Media: Reina
Attack and Protect
Heylel na seba nenechal dlho čakať. Presne ako predpovedali.
Proroci vedeli, že Heylel zaútočí na druhý deň za úsvitu. Nemohli to však nikomu prezradiť – a už vôbec nie Vitarovi. Ak by Život vedel, kedy sa Temný Eternál chystá zaútočiť, neváhal by a chcel by ho predbehnúť. Jeho horlivosť, netrpezlivosť a samozrejme túžba ochrániť svoju ríšu by ho doviedli k takémuto hlúpemu kroku. Proroci vedeli, ako dopadne boj. Všetcky cesty smerovali k tomuto záveru. Bolo im jasné, že ak sa Vitar s útokom unáhli, zmení to smer udalostí a to nemohli dopustiť.
Jediné, čo mohli pre víťazstvo urobiť bolo donútiť všetkých, aby boli pripravení na útok akoby sa mal stať každú chvíľu. Nikto už bol na ceste do Re'firem. William vedel kúzlo na rozdelenie jadrovej mágie do svetov. Smrtky boli zmobilizované. Vitarovi generáli pripravili armádu. Teddy nazbieral dostatok energie na to, aby preniesol Posledných hľadačov mágie, ktorí boli stále na ceste. Vytýčili si oblasť, na ktorej chceli bojovať, bez toho aby spôsobili veľké škody ríši.
Boli pripravení.
Takže keď Heylel vytvoril pomocou tieňov štyri mosty, ktoré mali preniesť jeho armádu do Nythie, štyria generáli už stáli na južnej hranici. Piesočná Kaede s ľadovým Firdausom stáli na západnej strane Nekonečného mosta, zatiaľ čo stromová Etherea s vodným Dárysom na východnej. Za nimi stáli armády, ktoré im pomohol vyvolať samotný Vitar. Nespočetné množstvo vojakov z piesku, ľadu, vody a zeme. Držali pokope len silou vôle Života a jeho generálov. Čím viac títo piati verili, že vyhrajú, tým bolo ich vojsko silnejšie. No ak sa váhy víťazstva naklonia na Heylelovu stranu a ich morálka začne upadať, prejaví sa to aj na ich sile.
Žena v bielom si bola istá, že takýto moment príde a obávala sa, ako sa s tým Vitar popasuje. Jeho momentálne rozpoloženie viedlo k jeho viere vo víťazstvo. Mohli iba dúfať, že mu to vydrží až do konca. Proroci výsledok bitky poznali. To, koľko z nich to prežije, bolo však len na Vitarovi.
Démoni, Lovci a Civilizovaní sa začali blížiť po piatich mostoch. Generáli čakali kým neprešli cez ich polovicu, keď sa pustil do práce. Kaede s Firdausom vyslali vietor, ktorý zničil jeden z tieňových mostov na západe. Dárys rozbúril Tempestové more, ktoré do svojich hlbín medzi meče dávnych obrov vzali most na východe. Generáli sa vrhli aj na zvyšné Heylelove mosty, no Temný Eternál ich upevnil natoľko, že ich sila proti tej jeho zmohla akurát to, že sa mosty rozkývali a pár démonov a ľudí sa vnorilo do ľadových vôd mora.
Armáda Nythie sa spojila do masy, ktorá zabraňovala Heylelovej armáde, aby sa vyrojila do celej ríše. Ich úlohou bolo nahnať na územie medzi mostom z Principia a Arguisse. Táto oblasť predstavovala územie hraníc medzi Nekonečným lesom a Stratenými púšťami, kde bolo minimum toho, čo by mohlo vojsko zničiť.
„Som zvedavý, ako zareaguje V'alak," povedal Vitar, keď s ostatnými Eternálmi vyzeral zo svojej trónnej siene na postup démonov. V'alak sa podľa informácií Kaede skrýval v jej strážnej veži a okrem svojich štyroch najbližších Lovcov nedovolil nikomu, aby sa odtiaľ vzdialil. Kaede ich tiež informovala o úteku jedného z Civilizovaných na sever, no ubezpečila ich, že sám nemá šancu prežiť.
„Zaútočí," povedala Lady Ayslin vedľa neho s istotou v hlase. „Nebude tak blízko bojiska nečinne sedieť."
„Kedy sa chystáš zaútočiť ty?" spýtala sa Žena v bielom, mysliac na ľudí, pútnikov, ktorí sa podujali k tomu, že sa pridajú do boja. Generáli boli silní, no s Vitarom po boku mali väčšiu šancu. Bolo neprirodzené, aby Vitar zabíjal ľudí, ktorých mu jeho inštinkt kázal ochraňovať. Démoni však boli neživí a dnes to nebude prvýkrát, čo proti nim Vitar pozdvihne zbraň.
YOU ARE READING
Nythia ✔
Fantasy[Pokračovanie príbehu AZYL] Nythia je jedným zo siedmych svetov. Mocné a nesmrteľné bytosti ju prezývajú Ríšou klamov. Nič tam nie je tak, ako vyzerá, a nikto nie je ten, za koho sa vydáva. Nythia hraničí s Azylom, svetom smrteľníkov, na juhu a Sídl...