Т/і: Ну все, догрався!- всі почали кричати та тікати я тим часом пішла по мисливця.
* Через декілька днів *
Т/і: Деймон і як ти вмудрився піймати сильного мисливця на вампірів?
Д: Що ж сказати..я крутий!- Конор почав потроху рухатися на стільці, до його рук з обох сторін були причеплені бомби і як тільки він сильніше ворухнеться, то вмить відбудеться БУМ!
Т/і: І що ви збираєтеся дізнатися з нього?
К: Все, що можна і не можна.
Д: Друже, що значать твої тату на тілі?
Конор: Я тобі не друг.
Д: Да мені однаково, що значать ці тату?!- мовчок.
Д: Якщо ти зараз не почнеш говорити, я змушу тебе розказати і не за допомогою гіпнозу.- Деймон єхидно посміхнувся, Конор продовжував мовчати.
К: Покажи малюнок.- Деймон простягнув аркуш з намальованим татуюванням.
К: Ти один з п'яти!- ми з Деймоном переглянулися.
Конор: Ти правий і на відміну від інших я швидший та сильніший.- в наступну секунду Конор вирвався, бомби підірвалися. Я встигла втікти до того як могла бути присмаленою. Деймон теж встиг втекти, тільки Клаус не встиг, чудово, що він зможе відновитися.
Д: Ти ціла?- стривожено спитав Деймон.
Т/і: Так, а ти?
Д: Теж.- Деймон був розлючений від того, що нічого не дізнався.
Т/і: Ми ще зможемо знайти відповіді, думаю він живий, десь переховується. І наступного разу я буду ставити бар'єр, а не бомби, які могли усіх вбити.
Д: Що Клаус мав на увазі коли сказав читую: "ти один з п'яти"?!
Т/і: А я звідки знаю, скоро дізнаємося. Тільки давай домовимося, коли ми знайдемо чудо-кров, яка зможе перетворити вампіра в людину, ви її одразу ж віддасте Єлені чи кому ви там хочете, бо я не хочу, щоб так вийшло, що якимось дивом ця сироватка з'явилася в мені.
Д: А що боїшся знову стати людиною?
Т/і: Я не не боюся, а не хочу стати людиною!
Д: Ну-ну.
* Наступного дня *
Т/і: Нік, ти вдома?
Р: Його немає.- я з'явилася перед Ребеккою.
Т/і: А де він?
Р: Він мені не звітує.
Т/і: Знову посварилися?- мовчок.
Т/і: Зрозуміло. Хоч через що посварилися?- тут Ребекка не втрималася і викрикнула.
Р: Він!!!КЛЯТИЙ САМОЗАКОХАНИЙ ЕГОЇСТ, ЯКИЙ ДБАЄ ЛИШЕ ПРО СЕБЕ І ПРО СВОЇХ СРАНИХ ГІБРИДІВ, БІЛЬШЕ В НЬОГО Я ТАК ЗРОЗУМІЛА НІКОГО НЕМАЄ І НЕ ІСНУЄ!!!
Т/і: Зрозуміло...Ну мені час йти.- я пішла. Мені подзвонили, я взяла слухавку.
Д: Ти дізналася?
Т/і: Ні.
Д: Чекаю.- він скинув слухавку. Я почала набирати Клауса, він взяв слухавку.
К: Дорогенька, я зараз зайнятий передзвоню пізніше.- скинув слухавку.
Т/і: Серйозно?!!! Сьогодні всі вирішили мене ігнорити?! Ну ні!- я подзвонила знову. Він не взяв слухавку.
Т/і: Сьогодні всесвітній день ігнору! Вітаю себе!- я пішла у кафе і замовила каву, побачила Бонні вона з кимось сварилася. Схоже він чаклун, бо я відчуваю в ньому магію. Він з Бонні декілька хвилин сварився поки я не підійшла.
Т/і: Якісь проблеми?
?: Ні, я вже збирався йти. Бувай Бонні.- невідомий чоловік пішов.
Т/і: З тобою все в порядку?
Б: Так, зі мною все добре.
Т/і: Хто це був?
Б: Знайомий.
Т/і: Щось будеш?
Б: Ні, дякую мені час йти.- вона вже збиралася йти, як різко подув вітерець і рукав її кофти загнувся. Я побачила як на її руках розходилися чорні вени, а потім поглянула на спину там де був виріз, на спині теж було видно чорні вени. Я різко взяла її за зап'ястя.
Б: Що ти робиш? Відпусти мене!
Т/і: Зав'язуй з чорною магією це нічим хорошим не скінчиться.
Б: Не тобі мене вчити! Відпусти мене.
Т/і: Як знаєш, та я попереджаю ти заплатиш велику ціну, щоб повернутися в нормальний стан. Я колись так само захоплювалася чорною магією, а потім прийшов час коли я почала зходити з розуму, роздвоєння особистості і таке інше. Майже не померла і ціною за мій порятунок стало тим що природа від мене відреклась і прокляла. Просто будь розсудливою.- я відпустили її руку.
Б: Сама розберуся.- і вона з поспіхом пішла. Я сіла за свій столик і продовжила пити каву, а потім мені подзвонили.
К: Що ти хотіла?
Т/і: Потрібно поговорити.
К: Добре, приходь до мене.
Т/і: Зараз буду.- скинула слухавку. Мені знову подзвонили це був Деймон, я взяла слухавку.
Д: Ну що дізналася?
Т/і: Слухай, якщо так хочеш дізнатися сходи сам і не задовбуй мене кожні 10 хвилин. Все давай.- я скинула слухавку.
* В Клауса *
Т/і: Привіт
К: Привіт.- Клаус подав мені стакан з бурбоном. Я сіла в крісло і надпила.
Т/і: Дякую.
Т/і: Слухай, пам'ятаєш вчора перед тим, як нас підірвав мисливець ти сказав цитую: "ти один з п'яти". Що це означає?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Першородний друг чи щось більше ?..
AcakІ так я Т/і Сальваторе, наймолодша Сальваторе мені 159 і я єретик, так вже вийшло, що по маминій лінії є далекі коріння відьом, а в останні століття вони ні в кого не з'являлися коротше мені дуже пощастило, а незабаром після перетворення моїх братів...