Πάει καιρός που είχα βγει στους δρόμους και τα έβαζα με άλλους αλήτες σαν εμένα. Ήμουν ακόμη έφηβος και για μερικά ακόμη χρόνια μετά, έπαιρνα μέρος σε ξυλοδαρμούς και ξεκαθάρισμα λογαριασμών μεταξύ συμμοριών του δρόμου. Θυμόμουν εκείνα τα άγρια χρόνια της ζωής μου και δεν περίμενα να τα ξαναζήσω.
Μόλις είχα επιστρέψει από ένα τέτοιο επεισόδιο που έλαβε χώρα σε μια από τις περιοχές μας που συνορεύει με εδάφη των "White Foxes". Οι αναθεματισμένοι Λατίνοι έχουν αποδειχτεί άγρια και ανεξέλεγκτα σκυλιά τους.
Το όπλο μου είναι ακόμη ζεστό από τους πυροβολισμούς που είχα ρίξει. Ήμουν τρομερά θυμωμένος. Η άλλη πλευρά γινόταν όλο και πιο θρασύς. Πρώτα, έβαζαν τα σκυλιά τους να εκφοβίζουν τους ανθρώπους της περιοχής μας ώστε να δεχτούν πιο εύκολα να πουλήσουν την περιουσία τους στην τράπεζα των Ίστγουντ.
Οι White Foxes προσπαθούν να επιβάλλουν την παρουσία τους στην περιοχή μας και να πάρουν τα ηνία της. Όχι, όμως όσο είμαι εγώ επικεφαλής. Για αυτό το λόγο, το Μπρονξ τουλάχιστον, έχει μετατραπεί σε Άγρια Δύση ενώ παράλληλα η αστυνομία δεν μπορεί να κάνει τίποτα.
-«Δεν περίμενα να βγεις ο ίδιος στους δρόμους.» αποκρίθηκε ο Λίαμ παιχνιδιάρικα.
Είχε δίκιο. Φυσιολογικά, δεν θα έβγαινα. Όμως χρειαζόμουν κάπου να ξεσπάσω. Εκτός από όλη αυτή την χαοτική κατάσταση, ένιωθα και έναν απίστευτο εκνευρισμό που οφειλόταν σε εκείνη τη γυναίκα.
Είχαν περάσει μέρες από τη στιγμή που μαλώσαμε και δεν την είχα δει από τότε. Όσο θυμάμαι τα λόγια που ξεστόμισε, θυμώνω αλλά περισσότερο θυμώνω επειδή είναι η αλήθεια. Είμαι όντως ένας άξεστος και βίαιος μαφιόζος! Να πάρει!
Γέμισα ένα ποτήρι με ουίσκι που έχω στο γραφείο μου. Ο Λίαμ με κοιτάζει εξεταστικά σαν να μπορεί να αντιληφθεί ότι η κακή μου διάθεση δεν οφείλεται μόνο στον πόλεμο που γίνεται στον δρόμο.
-«Υπάρχει περίεργη κίνηση από την πλευρά των πελατών μας.» αποκρίθηκε ο Λίαμ και επικεντρώθηκα πάνω του.
-«Έλαβα μερικά παράπονα για τις τιμές μας.»
Συνοφρυώθηκα. Οι τιμές μας ήταν αρκετά λογικές και μέχρι στιγμής δεν είχα τέτοιο πρόβλημα.
-«Η συμφωνία;»
-«Είναι στον αέρα προς το παρόν.»
-«Να πάρει ο διάολος!»
-«Τι συμβαίνει;»
-«Μας χτυπούν στον πυρήνα! Αυτός ο πόλεμος έχει σκοπό πρώτον τον αντιπερισπασμό της προσοχής μας και δεύτερον, η εμπλοκή της αστυνομίας κάνει πιο δύσκολη τη δουλειά μας με αποτέλεσμα να αυξήσουμε τις τιμές. Με αυτόν τον τρόπο, κάποιος άλλος θα προτείνει καλύτερες τιμές.»
YOU ARE READING
Η μάχη της ψυχής Ι: Η πληγή
RomanceΗ Κέιτ Κόλλινς, μια χαρισματική χειρούργος, μόλις βγήκε από τη φυλακή μετά από πέντε χρόνια φυλάκισης για ιατρικό λάθος που δεν έκανε, αλλά κατηγορήθηκε άδικα. Αηδιασμένη από τις μηχανορραφίες των συναδέρφων της και γεμάτη με "πληγές" που απέκτησε σ...