Chapter [27]

3K 539 36
                                    

Zawgyi

ဘယ္ေတာ့မွရွိလာမွာမဟုတ္

မနက္ခင္းက လ်င္လ်င္ျမန္ျမန္ ကုန္ဆံုးသြားၿပီး ေန႔လည္ခင္းမွာေတာ့ ခ်ီဖန္းက ယြီေမာ့အတြက္ ဝက္ခ်ိဳခ်ဥ္ေၾကာ္ေပးခဲ့တယ္။ စားေသာက္ၿပီးတာနဲ႔ နွစ္ေယာက္သား သန္႔ရွင္းေရး လုပ္လိုက္ၾကၿပီး ဟင္းခ်က္စရာဝယ္ဖို႔ အနီးအနားက စူပါမားကတ္တစ္ခုစီ သြားခဲ့ၾကတယ္။

ဗီလာဧရိယာတဝိုက္မွာ ေဈးဆိုင္အနည္းငယ္သာရွိၿပီး နွစ္လမ္းေက်ာ္ေလာက္ လမ္းေလ်ွာက္ၿပီးခ်ိန္မွာေတာ့ စူပါမားကတ္တစ္ခုကို ေတြ႕လိုက္ရတယ္။ အထဲမွာ လူသိပ္မမ်ားဘဲ တိတ္ဆိတ္ေနတယ္။ ခ်ီဖန္း ပတ္ပတ္လည္အား လွည့္ပတ္ၾကည့္ရင္း ယြီေမာ့ကို ေမးလိုက္တယ္ : "မင္းဘာစားခ်င္လဲ?"

ယြီေမာ့ အတန္ၾကာ စဥ္းစားလိုက္ၿပီး ထုတ္ေျပာလိုက္တယ္ : "ေဟာ့ေပါ့... ဆိုရင္အဆင္ေျပလား?"

ခ်ီဖန္းက ယြီေမာ့အတြက္ ဟင္းပြဲတခ်ိဳ႕ ျပင္ဆင္ေပးခ်င္ေပမယ့္ ေဟာ့ေပါ့ဆိုရင္ေတာ့ သိပ္အားထုတ္စရာ မလိုေတာ့ဘူး။ ပါဝင္ပစၥည္းအားလံုးကို အိုးထဲပစ္ထည့္လိုက္ၿပီး ခ်က္ျပဳတ္ရံုပဲ။ ယြီေမာ့ရဲ႕ ေမ်ွာ္လင့္တႀကီး မ်က္ဝန္းေတြကို ျမင္လိုက္ရခ်ိန္မွာေတာ့ ခ်ီဖန္းၿပံဳးကာ ေခါင္းၿငိမ့္လိုက္တယ္ : "ေကာင္းၿပီေလ"

အိမ္မွာေဟာ့ေပါ့စားခ်င္တယ္ ဆိုေတာ့လည္း... ခ်ီဖန္းဟာ မႈိစြပ္ျပဳတ္ေဟာ့ေပါ့ လုပ္ဖို႔အတြက္ စင္ေပၚက ပါဝင္ပစၥည္းထုပ္ႀကီးနဲ႔ အစပ္အဟပ္တည့္တဲ့ ေဆာ့စ္တစ္ခ်ိဳ႕ ဆြဲယူလိုက္တယ္။ ထို႔ေနာက္ ယြီေမာ့အား အေအးခံေသတၱာႀကီးနား ဆြဲေခၚကာ ပလတ္စတစ္အိတ္တစ္အိတ္ယူလိုက္ၿပီး ညႇပ္တစ္ခု ကမ္းေပးလိုက္တယ္ : "မင္းစားခ်င္တာ ေကာက္ထည့္လိုက္"

ယြီေမာ့ကေတာ့ ညႇပ္ကိုကိုင္ရင္း အေအးပံုးႀကီးထဲက စားစရာေတြကိုၾကည့္ကာ ဘာလုပ္ရမယ္မသိ ျဖစ္ေနခဲ့တယ္။

ခ်ီဖန္းၿပံဳးကာ အေအးပံုးထဲက စားစရာေတြကို တစ္ခုၿပီးတစ္ခု လက္ညႇိဳးထိုးျပၿပီး ယြီေမာ့အား မိတ္ဆက္ေပးလိုက္တယ္ : "ဒါကငါးအသားလံုး၊ ဒါကငါးအသားလႊာ၊ ဒါကပုစြန္အသားလံုး..."

ပြန်လည်မွေးဖွားပြီးနောက်မှာအာဏာရှင်ကြီးနဲ့ပူးပေါင်းခဲ့တယ်Where stories live. Discover now