Кет: А ти зі мною.- вона сказала це Єлені. Коли Єлена з Кетрін пішли, Деймон показав мені жестом, що посмішка має бути краща.
С: Да іди ти.
☁️С: Мастер флірту бляха.☁️ Ми пішли тим часом на кухню, я налив собі і Деймону бурбон.
С: На.
Д: Дякую, чому такий кислий вигляд? Веселіше Стеф!
С: Ага, звісно. Залишити головну стерву світу з впертою Єленою є дуже гуманним рішенням.
Д: Да ну..Стеф все буде добре.
С:..- я промовчав, надпив бурбону з стакану і почав думати про своє.
* Пройшло 30 хв *
Ми сиділи мовчали поки Деймон не запитав.
Д: Про що замислився?
С: Завтра річниця смерті Т/і..
Д:... Мене завтра цілий день не буде, я Лізз пообіцяв допомогти з розслідуванням.
С: Що за розслідування?- спочатку тишина, а потім Деймон сказав.
Д: Тобі не час перевірити, що там дівчата, занадто тихо стало.
С: Зараз схожу перевірю.
☁️С: Класс, Деймон нахабно бреше..ніякого рослідування не існує, просто чергово хоче запевнити мене, що він не сумує за Т/і, хоча це брехня. Скоріш за все він зранку звалить кудись і буде сидіти там до ночі.☁️
Я пішов до підвалу
С: Як справи дівчата?- натягнувши посмішку, спочатку я подивився на Кетрін, а потім на Єлену.
Кет: Працюємо.- я побачив, перед собою чорний ящик судячи по всьому Кетрін запхнула туди Єлену.
С: І як прорив є?
Є: Такий сильний, що мені аж цілих пофіг.
Кет: Кажу ж працюємо.
С: Скажи як закінчиш
Кет: Добре
С: Дякую.- я пішов.
С: Деймон потрібно поговорити.
Д: Якщо ти про Кетрін, то ні я її не вижену.
С: Не про Кетрін.
Д: Ого, а це вже цікаво, кажи.
С: Тобі останнім часом не ввижається Т/і?
Д: Що? Що за маячня?
С: Ну не знаю..можливо в снах, наяву..
Не завжди, а моментами на декілька секунд.
Д: Стефан не знаю, що ти там собі по на вигадував та це повна маячня, я пішов.- Деймон швидко покинув кімнату.
* Пройшло декілька годин. Деймон не з'являвся і думаю найближчі дні точно не з'явиться. Нічого не відбувалося я лише сидів в кріслі попиваючи бурбон. *
Кет: Єлена запущений випадок, я пішла.
С: Нічого не вийшло?
Кет: Скажімо так, я працювала Єлена не хотіла піддаватися. Зараз вона в ящику мертва, самі з нею розбирайтеся, бувай.
С: Бувай.
* Наступний день. Деймон не з'являвся, Єлена на диво затихла, хоча перед цим цілу ніч нила та погрожувала. Я взяв пляшку бурбону і попрямував до могили Т/і *
С:..
С: Ось і все, вже рік, як тебе немає сестричко.. Не знаю де ти зараз і що з тобою, та сподіваюся з тобою все добре.- я надпив бурбону, неочікувано пішли сльози.
С: Хотів би я знову зміг побачити тебе.
Всі вже забули про той випадок і думають, що ми теж забули хоча це брехня. Ми не забудемо.. Деймон ще не зрозуміло-де вештається. Мабуть знищує всі запаси бару.- я всміхнувся, а потім посмішка зникла.
С:...
С: Якщо ти справді мене зараз чуєш і є хоч невеличкий шанс, що тебе можна возкресити, то дай хоч якийсь знак. Саме елементарне..- нічого не відбувалося, та буквально через кілька секунд двері в склеп розпахнулися.
С: А ось це дуже цікаво.
* Я просидів до вечора біля могили Т/і, поки мені не подзвонили. *
С: Слухаю Метт.
М: Вибач, що телефоную і жаліюся тобі, чесно не хотів особливо в цей день та Деймон випив майже весь барний стіл..
С: Добре я зараз приїду.- скинув слухавку.
* Через декілька хвилин *
М: Ще раз вибач, що потурбував просто..- я перебив його.
С: Нічого я розумію. Як там рослідування Деймон?
Д: Ти не повіриш!
Д: Зустріч відмінили.
С: А може її просто не існувало і хтось просто вигадав.
Д: Можливооо, не будь таким скептиком Стеф.
С: Пішли вже..- ми піднялися і пішли до авто.
С: Бувай Метт.
М: Бувай.- ми сіли в авто і поїхали.
Д: Чому такий похмурий брате?- усміхаючись сказав Деймон.
С: Міг би і не брехати, що в тебе є дуже важливе розслідування чи по-твоєму я геть нічого не розумію?!
Д: Можливо це було помилкою та пробачення я просити не буду.
С:..- ми їхали тихо, потім Деймон ввімкнув магнітофон і підспівував. Він добряче напився, настільки сильно, що навіть дуже міцний алкаш вмре від цього запашку.
Д: Стефаннн..
С: Що?
Д: Я не знаю чи це щось може змінити та я можу відповісти на твоє запитання.
С: На яке?
Д: Пам'ятаєш ти вчора питав мене чи не ввижається мені Т/і останнім часом.
С: Нууу.
Д: Тожжж.. Вона мені ввижалася декілька разів. Здається я схожу з розуму Стеф.- Деймон засміявся.
С: Якби ж Деймон..якби ж..
Мені здається ми можемо її возкресити.
Д: Про що це ти?
С: Мені вона теж ввижається.. Дай вгадаю коли вона з'являється в тебе, Т/і нічого не може сказати, а лише щось показує рухами і ще чутно противний крик чи це істерика сам не знаю.- Деймон вмить протрезвів.
Д: Я думав це тільки в мене.
С: І сьогодні відбулося щось дивне. Я прийшов до Т/і, говорив, а потім попросив дати знак, якщо вона мене чує і чи є шанс воскресити її, на диво через декілька секунд двері в склеп розпахнулися при тому, що вітру не було.
Не знаю можливо мені просто здалося..
Д: Коли здається хреститися треба. То шанс врятувати Т/і все таки є.
* Через декілька хвилин *
Б: Ви ненормальні?!!! Клята година ночі! Чого ви прийшли в таку годину!!! Вам зовсім нічим зайнятися?!!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Першородний друг чи щось більше ?..
DiversosІ так я Т/і Сальваторе, наймолодша Сальваторе мені 159 і я єретик, так вже вийшло, що по маминій лінії є далекі коріння відьом, а в останні століття вони ні в кого не з'являлися коротше мені дуже пощастило, а незабаром після перетворення моїх братів...