15 частина

48 4 0
                                    

С: Деймон швидше в неї синіють руки!
Д: Я намагаюся!!!- я почала кашляти кров'ю, а через декілька секунд почала закривати очі.
Д: Все!- він витягнув занозу.
Д: Ця маленька гадина майже не вбила мою сестру.
* Через деякий час.
Я прокидаюсь тіло трохи ламає. Я вся в крові, а біля мене сидять Деймон з Стефаном *
С: Прокинулася.- Деймон вручив пакети з кров'ю мені в руки.
Д: На.- я була жахливо голодна в мене з'явилися вени навколо очей тому швидко взяла пакет і почала пити кров.
Д: Оу хтось дуже голодний.
С: Ти як?- допивши пакет крові я витерла лице і відповіла.
Т/і: Вже добре, дякую, що врятували.
Д: А хто ж нам іще буде набридати як не ти, так то нікому життя і не потрібно буде спасати кожен раз.
Т/і: Хах, прийму - це за комплімент.- я відкрила 2 пакет і почала швидко пити.
Т/і
Т/і: Я б вас хотіла попередити я поїду на декілька днів по справам в Новий Орлеан до друга. Як тільки я зберу речі я поїду.
Д: Що за друг?
Т/і: Старий знайомий.
С: Що за справа?
Т/і: Буду працювати над заклинанням. Є ще питання?- всі мовчали.
Т/і: Ну раз запитань немає, то я піду збиратись.
☁️Т/і: Але спочатку сходжу в душ☁️
* Після душу я пішла збирати речі, а коли все було готово попрощалася і поїхала. Дорога довга я вмикнула музику *
Т/і: Вже пройшло 10 годин, ще декілька годин і я приїхали. Але спочатку заїду заправлю машину. Я стала на заправку. Заплатила за газ, купила шоколад, відкусила і пішла до машини по дорозі мене зупинив чоловік.
?: Хей дівчино.- розвернулася
Т/і: Що?- він подивився мені в очі і сказав.
?: Ви дуже хочете поцілувати і поїхати зі мною.
☁️Т/і: Вампір значить...Трішки підіграємо☁️
Т/і: Ви знаєте я дуже хочу вас поцілувати і поїхати з вами.- я почала підходити до нього.
?: Так😏.- коли я була максимально близько я подивилася йому у вічі, різко взяла його сердце і здавила, він почав кашляти кров'ю.
?: Ти..ти.. Не людина!
Т/і: Справді?! Як дізнався?- я здавила його сердце сильніше.
?: Будь ласка не чіпай мене. Я благаю...
☁️Т/і: Який жалюгідний..☁️
Т/і: Звісно.- він трішки зрадів.
?: Справді?
Т/і: Звісно..Ні- я вирвала його сердце і кинула в бік.
Т/і: Мда...і де вони такі беруться. Тепер можна їхати.- сіла в машину доївши шоколад дістала пакет з кров'ю і почала їсти. А через декілька хвилин виїхала.
* Через деякий час уже на місці *
Т/і: Клаус? Ти вдома? Клаус? Клаус.- я обійшла всі кімнати і знайшла його в майстерні.
Т/і: Ти що оглух?
К: Та не оглух я.
Т/і: А ти працюєш. Що малюєш?- я зайшла і подивилася.
Т/і: Боже це шикарно!!!- він посміхнувся і продовжив малювати.
К: Що ти хотіла дізнатися?
Т/і: Мені потрібні всі дані про перевертнів, які ти знаєш.
К: Навіщо?
Т/і: Зараз не можу розповісти, потім.
К:...- він мені розповів все, що знав.

Першородний друг чи щось більше ?..Where stories live. Discover now