23ǂ The Traitor and the Beast

7 1 0
                                    

Media: Kai


The Traitor and the Beast





Kým sa jednotliví generáli starali o vlastné armády, ktoré povolali, a Reina sa venovala zraneniam Etenálov, Kai liečil ľudí. Lovci z Aldevaru boli možno rýchlejší a silnejší než obyčajní ľudia, no nemali nijakú zvláštnu moc. Pomáhal na základe toho, čo sa naučil po niekoľkých bitkách, ktoré vo svojom živote zažil. Lovci sa snažili stabilizovať čo najviac ľudí, kým k nim príde niekto, kto mágiou vylieči to, čo oni nemohli. Kai sa dopočul, že po bojisku kráča dievča so silou vyliečiť démonské zranenie. Znelo to šialene, ale ak to bola pravda, tak sa im určite zíde.

Mnohí Hľadači mágie padli útokom démonom a ďalší im umierali priamo pred očami.

„Nehýbte sa," povedal Kai veľkého ryšavému chlapovi, ktorý sa mykal, keď sa ho chcel Kai dotknúť. „Nie som váš nepriateľ," snažil sa mu dohovárať.

Muž sa však nemienil odovzdať do rúk Lovca z Aldevaru. Jednou rukou ho odháňal a druhú si pritláčal na ranu na krku. To však nebol jeho najväčší problém. Celé jeho telo pokrývali sečné rany a krv strácal prirýchlo. Ruka mu pomaly ochabovala a on už nevládal pevne tlačiť na ranu. Z úst mu začala prskať krv na bradu.

„Takto zomriete!" snažil sa ho ešte raz presvedčiť.

„Nechaj ho," Kai si ani neuvedomil, kedy k nemu pristúpila Amalthea. Stále si nezvykol na to, ako ticho našľapovala. „Nemôžeš mu pomôcť, ak nechce prijať tvoju pomoc. Presuň sa za ďalším."

Kai stiahol ruky z chlapa a ten začal dýchať o niečo pokojnejšie, hoci stále prerývane a nepravidelne. Kaiovi sa na hrudi usadil zvláštny pocit, ktorý nedokázal popísať. Mohol ho zachrániť, no muž nakoniec dovolil, aby ho zabil strach.

Chcel sa postaviť, keď k nim pribehlo čiernovlasé dievča s jasnými modrými očami. Mohlo mať tak pätnásť. Ani nedalo najavo, že by mala strach z Lovcov, ani sa nestriaslo pri pohľade na krv. Iba pristúpilo k mužovi, ktorému cez prsty pretekalo čoraz viac krvi a jeho dych bol čoraz plytší a pomalší. Žeby to bola ona?

Kai s Amaltheou odstúpili a dievča si kľaklo k mužovi. Položilo mu ruky na hruď a zhlboka sa nadýchlo. Jej dlane sa rozžiarili zlatozeleným svetlom. S mužovými ranami sa však nič nedialo. Dievča ťažko vydýchlo, odtiahlo ruky a jemným pohybom zavrela mužove modré oči, ktoré sa prázdno upierali na zamračenú oblohu.

„Chcel som mu pomôcť," povedal Kai, ale ani netušil komu to adresoval. „Odmietol ju."

„Ak by ju prijal, ešte by žil," povedalo dievča smutne. „Mali by ste svoju pomoc ponúknuť ďalším ľuďom," bez ďalších slov sa postavilo a odišlo za ranenými. Kai na nej videl, ako sa núti necítiť ľútosť. Videl to v pohľade upretom priamo pred seba a v zatnutých pästiach, ktoré sa snažila skrývať za sukňou.

Kai sa postavil a ešte predtým, než sa vydal k ďalšiemu ranenému, sa spýtal: „Ako sú na tom naši?"

Amalthea pokrútila hlavou. „Smrtky splnili to, čo sľúbila Salira. Zabili všetkých okrem nás. Sme poslední a jediní Lovci z Aldevaru."

Kaiom táto skutočnosť otriasla. Pamätal si, aké zlé to bolo, keď stratili vyše polovicu svojich ľudí, ktorí utiekli k Hunterovi a Heylelovi. No strata úplne všetkých, ktorých vo svojom živote poznal bola zdrvujúca. A bola to len a len Hunterova chyba! Ak by neplánoval povstanie, Lovci by sa nikdy neobrátili jeden proti druhému. Ak by sa nepridal k Heylelovi, bojovali by ako vlastná armáda, ktorá by bola jedným telom. Ak by ich nezradil, neboli by porazení tak rýchlo. Ak by nebolo jeho, V'alak by ešte stále žil!

Nythia ✔Where stories live. Discover now