✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨Od toho večera to šlo ráz naráz.
Já a Woo jsme se co nejdříve vzali a zažádali o pěstounskou péči na Daha, který sic jen na pár měsíců musel do dětského domova ale ředitelka byla tak vstřícná, že nám umožnila Daha nechávat si doma pod podmínkou, že jeden den v týdnu bude v domově. Taky nám dala doporučení pro pěstounskou péči, takže se ten proces urychlil.Hong nám pomohl najít domeček, kde měl Daho i Sang se Sanem své pokoje. Já a Woo jsme měli nádhernou, prostornou ložnici a dokonce bude i jeden pokoj navíc. Kdo ví třeba k nám později přibude i přírustek do rodiny.
Naše společné testy s Jinem dopadly výborně. Na devadesát procent jsme sourozenci. Málem jsem jeho nadšení nerozdýchala, když mě objímal a tiskl k sobě ale byla jsem za něj ráda.
Osobně nám je přišla předat Junah a Jin ji rovnou představil celé naší partě, do které se přidali Sang, Hong a Seong a samozřejmě i Jain. No není nás málo. Viďte.Náramky jsem každému členovi naší party dopletla a i těm nováčkům. Jinovi a Lixovi jsem ještě udělala dva s rolničkou abych se nelekala. Zabralo to a dokonce byla i sranda, když chodili tak se nicnetušící lidi otáčeli a strašně se divili, že slyší rolničku.
Co se týká vztahů, Jain a Chan spolu randí i nadále i když měla Jain ze začátku pocit, že to byl jen flirt ale vedle Chana jen kvete.
Mezi I.Nem a Junah taky přeskočila jiskra. Takže čekám, kdy přijdou ti dva s tím, že se dali dohromady.No a nakonec naši skvělí komici. Bin a Minnie.
Dala jsem řeč s Minniem a on mi prozradil, že si jen nechtěl přiznat, že by mohl být zamilovaný do Bina ale byl. Do slova a do písmene v tom lítal až po uši.
Tak jsem se do toho musela vložit já a dnes slaví dva měsíce krásného a hlavně plnohodnotného vztahu.Dokonce i náš malý Daho se nám zamiloval do své spolužačky ale ten se ještě ani nerozhoupal dát něco najevo, protože mu radí Woo. Takže s takovou se nedostanou moc daleko.
A to je vše, přátelé. Děkuji vám za přízeň a těším se na sledání u nového příběhu.
✨ The end.✨
ČTEŠ
Why me?
FanfictionPřátelství nebo láska? Toť otázka, kterou si bude klást Jinbin v tomto příběhu.