Media: Kai
Love and Hate
Kai na prechod do Principia rozhodne nebol pripravený. Keď sa na to pozeral spätne, pochyboval, že by niekedy aj mohol byť. Aj keby mu niekto niekedy prezradil, že za vstup do Ríše klamov sa platí pravdou, nič by s tým nedokázal urobiť. Avšak aspoň by tušil, čo má čakať.
Takže keď pred všetkými Lovcami prezradil, že je zamilovaný do Amalthei, prekvapil tým nielen ich, ale aj samého seba. Vedel, že jeho pocity voči nej sú iné než hocičo, čo kedy cítil. Nikdy sa však neodvážil tieto city pomenovať, pretože sa bál, že sa stanú skutočnými. Keď tieto slová mimovoľne vyslovil, vydesilo ho to. Nielen preto, že nemohol kontrolovať to, čo hovorí. Nielen preto, že pred ostatnými Lovcami vyzeral ako idiot, ktorý sa nedokázal zbaviť svojej ľudskej stránky. Ale najmä preto, že to nepovedal Amalthei svojím vlastným spôsobom, ale donútila ho k tomu Nythia.
Najhoršie bolo, že sa cítil úplne úboho, keď si myslel, že by Amalthea mohla skrývať podobné tajomstvo. Kdeže. Keď na Principiu prehovorila, priznala sa k tomu, že raz zabila jedného z nich. Myslela si, že jeho zranenia boli natoľko fatálne, že mu v konečnom dôsledku robila láskavosť. Do dnešného dňa spytuje svoje svedomie, či naozaj nebola žiadna šanca pomôcť mu.
Našťastie pre Kaia, V'alak bol príliš zaneprázdnený Civilizovanými na to, aby sa zaoberal jeho pravdou. Štvoricu Lovcov neprekvapilo, keď V'alak pred všetkými prezradil, že je Arkadián, keďže toto tajomstvo vedeli priamo od neho. Ostatní však boli rovnako prekvapení ako oni, keď to počuli prvýkrát.
Všetci čakali na to, čo sa dozvedia od Civilizovaných. Nikoho neprekvapilo, keď z mladého Eliasa Marina vyletelo, že ich chce všetkých pozabíjať. Kai to mohol len ťažko nazývať tajomstvom, ale očividne sa Elias snažil, aby to utajil, nasvedčovalo tomu len to, že v noci nevytiahol nožík a nepokúsil sa im počas cesty podrezať hrdlá. To, že sa Abel Sinclair všetkého bojí a myslí si, že je jeho sestra stále nažive, Kaiom tiež nezamávalo. Dúfal však, že si vypočujú tajomstvo Aelisa Marina, ktorý bol väčšinu ich cestu tichý. Po tom, čo Kai vedel, že sa stretol s Temným rytierom Zhyusom, túžil vedieť, či sa dozvie niečo viac.
„Ako dieťa som stál zoči-voči Zhyusovi – Temnému rytierovi Cranu. Takmer som z toho stretu nevyviazol živý. Keby som vtedy neprežil, bol by som radšej."
Neopisovalo to, čo presne sa mu stalo. No už len fakt, že si prial, aby ten deň zomrel, v Kaiovi rezonoval. V čase, kedy Zhyus napadol Civilizovaných a premenil celú generáciu na tiene, bol Aelis len dieťa. Dospelý by sa z takouto situáciou vysporiadal ťažko, nieto ešte on. Sám Kai nemal najšťastnejšie detstvo. Veľa si toho nepamätal, ale z tých útržkov si domyslel, že ho jeho rodičia opustili a to ho donútilo prežívať na uliciach. Dospelí v dedine mu najprv neverili, pretože ho považovali za dieťa, a potom mu vložili do rúk zbraň, keď chceli, aby ich bránil. No Kai vedel, že im nemôže veriť, pretože si to nezaslúžia. Aelis však vkladal všetku svoju dôveru v Civilizovaných a ich vec, a spoliehal sa na ich pomoc v najtemnejšej hodine. Tá však neprišla. Napriek tomu obviňoval niekoho úplne iného.
Aelis v prvom rade vyzeral zarazene, že prezradil čosi, čo roky skrýval. Podľa výrazu jeho brata, Eliasa, ani on netušil o tomto tajomstve. Aelis sťažka dýchal a obzeral sa vôkol seba, hľadajúc oporný bod, o ktorý by sa mohol oprieť. Našiel ho vo V'alakovi. Nie preto, aby našiel pomoc, ale na to, aby naňho vylial všetku svoju nenávisť.
„Viem, že ste tam boli. Pamätám si to. Prišli ste... neskoro. Prisahal si, že budeš chrániť svet pred zlom. Zlyhal si. Zatratil si celú generáciu Civilizovaných. Zatratil si našich rodičov. A niektorí z nás sa tomu museli prizerať."
YOU ARE READING
Nythia ✔
Fantasy[Pokračovanie príbehu AZYL] Nythia je jedným zo siedmych svetov. Mocné a nesmrteľné bytosti ju prezývajú Ríšou klamov. Nič tam nie je tak, ako vyzerá, a nikto nie je ten, za koho sa vydáva. Nythia hraničí s Azylom, svetom smrteľníkov, na juhu a Sídl...