✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨Po polibku mě vyzvedl do své náruče a odnesl do pokoje.
Postavil mě na nohy. "Kde se to rozepíná?" Zeptal se Woo a hledal zip. Já se usmála a vzala ho za ruce a propletla s ním prsty. "Nebuď tak netrpělivý, lásko." Šeptla jsem s úsměvem a začala jsem mu pomalu rozepínat knoflíky u košile. "Chceš mě mučit?" Optal se Woo netrpělivě.
Já mu mezitím rozepla poslední knoflík od košile a sundala mu košili i se sakem. "Mučit tě nechci ale mám jednu nevýhodu. Rozepnutý zip a šaty jsou na zemi." Vysvětlila jsem mu a políbila jeho dokonalé rty.Mapovala jsem mu hruď. "Jsi krásný." Pronesla jsem a omotala mu ruce kolem pasu. "Ty víc a víš kdy jsi nejkrásnější?" Zeptal se Woo. "Tak to vím naprosto přesně, když spím." Odpověděla jsem mu s úsměvem. "To taky ale nejkrásnější jsi, když máš zapletené vlasy do copu." Pronesl Woo a pohrával si s mými vlasy.
Na to jsem neměla co dodat. Objala jsem ho pevněji a do ucha mu šeptla: "Na pravém boku mám rozepínání." A políbila ho na krku.V momentě byly šaty na zemi i jeho kalhoty.
Stáli jsme před sebou jen ve spodním prádle.
Woo mě políbil a vzal mě za ruce.
"Takhle ti to sluší nejvíc." Poznamenal Woo s úsměvem. "Jseš si jistý? Nevím jak by se tvářili spoluobčané, kdyby mě viděli jen ve spodním prádle." Pronesla jsem scela vážně ale Woo se tomu začal smát. "Já ale mluvím o tvých červených tvářičkách." Pronesl mezi smíchem. "Ach tak. Ale to je kvůli nevyhovující teplotě v tomto pokoji." Zkoušela jsem to zakecat. Na to se Woo rozesmál ještě víc a já se k němu přidala.Mezi smíchem mě vyzvedl do náruče a já překvapeně vyjekla. "Co je? Snad ses nelekla?" Rypnul si Woo s úsměvem. "Bingo, Einsteine. Příště bys mě mohl varovat." Řekla jsem a omotala ruce kolem krku.
Položil mě na postel a vášnivě mě políbil na rty. Pak se přesunul na můj krk, který zasypával polibky.
Rozepl mi podprsenku a sundal mi ji. Pak mi sundal kalhotky a já mu po kolena stáhla boxerky.
Natáhla jsem se pro polibek a v něm se přetočila a sedla si na něj obkročmo. "Tohle nebylo v plánu. Co chceš dělat?" Pronesl Woo. Já se usmála. "Nic co by se ti nelíbilo." Řekla jsem tiše u jeho rtů a pak je políbila. "Z toho tvého úsměvu a z té poznámky mám trochu strach." Poznamenal Woo.
Naklonila jsem hlavu na stranu. "Tak se neboj." Pronesla jsem a trochu se nadvzvedla abych pomohla jeho parťákovi, který už čekal v pozoru, najít vstup. Pak jsem pomalu dosedla.Nemuseli jsme brát ohledy a tak to taky dopadlo.
Milovali jsme se snad celou noc a někdy nad ránem jsme oba padli únavou.Po té krásné noci jsem se probudila o hodinu později než jsem zvyklá. To jsem poznala díky digitálním hodinám, které mám na nočním stolku.
Ležela jsem na boku v objetí Wooa, který ještě pravidelně oddechoval. Jednou rukou jsem ho objímala kolem pasu. Vzhlédla jsem na něj. Ještě spal.
Začala jsem ho líbat na hrudi až jsem se dopracovala k jeho rtům.
"Lásko, je čas vstávat." Šeptla jsem. "Ještě pět minut." Zamručel a otočil se na druhý bok.
Nechala jsem ho tedy spát a šla do sprchy.V koupelně jsem si všimla pěkného flíčku na krku. Zakroutila jsem s úsměvem nad tím hlavou.
Po sprše jsem udělala snídani a šla se pokusit ho vzbudit.
Sedla jsem si na kraj postele, hladila ho po zádech. "Vstáváme." Pronesla jsem šeptem. Ozvalo se další zabručení. "Tak a dost. Tady končí veškerá sranda." Pronesla jsem rozlobeně a stáhla z něj deku.
Woo se hned probudil. "Co děláš, zlodějko." Pronesl a snažil se natahovat po dece ale marně. "Snažím se dostat tě z postele abychom nepřišli pozdě." Obhajovala jsem se. "To je pěkné ale jsou lepší metody." Pronesl Woo a sedl si na posteli. "Ty jsem zkoušela ale nepomohly." Řekla jsem a dala zpátky na postel deku. Woo se nenápadně natahoval pro ní. "Opovaž se ji dotknout!" Pohrozila jsem mu ukazováčkem. Raději to vzdal. "Máš deset minut na sprchu. Budu v kuchyni." Řekla jsem rázně a vycházela z pokoje. "Sadistko." Nazval mě Woo. "A Woo," Zastavila jsem se ve dveřích a podívala se na něho. "taky tě miluju." Dodala jsem s úsměvem a zavřela dveře.✨ To by continued…✨
ČTEŠ
Why me?
FanfictionPřátelství nebo láska? Toť otázka, kterou si bude klást Jinbin v tomto příběhu.