=16=

26 2 2
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨


Woo se na mě usmál a vzal mi ruku do svých dlaních. "Jednou se to dozvíš ale teď do postele. Zítra jdeme do práce a budeme tam celý den." Pronesl a postavil se.

"Rozkaz, kapitáne." Pronesla jsem a měla co dělat aby se mi koutky nezvedly do úsměvu. Woo se začal tlumeně smát a já to nevydržela a smála se s ním.
"Ty jsi číslo." Poznamenal Woo, když se trochu uklidnil. "Já vím. Číslo jedna." Pronesla jsem hrdě a mrkla na něj.
"Já nemám slov. Jdu spát. Dobrou noc, Bibi." Řekl a učinil tak.

Na pultu ležel Wooův notebook. Chvíli jsem se na něj koukala, napustila si vodu do sklenky a váhala jestli se kouknout do toho notebooku nebo ne.
Vím, že si Woo přetahuje videa a fotky do notebooku.
Jen se kouknu na nějaké videa nebo fotky. Woovovi to nebude vadit.
S tímto rozhodnutím jsem si sedla k notebooku a zapla ho.

Notebook se načetl a já tam našla složku s názvem My diary hned vedle galerie.
Nejspíš to bude plánovač na akce nebo co ale zvědavost mi nedala a já to rozklikla.
Chtělo to po mě heslo.
Tak jo asi to není ledajaký deník. Zkusila jsem San ale to mi neprošlo. Tak Sannie, to mi taky neprošlo. "Že by?" Řekla jsem polohlasem při myšlence zadat tam mé jméno. Ani to mě nepustilo. Tak jsem zkusila svou přezdívku a bingo. "Jak originální." Řekla jsem polohlasem a projížděla obsah složky, které byly označeny daty dnů.
"Odkdy si píšeš deník?" Zeptala jsem se překvapeně do prázdna.

Rozhlédla se jestli jsem v místnosti sama a rozklikla dnešní den.

'Vypadá to, že už má nějaké tušení ale já ji to nemohu říct. Prostě nemůžu.
Nikdy mě nebude brát jako svého milovaného, vždy pro ní budu jen nejlepší kamarád, jen její bratr.'

Zvedla jsem pohled a snažila zpracovat ty informace.
Píše o dívce, ke které chová city ale ta dívka ho bude brát jako nejlepšího kamaráda, jako bratra.
To v jeho životě je ještě jiná dívka, která ho bere jako bratra?
Do prdele, on píše o mě?! Ale proč bych to byla zrovna já??

To zjištění mě šokovalo. Hned jsem z toho vyjela a vypla notebook a odkráčela do svého pokoje.

Jestli mě miluje, proč souhlasil se vztahem se Sanem? A proč mě tedy strká do vztahu s Chanem? Proč mi to jednoduše neřekne?

Ztěžka jsem dolehla na postel na záda a unaveně ze sebe sundávala vrstvy oblečení.
Ví o tom San? Přistála mi další otázka na mysl a já si vzpomněla na dnešní ráno.

"Měl bys jí to říct." Nabádal ho San. "Nemůžu." Odpověděl mu Woo.

"Ale můžeš, Woo." Řekla jsem si pro sebe. "A co bych udělala já?" Zeptala jsem se.

Chan je skvělý, zábavný a pohledný mladík ale Woo je se mnou od mala. Zná mě líp než kdokoliv na světě i když to by taky Chan poznal. "Do prčic. Jak mám teď usnout?" Zeptala jsem se nahlas do prostoru a praštila pěstí do polštáře.

Oblékla jsem si noční košili a lehla pod peřinu.
Ale zase by to ledacos vysvětlovalo. Během mého tance se Woo raději nasával a jako jediný nám netleskal.
Pak ta reakce na to, že jsme se s Chanem líbali. Ale proč by mi předhazoval sakra Chana, když mě miluje?

"Sakra a mám po spaní." Pronesla jsem rezignovaně a vstala.
Dneska večer udělám náramek alespoň Jinovi a Lixovi.


✨ To by continued...✨

Why me?Kde žijí příběhy. Začni objevovat