Βρισκόμουν στο δωμάτιο της Αμέλια. Εκείνη κοιμόταν βαθιά λόγω των παυσίπονων και των αναλγητικών που της χορηγούσαν. Καθόμουν στον άβολο καναπέ και είχα μπροστά μου το λάπτοπ.
Μόλις είχα λάβει ένα εκτενές αρχείο από τον δημοσιογράφο Μάικλ Ρόμπινς που σχετιζόταν με την υπόθεση Μίλλερ. Επρόκειτο για ένα αντίγραφο της ιατρικής υπόθεσης της Σάρα Μίλλερ, που είχε νοσηλευτεί για μια εγχείρηση ρουτίνας, όπως ακριβώς η Αμέλια.
Διάβαζα τις ιατρικές εκθέσεις, τις διαγνώσεις των γιατρών και τα φάρμακα που είχαν χορηγηθεί. Επίσης, ανάμεσα σε εκείνες τις εκθέσεις, υπήρχε μια αναφορά από τη γιατρό Κέιτ Κόλλινς, η οποία ανέφερε ότι η ασθενής δεν έπρεπε να χειρουργηθεί λόγω μιας ανωμαλίας που εμφανίστηκε στις τελευταίες εξετάσεις της.
Μπορώ να φανταστώ ότι ο καθηγητής Νόρμαν αγνόησε την κατάσταση. Ο Μάικλ μου το επιβεβαίωσε. Το μόνο λάθος που έκανε η γιατρός Κόλλινς ήταν να εμπιστευτεί τον γιατρό Νόρμαν. Είχε ενημερώσει τον γιατρό αλλά εκείνος δεν ενημέρωσε την οικογένεια της ασθενούς.
Όταν όλα πήγαν στραβά στο χειρουργείο και η ασθενής απεβίωσε, όλοι τους έριξαν το φταίξιμο στην γιατρό, πρώτον για να την προλάβουν να μην μιλήσει και δεύτερον επειδή ήταν το ευκολότερο θύμα, χωρίς ισχυρό υπόβαθρο.
Έτριψα τα μηνύγγια μου. Κάτι ανάλογο είχε συμβεί με τον νεαρό γιατρό που περνούσε πειθαρχικό για την κατάσταση της Αμέλια. Είχα εξοργιστεί τόσο πολύ που δεν με ένοιαζε ότι θα κατηγορούσα έναν αθώο, παρόλο που τα μηνύματα του Μάικλ Ρόμπινς με προειδοποίησαν.
Εκείνοι οι αδιάντροποι γιατροί έκαναν το ίδιο πράγμα με θύμα την κόρη μου αυτή τη φορά και εκείνον τον άμοιρο γιατρό. Άρχισα να αηδιάζω που βρισκόμουν καν σε αυτό το νοσοκομείο. Το όνομα του Νόρμαν ήταν ξακουστό και με κύρος. Φαντάζομαι ότι το νοσοκομείο αποφάσισε να καλύψει τον σημαντικό καθηγητή γιατρό, παρά έναν νέο ειδικευόμενο καρδιοχειρούργο.
Έκανα ξανά κάποια τηλεφωνήματα στον γραμματέα μου. Αναρωτιόμουν αν μπορούσα να κάνω κάτι όχι μόνο για τον γιατρό που είχε αδικηθεί άδικα αλλά και για την γιατρό Κόλλινς, ίσως εκείνη να ήταν η μοναδική ελπίδα που είχε η Αμέλια.
****
Μπορώ να πω ότι οι υπηρεσίες που έλαβα από τον ιδιωτικό ντετέκτιβ που προσέλαβα ήταν άψογες. Κατάφερε να μπει στο σπίτι του Δρ. Σέρμαν και να βρει στοιχεία που αθώωναν την γιατρό Κόλλινς. Δεν ξέρω γιατί κρατούσε κάτι τόσο επικίνδυνο στο σπίτι του. Ίσως να ήταν μια σανίδα σωτηρίας σε περίπτωση που πρόδιδε και εκείνον ο καθηγητής Νόρμαν.
KAMU SEDANG MEMBACA
Η μάχη της ψυχής Ι: Η πληγή
RomansaΗ Κέιτ Κόλλινς, μια χαρισματική χειρούργος, μόλις βγήκε από τη φυλακή μετά από πέντε χρόνια φυλάκισης για ιατρικό λάθος που δεν έκανε, αλλά κατηγορήθηκε άδικα. Αηδιασμένη από τις μηχανορραφίες των συναδέρφων της και γεμάτη με "πληγές" που απέκτησε σ...