=28=

18 2 2
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨

Po večeři jsme společně uklidili kuchyň a sedli si do obýváku před televizi.
"A jaký jste vůbec měli den?" Zeptal se San. "Docela náročný.
Ráno jsem si při přemýšlením nad Wooem zlomila kartáč na vlasy. Pak jsem byla u Chana a sešli jsme se s Wooem v kavárně, kde mi oznámil Jin, že jsem možná jeho sestra, dvojče lépe řečeno. Při obědě jsem podrobila Wooa výslechu a v marketu jsme narazili na Seugmina a I.Na.
Vynechala jsem něco?" Vyprávěla jsem a při otázce se otočila na Wooa, který byl zamyšlený.

"Počkej, kdy jsi zjistila pravdu o Woovovi?" Zeptal se San. "Tu neděli. Když jsem přišla domů, tak Woo na mě čekal. Jako vždycky. Chvíli jsme si povídali a pak šel spát ale nechal v kuchyni ten svůj noťas. Chtěla jsem se kouknout na fotky ale narazila jsem na složku 'My diary'. Myslela jsem si, že to bude nějaká nudná dokumentace a když to po mě chtělo heslo, zvýšila se má zvědavost na sto procent." Odpověděla jsem.

"Aha, teď už chápu, proč jsi z neděle na pondělí nemohla spát." Řekl Woo tiše. "Jo a proto jsem si i rozbila svůj kartáč." Dodala jsem. Woo mě soucitně objal.

"Moment, jak se Jin dopracoval k tomu tvrzení?" Zeptal se San. "On totiž taky vyrostl v dětském domově ale v jiném než my dva. Jedna vychovatelka mu umožnila přístup do archívu a Jin se dozvěděl, že má sestru a že je to jeho dvojče." Převyprávěl Woo Sanovi. "A že rodiče umřeli." Dodala jsem.
"No to je síla. Takže testy DNA?" Optal se San. Kývla jsem na souhlas.

"A Chan ví o vás dvou?" Zeptal se San. "Ví, sic neví jak moc na Wooa zapůsobilo naše divadýlko." Řekla jsem s úsměvem. "To byl taky důvod, proč jsem ho dneska navštívila abych mu řekla, že bohužel nemá u mě šanci." Dodala jsem s úsměvem. "Páni, vidím, že jste se nenudili." Poznamenal San s úsměvem.

"S Bibi se nikdo a nikdy nemůže nudit. Což mi potvrdili i kluci. Byla prý perlou večera." Dodal Woo s úsměvem. "Teď lituješ toho, že jsi odmítl, viď?" Zeptal se San s úsměvem Wooa. "Docela i jo." Potvrdil Woo s úsměvem a přitáhl si mě do své náruče. Já se spokojeně opřela o jeho hruď.

"Ale sluší vám to spolu." Poznamenal San při pohledu na nás dva. "No nic. Hele zkusím zavolat Yeosangovi a říct mu o tom šíleném nápadu s večeří." Dodal San s mobilem v ruce odešel do pokoje.

"No jo. Kde teď budu spát?" Zeptal se zaraženě Woo. Stočila jsem pohled na něj. "Kde asi. Snad v mém pokoji." Řekla jsem jako hotovou věc. "Vážně?" Pronesl Woo nadšeně. "A nebudeš po nocích plést náramky?" Zeptal se Woo. "Nevěřím tomu, že bys mě nechal." Odpověděla jsem s úsměvem a letmo ho políbila. "A i kdyby, určitě bych je nepletla v místnosti, kde bys spal." Dodala jsem s úsměvem a políbila ho ale tentokrát vášnivěji.

"Tak a je to." Pronesl San, když přišel zase do obýváku. Hned jsme stočili pohled na něj. "Souhlasil?" Zeptal se Woo. "To se dozvím zítra ve škole." Odpověděl San a mě cinkl mobil.
Woo mě pustil abych se pro něj natáhla.

"Jeeje, to je Chan." Pronesla jsem s úsměvem. "Ptá se, jestli zapůsobilo divadýlko na Wooa." Přečetla jsem obsah zprávy s úsměvem. San se začal smát, narozdíl od Wooa. "S ním si to ještě vyřídím." Pronesl Woo. "Chan za nic nemůže, chtěl mi jen pomoct. To mě napadlo to divadlo." Hájila jsem Chana s úsměvem a San se smál ještě víc. Woo se na mě vražedně podíval. Já se zasmála. "Z tvého pohledu vidím tolik lásky, že z ní nejspíš umřu. Jdu mu zavolat." Oznámila jsem a rychle odběhla do svého pokoje.

✨ To by continued…✨

Why me?Kde žijí příběhy. Začni objevovat