=46=

12 2 0
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨

"Chtěl jsem ti poděkovat už na škole ale jakmile jsem zahlédl toho druhého mladíka, co s vámi byl, tak jsem si to rychle rozmyslel." Pronesl Hong. "Není tady, že ne." Dodal s obavou v hlase a my se s Wooem zase začali smát. "San už na pohled vypadá přísně ale ve skutečnosti je scela neškodný." Upřesnila jsem mu mezi smíchem. "Ne nemusíš mít strach. Je se svým přitelem." Dodal Woo s úsměvem. "Uf to se mi ulevilo. Což mi připomíná, že bych vám mohl představit svého přítele." Řekl Hong a pohledem začal těkat po sálu. "Omluvte mě, prosím." Řekl nám Hong a odešel.

Za chvíli se k nám vrátil i s jedným mladíkem. Měl libeznou tvář. "To je Park Seonghwa a to je Song Jibin a Jung Wooyoung." Představil nás Hong svému příteli. "Těší mě. Joongie, mi prozradil, že jste ho zachránila před partou kluků. Děkuji vám." Pronesl Seonghwa a já se zarazila. "Není zač. Já vás odněkud znám, teda váš hlas." Pronesla jsem a Seonghwa se usmál. "To je dost možné. Jsem dabér." Prozradil Seonghwa. "Páni." Vydechla jsem udivně.

Tak jsme se bavili pomalu celý večer se Seonghwou a s Hongem. Jsou to docela zábavní kluci.
Řekli jsme, že budeme asi brzo potřebovat větší byt nebo rovnou domek a Hong nám dal vizitku, že nám s tím rád pomůže.

O půl noci nás pan Bang vyzval abychom si oblékli kabáty a přesunuli se na zahradu, že bude ohňostroj. Hong začal radostně tleskat. "Miluje ohňostroje." Vysvětlil nám Seonghwa s úsměvem. 

Všichni jsme se tedy přesunuli ven a čekali na ten ohňostroj, když najednou to začalo a obloha se rozzářila barevnými světýlky všude kolem nás.

"Jibin," Oslovil mě Woo, který stál vedle mě. Stočila jsem pohled na něj. "já,…" Začal Woo. "Co se děje, Woo?" Zeptala jsem se. Měl vážny výraz. Vzal jednu mou ruku do dlaně a přikryl ji druhou dlaní.
"Nechci si tě vzít jen kvůli záchraně Daha ale proto, že tě miluji i když ta záchrana to jen uspíšila." Pronesl Woo vážně. S kapsy od svého obleku vytáhl malou krabičku a otevřel ji. V krabičce se třpytil prsten se srdíčkem vysazeným drobnými kamínky. Najednou si klekl na jedno koleno. "Jibin, vezmeš si mě?" Zeptal se Woo. Já si překryla ústa. "Teď tu otázku neber jako sarkasmus." Dodal Woo.
No zná mě víc než dobře, řekla bych.
"Ty jsi blázen. Ano." Řekla jsem dojatě.
Woo se usmál a postavil se. Nasadil mi prsten na prsteníček a dlouze mě políbil. Kolem nás se ozýval potlesk.
"Měl jsem ten prsten pro tebe koupený už dva roky." Informoval mě Woo s úsměvem po polibku. "Vždyť to říkám, jsi prostě blázen ale to nevadí i tak tě moc miluji." Pronesla jsem a políbila ho.

Zbytek večera jsme se dobře bavili. Chan a Jain se k nám připojili. "Ale dvě ztracené ovečky se k nám připojili." Poznamenala jsem s úsměvem. "No trochu jsme se zapovídali." Pronesl Chan. "Zapovídali. A ta rtěnka na lemu tvé košile je nová móda?" Zeptal se Woo s úsměvem. Oba zrudli jako rajčata a my se začali smát.
"Dobrá, jsme prozrazeni." Poznamenal Chan a vzal Jain kolem pasu. Já se na ně mile usmála. "Ať vám to spolu vydrží co nejdéle. Ideálně napořád." Popřála jsem jim a objala jak Jain tak Chana. Jain si jako první všimla prstenu s vytřestila oči. Začala těkat pohledem ze mě na Wooa a zase zpátky.

"Vy mě překvapujete čím dál víc." Poznamenala Jain s úsměvem a rozzářily se jí oči. "Co nám uteklo?" Zeptal se Chan.

"Jeden krásný a romantický moment, Chane. Mimochodem blahopřeju." Řekl Seonghwa s úsměvem a přistoupil k nám i s Hongem. "Ti dva se v průběhu ohňostroje zasnoubili." Oznámil Hong. "A i já blahopřeju." Dodal s úsměvem. "Kecáte," Vyhrkl překvapeně Chan na Seonghwu a Honga, pak stočil pohled na mě a Wooa. "Vážně?" Zeptal se Chan, já protočila panenky a ukázala mu ruku, kde mi nasadil Woo prsten. "No páni, tak blahopřeju." Pronesl s úsměvem a objal nás. "Překvapuješ mě, Woo, nejdřív se nedokážeš rozhoupat a když už tak uděláš, tak to bereš hopem." Poznamenal Chan s úsměvem.
"Počkat, já měl za to, že už na škole jste spolu chodili." Pronesl nechápavě Hong. "Všude jste chodili spolu." Dodal. "To je na dlouhé vyprávění, Hongu. Jednou se dozvíš všechno." Pronesl Chan s úsměvem.


✨ To by continued…✨

Why me?Kde žijí příběhy. Začni objevovat