12. Ο «βασιλιάς»

187 28 1
                                    

Φόρεσα ένα μπλουζάκι με μακρύτερα μανίκια προκειμένου να κρύψω το τραύμα μου. Έπειτα, έφθασα στο μπαρ. Καθώς πέρασα δίπλα από τον Ρόνι, άρπαξε το χέρι μου και έσυρε το μπλουζάκι αποκαλύπτοντας το τραύμα.

-«Είχα μια μικρή περιπέτεια χθες.» απάντησα ψύχραιμα. Σούφρωσε τα φρύδια του και με ελευθέρωσε. Πως το είχε καταλάβει; Μερικές φορές, ήταν αρκετά μυστήριος.

Είχα πάρει παυσίπονα, ώστε να μην πονάω και να μπορώ να δουλέψω. Ήμουν και προσεχτική μπροστά στους πελάτες για να μην καταλάβουν τίποτα. Φυσικά, δεν μπορούσα να ξεγελάσω ένα άτομο και αυτό δεν ήταν άλλο από τον Μπόρις Νιούμαν.

-«Ατρόμητη Κέιτ, γεύτηκες την σκληρότητα της νύχτας και τις συνέπειες μιας απόρριψης.» αποκρίθηκε καθώς το βλέμμα του έπεσε πάνω στο χτυπημένο μπράτσο μου.

Δεν ήταν το ίδιο εύθυμος με τις άλλες μέρες. Έπινε το ποτό του με παύσεις και το βλέμμα του έμοιαζε απόμακρο. Ήταν λες και ένιωθε άσχημα ή λυπόταν για αυτό που έπαθα.

Πλησίασα κοντά του.

-«Αυτό δεν είναι τίποτα. Που να δεις τους άλλους!» ψιθύρισα στο αυτί του. Έμεινε κεραυνοβολημένος για μια στιγμή και μετά άρχισε να γελάει τρανταχτά όπως συνήθως.

-«Όντως μετά τον ξυλοδαρμό από εσένα, δέχτηκαν και το βαρύ πυροβολικό.» αποκρίθηκε πονηρά. Ήξερε τα πάντα αυτή η πονηρή αλεπού.

-«Αυτό σημαίνει ότι έχεις διαλέξει πλευρά;» ρώτησε μετά από λίγο παίζοντας με το ποτό του. Συνοφρυώθηκα.

-«Δουλεύω για τον κ. Μπλέικ. Δεν διαλέγω πλευρές.» απάντησα.

-«Σοφή απόφαση. Όμως, μια σχέση με τον Ρίτσαρντ Ντέιμον δεν είναι ακριβώς υγιής ή ασφαλής ή ουδέτερη.» απάντησε.

-«Σχέση; Μπορεί να θεωρηθεί σχέση μερικές φορές σαρκικής απόλαυσης;» ρώτησα πονηρά.

-«Λυπήσου, αυτόν τον γέροντα, πονηρή Κέιτ!» αποκρίθηκε παιχνιδιάρικα. Παρόλο που δεν ήταν τόσο μεγάλος για να απέχει από αυτό το παιχνίδι, υποδυόταν τον αθώο.

Στην πραγματικότητα, ο Μπόρις Νιούμαν ήταν ενδιαφέρον άτομο. Παρόλο που ανήκε σε ένα από τα τρία μεγάλα εγκληματικά συνδικάτα της πόλης, έμοιαζε προσιτός και κοινωνικός. Όποτε ερχόταν στο μπαρ, «παίζαμε» με τις λέξεις και τις προθέσεις μας.

-«Πέρα από το αστείο, πρέπει να προσέχεις. Έχει ξεσπάσει πόλεμος μεταξύ των "Pride Wolves" και των "White Foxes".» με προειδοποίησε.

Η μάχη της ψυχής Ι: Η πληγήWhere stories live. Discover now