✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨
Chvíli jsem si povídala s Lee-Knowem a Seungminem. Jsou fajn kluci. Vlastně všichni jsou fajn.
"Všiml jsem si, že na pletení náramku používáš většinou fialovou a modrou." Pronesl Seungmin. "Máš všímavé oči. Ano tyhle dvě barvy mám nejraději." Pronesla jsem a napila se drinku.
"Vážně? Moje oblíbená barva je fialová." Pronesl nadšeně Seugmin. "Opravdu? Fialová je skvělá." Pronesla jsem radostně.San nesnáší fialovou a když mi chtěli s Wooem udělat narozeninovou oslavu sladěnou do této barvy, tak se kvůli tomu pohádali.
"O čem je řeč?" Zeptal se nově příchozí našeho debatního kroužku. "Řeší fialovou barvu. Nevím, Chane, ale být tebou tak si Jibin začnu hlídat." Pronesl Lee-Know a Seungmin ho hned probodl pohledem.
"Cože?!" Vyhrkl ze sebe Bin, když procházel kolem nás s tácem. Bin hned strčil tác tomu kdo procházel kolem se slovy: "Dej to na terasu." A popadl Seungmina za ruku a táhl ho ven.
"Tys tomu dal." Poznamenala jsem na Lee-Knowa a stočila pohled na něj. "Přiznávám se, že takovou reakci jsem nečekal." Přiznal Lee-Know překvapeně. "Ale tak posune je to na vyšší level." Dodal a koukl na mě. "A ty by sis měla víc všímat, co se děje kolem tebe." Pronesl a napil se drinku.
"Cože?! Jak to myslíš?" Vyhrkla jsem ze sebe. "Chan není jediný, kdo má o tebe zájem." Pronesl Lee-Know. "Aha a kdo ještě?" Zeptal se Chan se špetkou žárlivosti v hlase."Lee-Knowe, můžeš na minutku?" Zavolal na něj Bin s terasy. "Víš, že tam mě nedostaneš." Zavolal na něj Lee Know a stočil pohled na mě a Chana.
"Lee Know se bojí výšek." Prozradil mi šeptem Chan.
Už se nadechoval, že něco řekne když ho ze zadu Bin objal a nadzvedl ze země. "Bine, ty pako, pusť mě." Řval na něho Lee Know a snažil se vymanit z Binovi náruče, který udělal dva kroky od nás.Než nám Bin odnesl Lee Knowa, tak nám Lee Know stačil ještě zasalutovat. Já se musela smát. "Vy jste povedená partička." Dodala jsem mezi smíchem. "To jo, šašci jedni." Dodal Chan a podíval se na mě.
"Vrtá mi hlavou ta Lee Knowova informace." Pronesl Chan zamyšleně a posadil se na pohovku. Já si s úsměvem přisedla. "Ty žárlíš?" Zeptala jsem se s úsměvem. "Nežárlím. Jen nechci někomu lést do zelí." Odpověděl Chan. "Aha a kdyby byl někdo komu bys lezl do zelí, tak jak bys to řešil." Vyptávala jsem se. "To záleží na tom komu bych do něj lezl." Odpověděl Chan. "Jo takhle." Řekla jsem s úsměvem.
"No ale když to vezmu kolem a kolem, tak ať je to kdo je to, ještě není důvod k žárlivosti." Poznamenala jsem."Co tady řešíte?" Zeptal se Jin a sedl si s Lixem k nám na pohovku. Stočila jsem pohled na Jina. "Pozoruji, že v této partě je víc žárlivých kluků než jsem očekávala." Poznamenala jsem a napila se. "No netušil jsem, že je Bin tak žárlivý a to jen proto, že vaše oblíbená barva je fialová." Pronesl Lix. "Ještě včera jsi mě málem zabil pohledem, když jsem jen zavadila pohledem na Jina." Ripla jsem si do něj. "Jo no." Souhlasil Lix a promnul si nervozně zátylek. "A kdo je ještě žárlivý?" Zeptal se Jin a já prstem ukázala na Chana.
"Ty? A proč?" Zeptal se nevěřicně Jina a zároveň se usmíval. "Nevšimli jste si včera někoho, kdo by usiloval taky o Bibi?" Zeptal se Chan. "Jibin. Jsem Jibin ne Bibi." Ozvala jsem se na oko rozlobeně a založila si ruce na prsou.
"Nikdo krom nás, Sana a Wooa se kolem Jibin nemotal a co se týká pohledů tak o ničem nevím." Pronesl Lix. "Děkuji Lixi, konečně někdo, kdo používá mé jméno a ne tu přezdívku." Řekla jsem s úsměvem. "I když jsem pro tu přezdívku, tak respektuji tvé rozhodnutí." Řekl Lix s úsměvem.
"Pánové, vemte si příklad z Lixe." Řekla jsem Chanovi a Jinovi.✨ To by continued…✨
ČTEŠ
Why me?
FanfictionPřátelství nebo láska? Toť otázka, kterou si bude klást Jinbin v tomto příběhu.