6. Λίγο ακόμη χάος

204 28 5
                                    

Δεν περίμενα να την συναντήσω στο μπαρ "Sol". Δούλευε εκεί ως barwoman. Φαινόταν να έχει εξοικιωθεί με τους πελάτες καθώς συζητούσε και αστειευόταν μαζί τους. 

   Ακόμη και ο Λίαμ θέλησε να την φλερτάρει, όταν τελικά κατέληξε να πληρώσει τα πιο ακριβά κοκτέιλ του μπαρ. Από ότι φαινόταν ήταν πονηρή αλεπού.

Η συμφωνία μου με τον αστυνόμο Μπράουν έκλεισε γρήγορα και χωρίς προβλήματα. Για το λόγο αυτό, έμεινα για λίγη ακόμη ώρα να απολαύσω το ακριβό κοκτέιλ μου. Άναψα τσιγάρο και το βλέμμα μου έπεφτε πάνω της. 

 Ακόμη και ο Μπόρις Νιούμαν είχε δείξει ενδιαφέρον προς το μέρος της και για κάποιο λόγο, ένιωθα εκνευρισμό. 

  Μετά τις οικειότητες με τον Νιούμαν, η υπόλοιπη βραδιά πέρασε ήσυχα με εκείνη να σερβίρει ποτά. Ο Λίαμ έφυγε καμιά ώρα μετά αλλά παρέμεινα. Παρήγγειλα ένα ακόμη ποτήρι από το ακριβό ποτό που μας είχε σερβίρει.

Όταν μου το έφερε, τα βλέμματά μας διασταυρώθηκαν γεμάτα πονηριά και ζωηράδα και ένιωσα μια πρωτόγνωρη φλόγα να καίει μέσα μου.

Έμεινα στο μπαρ μέχρι τις τρεις τα ξημερώματα. Όμως δεν έφυγα. Έμεινα μέσα στο αυτοκίνητο και περίμενα καπνίζοντας το ένα τσιγάρο μετά το άλλο. Καθώς πλησίαζε τέσσερις, βγήκα από το αυτοκίνητο. Ούτε εγώ δεν ήξερα τι με είχε πιάσει. Πλησίασα το σοκάκι δίπλα από την δεξιά πλευρά της εισόδου. Από εκεί έβγαινε το προσωπικό.

Μόλις την είδα να ξεπροβάλλει, άρπαξα το χέρι της και για άλλη μια φορά την στρίμωξα στον κρύο τοίχο του κτιρίου. Δεν την άφησα να αντιδράσει και αμέσως σφράγισα τα χείλη της με ένα βαθύ υγρό φιλί.

Ένιωσα την έκπληξή της στην αρχή και την προσπάθειά της να αντισταθεί. Όμως οι λαβές μου ήταν ισχυρές πάνω στα χέρια της και δεν μπορούσε να μου ξεφύγει. 

  Καθώς λεηλατούσα το στόμα της, το ένα χέρι μου σύρθηκε προς τα κάτω και μπήκε μέσα από την μπλούζα της αγγίζοντας το στήθος της.

Όταν ένιωσε το χέρι μου, προσπάθησε να τραβηχτεί από τα χείλη μου αλλά δεν μπορούσε. Εκείνη την στιγμή, έμοιαζα με ξαναμμένο έφηβο. Με παρέσερνε το πάθος που ένιωθα ενώ ταυτόχρονα, επιθυμούσα όσο τίποτα άλλο να την κάνω δική μου.

Όταν επιτέλους ελευθέρωσα τα χείλη της, καταφέραμε και οι δύο να πάρουμε μερικές βαθιές ανάσες. Τα πρόσωπά μας ήταν πολύ κοντά το ένα με το άλλο ενώ το χέρι μου είχε πλέον συρθεί προς την μέση της.

Η μάχη της ψυχής Ι: Η πληγήDove le storie prendono vita. Scoprilo ora