Media: Vitar
Giants and Hunters
Žena v bielom cítila napätie, ktoré sa v Reine stupňovalo od začiatku boja. Hoci Nemé dievča mohlo podľa ich zákonov zasahovať, robilo tak málokedy. To bolo niečo, čo by sa mohol naučiť aj Vitar s Ayslin.
Ayslin so zatajeným dychom sledovala, ako Vitar ničí démonov hlava-nehlava. Žena v bielom by si rada želala, že si takto vybije hnev a frustráciu a budú mať od jeho náladovosti pokoj na niekoľko desaťročí. Vedela však, ako končí táto bitka, a bolo jej jasné, že Vitar bude horší než kedykoľvek predtým.
Reina sa snažila zakryť nervozitu tým, že sa rozprávala s Ann. Musela jej povedať niečo skvelé, pretože modrookému dievčaťu sa rozžiarila tvár od radosti. Ann následne výraz zvážnel a prikývla.
„Niekedy by som chcela vedieť, čo hovorí," poznamenala Žena v bielom. „Dnes je očividne nejaká urečnená."
„Myslím, že aj Reina by bola rada, keby sa s nami mohla rozprávať," povedal s úsmevom Eniyan, ktorý tiež sledoval rozhovor Eternála s dievčaťom. „Nech si nájde akúkoľvek nevinnú dušu, nezotrvá s ňou večne. Iba my sme po jej boku, od Úsvitu veku až do jeho konca."
„Čo myslíš, že by nám hovorila? Aké kvetinky zasadila?"
„Nebuď hnusná," oboril sa na ňu Muž v čiernom, ale zamykalo mu kútikmi úst.
„Podľa mňa má dôležitejšie veci na práci než sadiť kvetinky a..."
„Ticho!" zahriakla ho, keď zacítila, že sa čosi pohlo na severe. Po chrbte jej prešli zimomriavky a v hrudi cítila zlé tušenie. Boj pred nimi bol zatiaľ vyrovnaný. Ale to bolo v poriadku, pretože bojovali preto, aby Heylela zdržali a nie aby za každú cenu čo najrýchlejšie vyhrali. No prichádzalo niečo, čo pre nich neznamenalo nič dobré.
„Musí chcieť zúfalo vyhrať, keď učinil toto rozhodnutie," povedal Eniyan.
„Neverím, že to naozaj urobil," naštvane pokrútila hlavou Žena v bielom. „Viete, ako dlho nám bude trvať, kým ich znova uspíme?!"
„Naposledy to robil Vitar," pripomenul jej Muž v čiernom.
„Uhm, jasné. Naozaj si myslíš, že po tom, čo sme mu oznámili, že boj o mágiu svetov bude v Nythii, donútili ho počúvať náš plán a to nehovorím o tom, ako to celé skončí, sa dobrovoľne podujme uspávať obrov?!"
„Obrov?" spýtala sa prekvapene Ann sekundu predtým, ako Reina zmizla spolu s ňou.
„Vy viete, ako to celé skončí?!" oborila sa na nich Ayslin.
„Vzala so sebou na bojisko plné démonov a obrov štrnásťročné dievča?" spýtala sa Priestor, pozerajúc sa na miesto, kde dvojica pred chvíľou stála, a úplne ignorovala otázku Ayslin.
„Pätnásťročné," opravil ju Čas. „A nemala by si práve ty vedieť, kde presne je, Priestor?"
„Presne toto sa stane, keď desaťročia s nikým nekomunikuješ a potom si na rozhovor vyberieš pätnásťročné dievča. Počuj, ak nás bude chcieť Saylah zabiť, povedz jej, že hocijaké námietky môže smerovať na Reinu, prosím."
„Viete ako sa to celé skončí?!" naštvane zopakovala svoju otázku.
„Oh, Ayslin, úplne som zabudla, že tu si. Isteže to vieme. Sme predsa proroci. Je to naša práca. To mi pripomína! Ty by si mohla uspať obrov! Sen je predsa tvoja expertíza."
YOU ARE READING
Nythia ✔
Fantasy[Pokračovanie príbehu AZYL] Nythia je jedným zo siedmych svetov. Mocné a nesmrteľné bytosti ju prezývajú Ríšou klamov. Nič tam nie je tak, ako vyzerá, a nikto nie je ten, za koho sa vydáva. Nythia hraničí s Azylom, svetom smrteľníkov, na juhu a Sídl...