Chapter [33]

2.9K 532 9
                                    

Zawgyi

စိတ္တိုေနတယ္ ေဒါသေတြပံုခ်ဖို႔ ဓားစာခံတစ္ေယာက္ရွာရမယ္

[အာ့ေကာရဲ႕နာမည္က ခ်ီက်န္းမဟုတ္ဘဲ ခ်ီက်န္႔ဆိုလို႔ ဒီအပိုင္းကေန စျပင္လိုက္ပါတယ္ေနာ္]

ခ်ီဖန္းဟာ ယြီေမာ့ဆီက ျပန္စာကို အေတာ္ၾကာ ေစာင့္ဆိုင္းေနခဲ့တယ္။ ရုတ္ျခည္းစိတ္ခံစားခ်က္ေတြ ေလ်ာ့ရဲသြားၿပီး ဖန္းက်ီေဖးထံမွ စာမ်ားအားၾကည့္ကာ စာတစ္ေစာင္ျပန္လိုက္ၿပီးေနာက္ ဖုန္းကိုအေဝးပစ္လိုက္ေတာ့တယ္။

သူ႔နွလံုးသားေလးက မသက္မသာ ခံစားေနရၿပီး ပုစာၦေတြေတာင္ ဆက္မတြက္နိုင္ေတာ့ဘူး။ ထိုအခ်ိန္မွာပဲ တစ္ေယာက္ေယာက္ အျပင္ထြက္သြားသံ ၾကားလိုက္ရတာေၾကာင့္ ခ်ီဖန္း ထြက္ၾကည့္လိုက္တယ္ : "အာ့ေကာ ဘယ္သြားမလို႔လဲ?"

ခ်ီက်န္႔ မ်က္ခံုးပင့္ကာ ျပန္ေျပာလိုက္တယ္ : "ကားသြားၿပိဳင္မလို႔ေလ ဘာလို႔လဲ? ေရွာင္တိေရာ လိုက္ခ်င္လို႔လား?"

ခ်ီဖန္း 'ကားၿပိဳင္ပြဲ' ဆိုတာကိုၾကားေတာ့ မသိစိတ္ကေန တုန္လႈပ္သြားၿပီး အမူအယာ ပ်က္ယြင္းသြားခဲ့တယ္။

ဒါကိုျမင္ေတာ့ ေအာက္ထပ္မွာ ေရာက္ေနတဲ့ ခ်ီက်န္႔က ခ်က္ခ်င္းပဲ ခ်ီဖန္းရွိရာ အေပၚထပ္ဆီ ေျပးတက္လာတယ္ : "ဘာျဖစ္လို႔လဲ ေရွာင္တိ?"

ခ်ီဖန္း ေမာ့ၾကည့္လိုက္ၿပီး ၿပံဳးကာေခါင္းယမ္းလိုက္ရင္း မ်က္ဝန္းေတာက္ေတာက္ေလးေတြနဲ႔ ေမးလိုက္တယ္ : "႐ႊီေကာ(အစ္ကို႐ႊီ)တို႔နဲ႔လား?"

ခ်ီက်န္႔ သူ႔ညီေလးအား စိုးရိမ္စြာၾကည့္ရင္း ေခါင္းၿငိမ့္လိုက္တယ္ : "ဟုတ္တယ္ ႐ႊီကြမ္းတို႔က ကိုကို႔ကို လွမ္းေခၚလို႔"

ခ်ီဖန္း ၿပံဳးလိုက္ၿပီး ခ်ီက်န္႔နဲ႔အတူ ေအာက္ဆင္းလာလိုက္တယ္ : "အာ့ေကာ ကြၽန္ေတာ့္ကိုလည္း ေခၚသြားပါ"

ခ်ီက်န္႔ သူ႔ကိုၾကည့္လိုက္ၿပီး : "ဘယ္ကိုလိုက္ခ်င္တာလဲ အဲ့တာကေလးေတြ လိုက္ရမယ့္ ေနရာမဟုတ္ဘူး"

ခ်ီဖန္းကေတာ့ မေၾကာက္ဘဲ ခ်ီက်န္႔အား အၿပံဳးေလးနဲ႔ခြၽဲကာ တီတီတာတာစကား အနည္းငယ္ ေျပာလိုက္ရံုနဲ႔ ခ်ီက်န္႔က ေခါင္းၿငိမ့္ရေတာ့တယ္ : "ေကာင္းၿပီ ေကာင္းၿပီ ေကာင္းၿပီ ဒါေပမယ့္ ကိုကိုေျပာထားမယ္ေနာ္ ဟိုေရာက္တာနဲ႔ ကိုကို႔စကားကိုပဲ နားေထာင္ရမယ္"

ပြန်လည်မွေးဖွားပြီးနောက်မှာအာဏာရှင်ကြီးနဲ့ပူးပေါင်းခဲ့တယ်Where stories live. Discover now