочеш, щоб я пофліртував з нею?- я був в шоці, від Деймона можна було очікувати багато чого, та до цього я був не готовий.
С: Деймон ти придурок? А ні не так, зараз.
Деймон ти придурок!
Д: Стефан підіграй, посміхнися декілька разів, підморгни їй, скажи декілька слів і все, вона розтане.- я прикрив рукою обличчя.
С: Добре, тільки якщо Єлена до вечора не почне, щось відчувати то клянуся я тебе вб'ю.
Д: Чудово пішли.- ми повернулися.
Кет: Ну що хлопчики готові?
С: Ага, звісно. Починай. - я слабко посміхнувся їй.
Кетрін різко взяла Єлену за зап'ястя і потягла її в підвал.
Кет: Дайте мені час і все буде.
Кет: А ти зі мною.- вона сказала це Єлені. Коли Єлена з Кетрін пішли Деймон показав мені жестом, що посмішка має бути краща.
С: Да іди ти.
☁️С: Мастер флірту бляха.☁️

Першородний друг чи щось більше ?..Where stories live. Discover now