Chapter [15]

3.6K 686 38
                                    

Zawgyi

မၿပံဳးနဲ႔......

"သခင္ေလး"

ယြီေမာ့က ေခါင္းၿငိမ့္လိုက္ၿပီး : "ဗီလာကိုျပန္မယ္"

ဒရိုင္ဘာက ကားကိုအသာစက္ႏႈိုးလိုက္ၿပီး အလ်င္အျမန္ တံု႔ျပန္လိုက္တယ္ : "ေကာင္းပါၿပီ သခင္ေလး"

ဆယ္ေက်ာ္သက္ေလးကို အိမ္ထိပါ ေခၚသြားမလို႔လား?!!

ခ်ီဖန္းက ၿပံဳးၿပံဳးေလးနဲ႔ ကားထဲဝင္လိုက္ေပမယ့္ သူ႔နွလံုးသားထဲမွာေတာ့ ယြီေမာ့က သူနဲ႔ဗီလာတစ္ဝန္းတည္းမွာေနေၾကာင္း သိေနတယ္လို႔ တိတ္တဆိတ္ ေရ႐ြတ္ေနေလတယ္။

ကားေလးကၿငိမ့္ေညာင္းစြာ ေ႐ြ႕လ်ားေနတာေၾကာင့္ ခ်ီဖန္းအနည္းငယ္ စိတ္သက္သာရာရသြားတယ္။ သို႔ေသာ္လည္း ကားမူးတတ္တဲ့ အက်င့္က သူ႔ကိုအနည္းငယ္ ေခါင္းခဲေစၿပီး သက္ေတာင့္သက္သာ မရွိဘူး ျဖစ္ေနခဲ့တယ္။ ခ်ီဖန္းဟာ သူ႔ကိုယ္သူ မ်က္စိမမွိတ္မိေစရန္ တြန္းအားေပးတဲ့အေနနဲ႔ ကားထဲက ကိုးရိုးကားယား ေလထုကို ၿဖိဳခြင္းဖို႔ စကားလမ္းေၾကာင္း ရွာလိုက္တယ္ : "မင္းလည္းဂိမ္းၿပိဳင္ပြဲ လာၾကည့္တာလား?"

ယြီေမာ့က ေခါင္းယမ္းလိုက္ၿပီး : "ဟင့္အင္း"

ယြီေမာ့ စကားဆက္ေျပာလာမွာကို ေစာင့္ေနေသာခ်ီဖန္း : "..."

ေကာင္းၿပီေလ။

"မနက္ျဖန္ အားလပ္ရက္ခရီးအတြက္ အသင့္ျပင္ၿပီးၿပီလား?"
ခ်ီဖန္းက ယြီေမာ့ ဆက္ေျဖနိုင္ေလာက္မယ့္ အေၾကာင္းအရာကို စကားလမ္းေၾကာင္းလႊဲၿပီး ဆက္ေမးလိုက္တယ္။

ယြီေမာ့ဟာ ေခတၱတန္႔သြားၿပီးေနာက္ ေခါင္းၿငိမ့္ျပကာ သူ႔မ်က္လံုးေတြက ခ်ီဖန္းရဲ႕ ျဖဴေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ မ်က္နွာဆီ အၾကည့္ေရာက္လာၿပီး တိတ္တဆိတ္ မ်က္ခံုးေတြ တြန္႔ခ်ိဳးလိုက္တယ္။

ခ်ီဖန္း ေတြးေတာလိုက္တယ္။ ယြီေမာ့ဟာ ထိုအခ်ိန္တုန္းက စာ႐ြက္ကို အေလးအနက္ ၾကည့္ေနၿပီး ေသခ်ာေပါက္ကို အတန္းေခါင္းေဆာင္ ေျပာသမ်ွ ပစၥည္းေတြ အကုန္သယ္လာမယ္ဆိုတာ ၈၀%ေလာက္ ေသခ်ာတာေၾကာင့္ သူေျပာလိုက္တယ္ : "တကယ္ေတာ့ အမ်ားႀကီး ျပင္ဆင္လာစရာ မလိုပါဘူး တိရိစၧာန္ဥယ်ာဥ္ထဲမွာ ေဈးဆိုင္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားရွိတယ္ ပစၥည္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ဝယ္လို႔ရ..."

ပြန်လည်မွေးဖွားပြီးနောက်မှာအာဏာရှင်ကြီးနဲ့ပူးပေါင်းခဲ့တယ်Where stories live. Discover now