Τρώγαμε όλοι μαζί στο σπίτι της Αρίσα την Κυριακή το μεσημέρι. Παρόλο που μετακόμισα σε δικό μου διαμέρισμα, μία φορά τουλάχιστον την εβδομάδα, περνούσα από το σπίτι της για φαγητό.
Ο Ντέρεκ είχε βγει από το νοσοκομείο και ήταν περδίκι.
Στο τραπέζι, βρισκόταν και ο Κιθ, ενώ όλοι μας δοκιμάζαμε τις κοτομπουκιές με γλυκοπατάτες που είχε ψήσει η Αρίσα. Φυσικά, παγωμένες μπίρες συνόδευαν το γεύμα μας.
Άρχισαν να με ρωτάνε για τη δουλειά αλλά και την προσαρμογή μου στο νέο διαμέρισμα. Δεν είχα πολλά να πω, άλλωστε δεν έμενα και πολλές μέρες στο νέο διαμέρισμα. Όσο για το μπαρ, όλα ήταν ήρεμα.
-«Με πλησίασαν οι "Pride Wolves". Θέλουν συμμαχία.» αποκρίθηκε κάποια στιγμή ο Κιθ.
-«Γιατί έτσι ξαφνικά;» ρώτησε η Αρίσα.
-«Μάλλον πρέπει να περιμένουμε χάος καθώς θα ξεσπάσει πόλεμος μεταξύ εκείνων και των "White Foxes".» εξήγησε ο Κιθ. Το βλέμμα της Αρίσα πήρε μια έκφραση ανησυχίας.
Μου είχαν ήδη εξηγήσει τη δομή του υποκόσμου. Αυτά τα δύο συνδικάτα ήταν αρκετά ισχυρά. Όμως τώρα στρατολογούσαν τις συμμορίες του δρόμου. Χάος θα ξεσπούσε στους δρόμους της Νέας Υόρκης.
-«Τι σκέφτεσαι να κάνεις;» ρώτησε η Αρίσα.
Τόσο καιρό η συμμορία τους ήταν ουδέτερη και είχε επαφές και με τα δύο συνδικάτα. Τώρα έπρεπε να διαλέξει πλευρά, αλλιώς ο πόλεμος που θα ξεσπούσε θα τους παρέσερνε είτε το ήθελαν είτε όχι.
-«Τι άλλη επιλογή έχω; Θα επιλέξω τους "Pride Wolves". Αυτοί ταιριάζουν περισσότερο με την ιδεολογία μας. Οι "White Foxes" είναι μπλεγμένοι με σοβαρά και επικίνδυνα πράγματα.» απάντησε ο Κιθ.
-«Ο κ. Μπλέικ;» ρώτησα.
-«Ο Μπλέικ μένει ουδέτερος. Δεν θα πάρει μέρος σε αυτόν τον πόλεμο. Είναι αρκετά ισχυρός και αυτάρκης για να διατηρήσει την ουδετερότητα του, σε αντίθεση με εμάς.» εξήγησε ο Κιθ.
-«Και ο Νιούμαν;» ρώτησα ξανά. Ο Κιθ αναστέναξε ακούγοντας το όνομα.
-«Ο Νιούμαν θα παρέχει τις πληροφορίες και θα τις πουλάει και στις δύο πλευρές.» απάντησε σοβαρά.
Αυτό σήμαινε ότι δεν θα έπαιρνε μέρος ενεργά. Ταυτόχρονα, ήταν αρκετά ισχυρός ώστε να μην φοβάται να κάνει συναλλαγές και με τις δύο πλευρές.
-«Είμαστε απλοί μηχανικοί! Περιμένουν να πάρουμε ένα περίστροφο και να θερίζουμε κόσμο;» αναφώνησε ξαφνικά η Αρίσα.
ESTÁS LEYENDO
Η μάχη της ψυχής Ι: Η πληγή
RomanceΗ Κέιτ Κόλλινς, μια χαρισματική χειρούργος, μόλις βγήκε από τη φυλακή μετά από πέντε χρόνια φυλάκισης για ιατρικό λάθος που δεν έκανε, αλλά κατηγορήθηκε άδικα. Αηδιασμένη από τις μηχανορραφίες των συναδέρφων της και γεμάτη με "πληγές" που απέκτησε σ...