Chapter [9]

4K 719 33
                                    

Zawgyi

အဝတ္ေလ်ွာ္ေပးရမယ္!!!

"ငါေျပာမယ္ ခ်ီေရွာင္ဖန္း ငါ့ကိုမတားနဲ႔ ငါဒီေန႔ အဲဲဒီ့ေကာင္ရဲ႕ဖင္ကို ပိတ္ကန္ပစ္ၿပီး ပန္းေတြနီေနရတဲ့အေၾကာင္း ျပကိုျပေပးရမယ္"

[Why the flowers are so red သီခ်င္းမွ သီခ်င္းစာသား - ယခုေခတ္မွာေတာ့ တစ္စံုတစ္ေယာက္အား အရိုက္ခံရတဲ့ အရသာကို သိေအာင္ျပေပးရမည္ဟု ေျပာသည့္ေနရာတြင္ အသံုးျပဳသည္]

ငါတို႔ရဲ႕ ခ်ီေရွာင္ဖန္းေလးက! ခ်စ္စရာလည္းေကာင္းတယ္! အက်င့္စာရိတၱလည္းေကာင္းတယ္! ငယ္ငယ္ေလးကတည္းက အလိုလိုက္ခံထားရတာ! အဝတ္ေလ်ွာ္တတ္ဖို႔မေျပာနဲ႔ သူစားၿပီးသား ပန္းကန္ေတြကိုေတာင္ ဘယ္တုန္းကမွ ေဆးဖူးတာ မဟုတ္ဘူး! ဒီ ယြီေမာ့ဆိုတဲ့အေကာင္က သူတို႔ရဲ႕ ခ်ီဖန္းကို သူ႔အဝတ္ေတြ လာေလ်ွာ္ခိုင္းရဲတယ္ေပါ့ေလ...

ဖန္းက်ီေဖးတစ္ေယာက္ ေတြးေလေလ ေဒါသထြက္ေလေလ ျဖစ္တာေၾကာင့္ ထရပ္လိုက္ကာ : "ငါဒီေကာင့္ကို အခုထိ သြားရိုက္ခ်င္ေနတုန္းပဲ"

ခ်ီဖန္းက လွမ္းဆြဲထားလိုက္ၿပီး : "ေတာ္ၿပီ မသြားနဲ႔ေတာ့"

သူလည္း ယြီေမာ့က အဝတ္အစားေတြကို ေက်ာင္းထိယူလာၿပီး သူ႔ကိုေလ်ွာ္ခိုင္းလိမ့္မယ္လို႔ ထင္မထားမိခဲ့ဘူး။ အက်ႌေပၚက မုန္႔ဆီေတြက သူ႔ေၾကာင့္ေပက်ံသြားတာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ခ်ီယန္သူ႔ကို တာဝန္ယူခိုင္းတာက မမွားေပမယ့္ ခ်ီဖန္းကေတာ့ ေပ်ာ္မေနဘူး။ ေျပာရမယ္ဆိုရင္ မေန႔ညက ယြီေမာ့ကို ကယ္ခဲ့တာသူေလ ဒါေပမယ့္ ယြီေမာ့က သူ႔ယူနီေဖာင္းေပသြားတာကိုပဲ မွတ္မိတယ္ဆိုေတာ့...

စိတ္မဆိုးနဲ႔ ယြီေမာ့က အနာဂတ္ရဲ႕ေဘာ့စ္ႀကီးပဲ။ ဘယ္ေလာက္ပဲ... စိတ္မဆိုးမိေအာင္... ႀကိဳးစားေနေပမယ့္... စိတ္ဆိုးမိတုန္းပဲ!

ဖန္းက်ီေဖးက ခ်ီဖန္းရဲ႕အမူအရာကိုၾကည့္ၿပီး ေခါင္းခါလိုက္မိတယ္။

ခ်ီေရွာင္ဖန္း ေျပာင္းလဲသြားၿပီပဲ။

ၾကာသပေတး ေန႔လည္ခင္းရဲ႕ ဒုတိယအခ်ိန္က ကာယခ်ိန္။ ခ်ီဖန္းနဲ႔ ေက်ာင္းသားတစ္ခ်ိဳ႕က မီတာ၁ေထာင္ေျပးခဲ့ၾကၿပီး ကာယဆရာက အခ်ိန္မွတ္ေပးခဲ့တယ္။

ပြန်လည်မွေးဖွားပြီးနောက်မှာအာဏာရှင်ကြီးနဲ့ပူးပေါင်းခဲ့တယ်Where stories live. Discover now