1

138 8 1
                                    

Rozčesala som si svoje blond vlasy. Posledný krát som sa pozrela do zrkadla a zobrala som si misku s farbou na vlasy. Začala som korienkami a postupne prešla na celé vlasy.

-Som zvedavá ako to bude vyzerať ..

Vzdychla som si. Posadila som sa do kresla a zapla som si telku. Stopovala som si 45 minút. Už som viac nechcela byť blondína. Mám husté dlhé vlasy, neublíži im "malá" zmena.


-Po 45 minútach-


Sklonila som sa nad vaňu a napenila som si vlasy. Zmyla som penu. Zamotala som si ich do uteráku. Schmatla som fén a dala ho na plno. Bola som nedočkavá. Utekala som ku zrkadlu. Zastala som meter pred ním. Moje vlasy žiarili krásnou červenou. Usmiala som sa sama pre seba. Vyčesala som si ich do vysokého copu. Miesto legín som na seba nahodila tmavo-modré obtiahnuté rifle a zastrčila do nich Vans tričko. Schmatla som tašku s oblečením na atletiku a utekala som do predsiene. Obula som sa a valila som na ihrisko. Pridala som do kroku aby som tam bola na čas. Z diaľky som zakývala trénerovi a zaliezla som do šatne. Sivé šortky, neónovo ružové tielko a ružové Nike bežecké topánky. Schmatla som aj tretry a bežala som na dráhu.


-Zajtra máš preteky tak si daj osobitný tréning.

-Hmm.. okay.


Ihrisko má 250 metrov. Začala som premýšľať nad tréningom. 5 koliečok na rozbehanie by mohlo stačiť. Potom si dám bežeckú abecedu, 6 krát 60 m., 5 krát 200 m. Nechcem sa vyčerpať.. Po pár minútach sa ku mne pripojila Nancy. Moja jediná kamarátka. Vysvetlila som jej dnešný tréning. Zajtra tam ide so mnou. Počkala som ju kým dobehá tých 5 koliečok.


-Dobre mám ti tie 60tky stopovať?

-Môžeš. Ale len prvú a druhú. Aj tak tam pôjdem len 2.


Pripravila som sa. Čakala som na pokyn Nancy. Zavrela som oči a vydýchla som si. Keď som počula ako kričí "Štart" usmiala som sa a v sekunde som bežala. Išla som naplno. Najrýchlejšie ako to šlo. Prešla som cieľovou čiarou a zastala som. Spýtavo som sa na ňu pozrela.


-7.30 sekúnd.

-Wuff... skúsim dať 7 ?

-Držím palce.


Vrátila som sa na štart a vydýchala som sa. Znova som sa pripravila. A na pokyn som vybehla. Dala som do toho všetko. Úplne všetko. Mala som pocit ako keby som letela. Za cieľom som zabrzdila. Nancy sa na mňa prekvapivo pozrela.


-7.01

-Sekunda! Bože .. mohla som byť lepšia.


Prvé dve som stopla Nancy a dokončili sme spolu. Bola o čosi horšia než ja. Neprekvapuje ma to.. začala s atletikou o pár rokov neskôr než ja. Stopla mi 200 metrov a ja jej tiež.


-Alice ! Si úžasná ! 28 sekúnd ! Určite budeš prvá.

-Ale prosím ťa...

-Dáme si prestávku ? A potom skoky.


Prikývla som. Je to kamarátka ale aj tak necítim potrebu s ňou nejak komunikovať.. V šatni som vytiahla fľašku s vodou a napila som sa. Počula som za mnou kroky. Otočila som sa. Stál tam nejaký nový chalan.

Time OutWhere stories live. Discover now