* Елла пішла збирати речі і тимчасово прощатися з сім'єю. Потім Клаус відвіз її в Містик Фоллс в її новий дім. В перші дні коли вона приходила слідкувати за станом Т/і, Еллу сильно недолюблювали, хоча це було виправдано бачити кожен день незнайомку в хаті це зовсім неприємно. Але з часом вони трішки звикли.
А ось тепер можна повернутися в нинішній час *
Б: Т/і скажи ти чуєш мене?
Е: Тшш.. мовчи вона в комі рік була дай їй прийти до тями.
Т/і: Де це я?!!! - Т/і різко піднялася.
Т/і: Ай голова.- вона взялася за голову, ми посадили її назад.
Е: Заспокойся все добре, ти прокинулася.
Д і С: Т/і.. Ти прокинулася..
Т/і: Деймон? Стефан?- трішки прийшовши до тями ти ринула обіймати їх.
Т/і: Як я за вами скучила.
Т/і: Стоп. Що я тут роблю? Скільки часу минуло? Що відбулося за цей час, що я опинилася тут?
Е: Дайте їй воду.- Стефан подав стакан з водою Т/і, вона зробила декілька ковтків.
Ще декілька секунд посиділа і помовчала, а потім сказала.
Т/і: Скільки років пройшло?
С: Один.
Т/і: Ого, швидко я.
Естер: Швидко тільки ти не позбулася мене до кінця.- перед Т/і з'явився силует Естер, з несподіванки ти дьоргнулася.
Д: Т/і з тобою все в порядку?
Т/і: Так. Розкажіть мені, що такого сталося, що через рік я прокидаюся в своєму домі. І хто вона така?- Т/і вказала на Еллу.
С: Це Елла вона була підіслана Клаусом для твого порятунку.
Д: А тепер коротка історія.
* Вони почали коротко розповідати, що сталося за цей рік, а Т/і це все слухала. Елла відійшла і подзвонила Клаусу він взяв трубку. *
Е: Вона прокинулася..
К: Дякую за інформацію і допомогу, сьогодні ти зможеш повернутися додому.
Е: Добре.- Клаус скинув слухавку.
* Через деякий час Деймон з Стефаном закінчили розповідь. *
Т/і: Зрозуміло, а Клаус вже знає про Єлену?
С: Так, він побачив її коли вона йшла додому.
Т/і: Він знає спосіб як знову створювати гібридів?
С: Так.
Т/і: Зрозуміло, дякую тим хто слідкував за моїм станом та передавав магію і дякую тим хто віддавав свою магію, а зараз якщо ви не заперечуєте я б хотіла піти в свою кімнату та відпочити.
Д: Звісно.- я пішла в кімнату та лягла на ліжко в надії відпочити, але як тільки я закрила очі почула голос.
Естер: Так швидко забула про мене.
Т/і: Та тебе спробуй забути! Відвали, дай відпочити хоч зараз.
Естер: Відчуваєш це?
Т/і: Що?- злим голосом прошипіла я.
Естер: Свою смерть.- я відчула як з носа тече кров.
Т/і: Ти хочеш моєї смерті?
Естер: Так
Т/і: Ну так.. звісно ж, бо я все можу розповісти Клаусу... Але я вважала, що тобі більше потрібна його смерть.
Е: Ти дещо не зрозуміла. Я не хочу щоб тільки Клаус помер, я хочу щоб всі першородні померли.
Т/і: Стоп, що?- я піднялася з ліжка.
Т/і: Навіщо?
Естер: А що ж тут не зрозумілого цей геноцид людей має зупинитися. Я породила їх, я і знищу.
Т/і: Ну тепер точно можна сказати мати-року.
Т/і: А інші вампіри де дінуться? Сховаються по-твоєму? Чи перестануть вбивати?
Естер: Поскільки ти всеодно скоро помреш, то розкрию тобі свої карти. Коли вмирає першородний тоді вмирає вся його кровна лінія.- я дуже здивувалася.
