24ǂ Seers and Survivors

6 1 0
                                    

Media: Rupert Rothschild



Seers and Survivors


Henry Sinclair so zvyškom Komisie vedeli, čo sa deje na bojisku pomocou Komunikátorov. Domyslel si, čo sa stalo, keď všetky spojenia vypadli a neozýval sa ani mladý Aelis Marin.

Prehrali.

Celý ich plán zlyhal. Všetko, čo urobili pre to, aby zničili mágiu vo všetkých svetoch bolo márne. Všetky manipulácie, všetky dohody, všetky ústupky a plány boli zbytočné. Nezáležalo na tom, že uzavrel dohodu s Heylelom, Temným Eternálom, vládcom Pekla. Spriahol sa s mágiou, preboha živého!

A načo to všetko bolo?! Stratili všetko! Poslali tam všetkých svojich ľudí, pretože vidina výhry bola taká skutočná, že Henrymu ani len nenapadlo, že by mohli prehrať. Pred pätnástimi rokmi bol svedkom, ako Eon Marin zničil celú generáciu jediným rozhodnutím. A teraz on, Henry Sinclair, zničil zvyšné dve. Ani sa neodvažoval premýšľať nad tým, koľko ich prežilo.

Komisia sedela vo veľkej sieni, kde spolu zasadali pred vyslaním vojska do bitky. V tejto sieni sa Henry znova stretol s Heylelom. V tejto sieni prijímali správy z bojiska. A v tejto sieni to celé skončilo.

Miestnosť potemnela. Nebolo to ponurou náladou, ktorú všetci cítili. Nešlo o metaforu. Všetky tiene stmavli, akoby každý jeden z nich obsahoval kúsok temnoty. V sieni začalo byť teplejšie a predstavitelia Komisie si začínali utierať pot z čiel a rozopínať vrchné gombíky na košeliach. Henrymu sa to nepáčilo. Vôbec nie.

Mal zlú predtuchu, že toto ešte nebol koniec pre Ligu Civilizovaných. Ten ešte len prichádzal. Potvrdilo sa mu to, keď prvý zo siedmich členov Komisie skríkol a zmizol v tieňoch. Jeho krik bol desivý, no ticho, ktoré nasledovalo potom bolo desivejšie. Ozval sa dutý náraz, ako telo dopadlo na zem pred lavice. Zvyšní šiesti členovia Komisie sa postavili z lavíc a nahli sa nad vyvýšené stoly. Nechceli sa pozerať, no vedeli, že ich predstavivosť bude horšia než skutočnosť.

Na zemi ležalo telo Paula Wrighta. Bez života. V kaluži krvi. S  hruďou rozsekanou pazúrmi. To však nebolo všetko, čo si pre nich útočník pripravil. Okolo Wrigtha sa obmotali pásy temnoty a stiahli telo do tieňov, kde ho nemohli vidieť. Už vtedy Henry vedel, s kým majú dočinenia. Nasledujúci ťah ho v tom iba utvrdil. Z kaluže krvi sa začali formovať písmená a tie vytvorili slovo.

Závisť.

Heylel. Prišiel si pre nich. Pretože hoci Civilizovaní bitku prehrali, na strane porazených bol predsa aj on. Ako si mohol myslieť, že z toho len tak vyviaznu, keď Heylel nevyhrá? Ako mohol byť taký naivný?!

Heylel si za obete bral zvyšných členov Komisie. Aké príhodné! Sedem členov pre sedem smrteľných hriechov. Heylel sa na tom musel baviť aj cez zlosť, ktorú cítil. Henry vedel, že pôjde posledný. Všetko to bola predsa jeho vina. S každým ďalším zmiznutím, ho opantávala väčšia a väčšia hrôza.

Alphons Moore.

Lakomstvo.

Peter Warr.

Hnev.

Frederick Lamar.

Smilstvo.

Samuel Sierhold.

Obžerstvo.

Cyril Holdstein.

Lenivosť.

Už zostal len Henry Sinclair. Heylel okolo neho sťahoval tiene až nevidel nič iné než temnotu. Teplota sa tiež stupňovala a Henry by bol prisahal, že cíti, ako sa okolo neho oblizujú jazyky pekelných plameňov.

Nythia ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora