Chapter [38]

3.7K 411 34
                                    

Zawgyi

ဒါဘယ္မိသားစုက ရူးတူးတူး ေပါေတာေတာ သားပါလိမ့္? ျမန္ျမန္ေလး အေဝးသြားလႊင့္ပစ္ေပးလို႔ မရဘူးလား?

ခ်ီက်န္႔ဟာ ဖုန္းကိုလက္ထဲမွာကိုင္ရင္း စိုးရိမ္ပူပန္ေနမိတယ္။ မေန႔တုန္းက ႐ႊီကြမ္းဟာ ေလအလ်င္လို ျပန္သြားတဲ့အတြက္ သူအသိျပန္ဝင္လာခ်ိန္မွာ လိုက္လို႔မမွီေတာ့ဘူး။ အခုခ်ိန္မွာေတာ့ သူ ႐ႊီကြမ္းကို လူခ်င္းလည္း မေတြ႕ရသလို၊ ႐ႊီကြမ္းက သူ႔ဖုန္းကိုလည္းမကိုင္၊ သူ႔စာေတြကိုလည္း ျပန္မေျဖဘူး။

ခ်ီက်န္႔တစ္ေယာက္ ႀကိတ္မနိုင္ ခဲမရျဖစ္ကာ အံႀကိတ္လိုက္မိတယ္။

႐ႊီကြမ္းကဘာေၾကာင့္ ရုတ္တရက္ႀကီး ဒီလိုေမးခြန္းမ်ိဳး ေမးလာရတာလဲ? ဘယ္သူကမ်ား အာသြားေခ်ာင္လိုက္လို႔လဲ? ခ်ီက်န္႔ စိတ္ရႈပ္ေနခဲ့တယ္။

ထိုအခ်ိန္မွာပဲ တစ္ေယာက္ေယာက္ရဲ႕ တံခါးဖြင့္သံနဲ႔အတူ ေမေမခ်ီရဲ႕ စိုးရိမ္ေနတဲ့ အသံကို ၾကားလိုက္ရတယ္ : "ေရွာင္ဖန္း? မာမားသားေလး ဘာျဖစ္လာတာလဲ?"

ရုတ္တရက္ဆိုသလို ခ်ီဖန္းဟာ အိမ္ကို ေဖ်ာ့ေတာ့စြာ ျပန္ေရာက္လာၿပီး ဖိနပ္အား ေလးတိေလးကန္လဲကာ ေမေမခ်ီ႕ကို ေခါင္းခါျပလိုက္တယ္ : "ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး သား အေပၚတက္ၿပီး နားေတာ့မယ္"

ေျပာၿပီးတာနဲ႔ သူ႔အေမဆီက စကားျပန္ကိုေတာင္ မေစာင့္ေတာ့ဘဲ ဒုတိယထပ္ဆီ အလ်င္စလိုတက္ကာ သူ႔အခန္းတံခါးကို ဘန္းခနဲျမည္ေအာင္ ပိတ္ပစ္လိုက္တယ္။ ခ်ီက်န္႔ စာၾကည့္ခန္းထဲက ထြက္လာခ်ိန္ ဧည့္ခန္းမွာ အေၾကာင္သား မတ္တပ္ရပ္ေနတဲ့ ေမေမခ်ီ႕ကို ေတြ႕လိုက္ရေလတယ္ : "မား ေရွာင္တိက ဘာျဖစ္လာတာလဲ?"

"မားလည္းမသိေတာ့ပါဘူး ေခြၽးတလံုးလံုးနဲ႔ အိမ္ျပန္လာတာ သရဲေတြ႕ခဲ့တဲ့အတိုင္းပဲ"
ေမေမခ်ီလည္း အင္မတန္ ထူးဆန္းေနခဲ့တယ္။

ထို႔ေနာက္ ခ်ီက်န္႔အား တစ္ခ်က္ၾကည့္ကာ ဒုတိယထပ္ဆီ တက္သြားၿပီးေနာက္ ခ်ီဖန္းရဲ႕ အခန္းတံခါးကို ေခါက္လိုက္တယ္ : "ေရွာင္ဖန္း? ေနမေကာင္းလို႔လား သားေလး?"

အခ်ိန္အၾကာႀကီး တိတ္ဆိတ္ေနခဲ့ၿပီးေနာက္ အခန္းထဲကေန ဝိုးတိုးဝါးတား စကားသံတစ္ခ်ိဳ႕ ထြက္ေပၚလာခဲ့တယ္ : "အဆင္ေျပတယ္... မား သားပင္ပန္းလို႔ အိပ္ခ်င္ေနၿပီ"

ပြန်လည်မွေးဖွားပြီးနောက်မှာအာဏာရှင်ကြီးနဲ့ပူးပေါင်းခဲ့တယ်Where stories live. Discover now