58 частина

20 3 0
                                    

Б: Ви ненормальні?!!! Клята година ночі! Чого ви прийшли в таку годину!!! Вам зовсім нічим зайнятися?!!
Д: Чим швидше допоможеш нам, тим швидше ми відчепимось.
Б: Година ночі! Ви прийшли до мене в дім і просите допомоги..в годину ночі!
С: Бонні прошу допоможи ти єдина хто розбирається в магії.
Б:..Якщо я допоможу, потім відчепитесь?- ми кивнула. Вона печально зітхнула і сказала.
Б: Поїхали..- ми не гаяли часу і швидко приїхали в дім. Потім відвели її до склепу де була Т/і.
Б: Чому ви не відкрили труну Т/і?
Так, добре..Деймон відкопуй могилу, Стефан принеси свічки і якусь річ Т/і, потрібно знати чи я не просто так гаю час.- поки я шукав свічки, Деймон розкопував могилу.  Буквально через кілька хвилин я приніс свічки та гребінець Т/і.
С: Гребінець підійде?
Б: Так, давай сюди.- Бонні розклала свічки і утворилося коло.
С: Ось сірники.- я простягнув пачку сірників.
Б: Не потрібно, я сама.- вона подивилася на свічки і буквально через секунду вони загорілися. Потім Бонні сіла в центр кола та почала промовляти деякі слова заклинань.
Б: Т/і якщо ти тут подай знак.- через секунду розпахнулися двері і вікна при вході.
Б: Добре, скажи я можу тобі чимось допомогти?- вмить вогонь на свічках змінився, він почав яскравіше палати.
Б: Це пов'язано з..- Деймон перебив Бонні.
Д: Да вистачить вам грати в "хто я" ближче до справи! Т/і ти можеш возкреснути?- всі завмерли, настала тиша, нічого не відбувалося. Ми з Деймоном переглянулися в його очах проглядався страх та я і сам боявся, ніхто не знав, що буде, все це могло стати нічим. Весь цей час міг бути витрачений марно і все це через те, що нам просто не вистачає її.
Була тиша нічого не відбувалося я вже був готовий змиритися з її смертю та тут вогні стали горіти яскравіше. Ми з Деймоном неймовірно зраділи. Деймон дістав і відкрив труну на диво стан тіла зовсім не змінився з того моменту, як тільки ми поклали її в труну..
Д: Ну все Бонні ми свою частину зробили, тепер взмахни рукою, скажи якісь чудо-слова і хай Т/і воскресає.
Б: Легко сказати, все працює зовсім не так.
Мені потрібно зрозуміти, як я маю возкресити Т/і. Можливо вона щось зробила з собою, вона вам не залишала ніяких підказок?
С: Після своєї смерті вона нам часто ввижалася у снах і наяву. Там Т/і не могла говорити, вона лише показувала на серце і був чутний крик навкруги.
Б: Вона щось викрикувала чи це був просто крик?
С: А ні знаєш що.. я згадав вона спочатку показувала на серце, потім воно в неї загоювалося, а потім..
Д: А потім Т/і роздвоювалася. В сенсі як тільки серце загоювалося з неї виходив її двійник і зникав.
С: Да, саме так.
Б: Цікаво..
С: Ти можеш якось допомогти?
Б: Так, можливо Т/і перед своєю смертю встигла накласти на себе заклинання, яке змогло б тримати її тіло в ідеальному стані до і після смерті, і можливо вона хоче роз'єднати свою істоту на двох.. одна зникне, інша залишиться. Скоріше за все вона вже відкинула суть вампіра і тепер лише чекає поки ми допоможемо загоїти серце, бо як всі знають відьма не може відновитися одразу.
Д: Таке загалом можливо?
Б: Загалом ні, хто б це не був гібрид, єретик чи хтось інший позбутися зовсім своєї суті не можна - це єдине ціле, Т/і тим часом порушила це правило. Вона хоче відмовитися від своєї суті вампіра та стати тільки відьмою. З тим заклинанням, що для неї створила Емілі вона може це зробити, а загалом справжній єретик цього зробити не може.
С: Як ти збираєшся загоїти її рани? Якщо у неї серце наскрізь проколоте.
Б: Ну фактично вона сама загоїть свої рани мені лише потрібно їй трохи допомогти.
Д: Як ти це зробиш?
Б: Потрібні трави вони дуже рідкісні в мене їх немає, та думаю в Т/і є.
С: Пішли знайдеш.- я провів Бонні до кімнати Т/і в місце там де зберігалися всілякі трави.
Б: Ого, я звісно думала, що в неї буде багато рідкісних рослин, але ж не стільки.
С: Тут є те що потрібно?
Б: Є.- Бонні взяла все, що їй було потрібно розтерла, щось додала і вийшла мазь.
Б: Ось, мажте навколо серця зранку і ввечері протягом трьох днів, на сонці не тримайте інакше згниє.
Д: Допоможе?
Б: Має допомогти більше варіантів немає.
Д: І коли вона воскресне?
Б: Не знаю, мабуть через тиждень, можливо раніше, головне виконуйте все вчасно і має спрацювати. Це все.
С: Дякую Бонні, ми тобі безмежно вдячні. Якби не ти ми скоріше за все ніколи б і не побачили більше Т/і.
Б: Я зробила все що могла, а зараз відвезіть мене додому.
С: Звісно.
* Біля дому Бонні *
С: Ще раз дякую і вибач, що так рано..
Б: Та нічого. Тоді на добраніч (Бонні позіхнула)
С: Так, звісно, на добраніч.- я поїхав.

Першородний друг чи щось більше ?..Where stories live. Discover now