Т/і: Цікаво. Гаразд тоді зроби послугу, якщо я справді помираю то дай мені хоч виспатися "В ТИШИНІ" сподіваюся ти зробиш це для мене.
Е: Твоє бажання.- я лягла і через декілька хвилин я відчула ніби ком в горлі застряг я почала сильно кашляти і побігла в ванну. Через хвилину я це відкашляла.
Т/і: Фу, це що мій орган якийсь?!!- я викинула це в туалет, змила і помила руки.
Д: Що з тобою?
Т/і: Помираю.
Д: Чому?
Т/і: На це є два варіанти. Перша моє тіло не може витримати 2 осіб, коли я була в комі тоді я могла хоч трішки підтримувати стан, а коли прокинулася вже не можу.
Д: А хіба ти не вбила ту відьму?
Т/і: Ні, сил не вистачило.
Д: Хто вона/він?
Т/і: Естер..
Д: Дуже допомогло, конкретніше!
Т/і: Мати Клауса. Клаус не в курсі.
Д: Так скажи своєму дбайливому другу, щоб він з цим розібрався!
Т/і: Як він може вирішити проблему, яка відноситься до розділу магії в якій він нічого не розуміє!
Д: Ну Еллу він же знайшов якось.
Т/і: Елла з цим не розбереться!
Д: Добрее. Який другий варіант ти його так і не назвала.
Т/і: Ну а друга мене просто вбиває Естер для якихось своїх гнилих задумів.- я знову почала кашляти.
Д: Т/і?- схвильовано спитав Деймон. Він приблизився до мене. Я відкашляла.
Т/і: Все-таки минулого разу була просто кров, а ось це вже мабуть селезінка.- я змила її.
Т/і: А де Стефан?
Д: Пішов до Єлени, але зараз буде повертатися назад.- Деймон набрав його.
Т/і: Стій не дзвони.- було пізно Стефан взяв трубку.
Д: Стефан терміново повертайся додому, все давай.- Деймон скинув трубку.
Т/і: Навіщо?
Д: Хай допоможе.
Т/і: Як? Я сама зараз не знаю, що робити.
Д: Якщо тоді тобі вистачило магії ти змогла б вбити Естер?
Т/і: Так, але вона була не одна їй передавали магію інші відьми і ніхто не знає крім неї скільки їх було, тому не змогла вбити її.
Д: А якщо зараз набратися магії?
Т/і: Щоб повністю відновити свої сили мені потрібно декілька неділь, а з тим що було тільки що, то дай боже дожити до завтрашнього ранку.
Д: Ти ж можеш забирати магію, забери у нас.
Т/і: Мені не вистачить. Навіть якщо я пориюся в наших магічних артефактах заберу звідти, мені всеодно буде мало.
Зараз мені потрібно знайти якусь заціпку, яка допоможе.
☁️Т/і: Що такого можна знайти про Естер? Щось потрібно про їхню сім'ю. Ну всі розкладені по гробах. Скільки їх там? Фінн, Ребекка, Елайджа, Кол.. Виходить чотири гроби. Стоп останній раз я бачила 5 гробів. Клаус казав, що Естер померла, але за такий час її тіло згнило б давно. Майкл закований зовсім в іншому місці. Виходить там Естер і це значить вона не зовсім мертва, а скоріше всього її тіло просто підтримує життєві сили, а це вже означає, що я зможу розбудити і позбутися її.
Бінго!☁️
ВИ ЧИТАЄТЕ
Першородний друг чи щось більше ?..
RandomІ так я Т/і Сальваторе, наймолодша Сальваторе мені 159 і я єретик, так вже вийшло, що по маминій лінії є далекі коріння відьом, а в останні століття вони ні в кого не з'являлися коротше мені дуже пощастило, а незабаром після перетворення моїх братів...