59 частина

25 5 0
                                    

С: Так, звісно, на добраніч.- я поїхав.
* Через 3 дні
Ми робили все чітко, як сказала Бонні і це справді діяло.  *
* Нині *
Деймон, після того як прийшла Бонні і сказала, що Т/і має скоро прокинутися сидів зранку біля неї і не відходив ні на крок. Я з дому теж нікуди не йшов, чекаю. Всі вже знають, що Т/і має возкреснути, Бонні розповіла Єлені і Керолайн, а на наступний день вже знав весь Містик Фоллс. Загалом я зараз все занотовую в щоденник, а потім йду до Деймона, щоб не пропустити момент повернення сестри. До речі Аларік давно возкрес і в нього з'явилася дівчина. Останні дні були досить спокійні не враховуючи те коли всі знайомі гуділи від новини, що Т/і має возкреснути. Кетрін трохи побула, а потім поїхала, людяність Єлени так і не повернулася, і це зовсім не весело хоча можливо їй так буде краще.
Деймон підбиває клинці до Єлени і від цього мені іноді хочеться взяти максимально загострений кілок з дерева та встромити його прямо в серце Деймона, прокрутити, щоб він відчув кожну голочку, яка нестерпно проколює серце. Одним словом я дуже радий залицянням Деймона до Єлени. Тут до мене постукали у двері.
Кер: Стефан можна?
С: Заходь,- зайшла Керолайн.
Кер: Як ти?
С: Нормально, а ти?
Кер: Теж..я чула Т/і має скоро возкреснути, прийшла сказати, що я дуже рада за вас.
С: Дякую
Кер: Тожжж..як справи загалом? Як Деймон?
С: Та нічого сиджу чекаю, Деймон теж сидить чекає, тільки біля Т/і.
Кер: Зрозуміло..- ми стояли мовчали, а потім я сказав.
С: Ти ж не просто привітати прийшла?
Кер: Так..
С: Тоді кажи.
Кер: Еммм.. пробач це зовсім не тактично і не гарно, та мені дуже цікаво та і ми з Єленою вже посперечалися..
С: Кажи вже.
Кер: Тож..знаєш до смерті Т/і ходили деякі слухи про Клауса і Т/і.
С: Те що вони разом?
Кер: Ні трохи інше.. Про це і так знали - це було очевидно, та були інші слухи.
С: І? Що за слухи?
Кер: Ну знаєш..йшли слухи про те що Т/і була вагітна, типу про це ніхто не знав і не міг доказати та були деякі думки.. Я теж спочатку не вірила доки одного разу не зустрілася з нею.. тоді в мене весь час було передчуття, що в кімнаті є ще хтось.. Як би я чула ще одну душу та не могла зрозуміти де, коли ми були одні в будинку. Знаю це не великий аргумент в будинок міг хтось прокрастися, та є ще один аргумент більш вагоміший. Ти ж знаєш, що відьми можуть відчувати магію інших відьом? Так ось одного разу на ночівлі у Бонні ми балакали тупо про все і в одну мить тема зайшла про Т/і. Бонні сказала, що коли зустрічалася з нею то відчула неймовірну силу в тілі Т/і. Вона такого раніше ніколи не відчувала і ось я подумала, вона ж разом з Клаусом і можливо в них щось було і Т/і завагітніла. Згодна, звучить як повна маячня, бо Клаус і Т/і вампіри, та подумай Клаус на половину перевертень, а Т/і на половину відьма, що перевертень, що відьма можуть продовжувати свій рід.. і якщо це правда то виходить Т/і вагітна наймогутнішим першородним трибридом Майклсон. Я думаю, що Т/і була вагітна і вона про це знала, а возкресає вона, щоб зберегти дитину. І тут ми повертаємося до суперечки, я посперечалася з Єленою, що ти з Деймоном не знав, а Єлена каже, що ви мали здогадатися.- Керолайн побачила мій шокований вигляд.
Кер: Чесно вибач це була погана ідея, я краще піду..
С: Нічого..- Керолайн трохи постояла, а після тихо пішла. Я сидів в шоці, бо такої новини точно не очікував. Посидівши хвилин 10 я переварив інформацію, а потім поспіхом пішов до Деймона.
С: Деймон! Нам терміново потрібен лікар.
Д: Кому? Тобі? Що вже сталося?
С: По дорозі розповім потрібно подзвонити дівчині Аларіка, хай проведе нас до потрібного.
Д: Кажи, що сталося!
С: Якщо інформація вірна, то Т/і вагітна і возкресає, щоб зберегти дитину.- Деймон стояв в ступорі.
С: Короче просто подзвони і сідай в авто я все розповім по дорозі.

Першородний друг чи щось більше ?..Where stories live. Discover now