Media: Heylel and Abbadon
The Council and the Army
NNikdy v živote nevidela Principium také preplnené. Nikdy. Stálo ich veľa síl, nervov a energie, kým Vitara upokojili natoľko, aby nevyskočil z balkóna a nešiel rozpútať vojnu skôr než sa mala stať. Už len predstava, že sa toľko temných bytostí nachádza na jeho území a on s tým nič nerobí, ho driapala zvnútra. Informácia, že sa k nim pridal už aj ich pán, ho skoro doviedla k zničeniu vlastnej trónne sály.
Vitar takmer zmlátil Eniyana a Muža v bielom, keď sa mu snažili vysvetliť, že jeho činy by k ničomu dobrému neviedli. Žena v bielom si takmer vykričala hlasivky, keď sa snažila vtĺcť mu do jeho zadubenej hlavy, že sa správa idiot. Saylah, ktorá pribehla od detí, sa spolu s Theodoreom a Salirou snažila pomôcť ako sa len dalo, a keď Vitar od seba niekoho odsotil, zastali jeho miesto. Keby Mortalis nebola i takto nadránom zaneprázdnená Jed Jaxom, možno by svojmu bratovi dokázala dohovoriť. No nakoniec to bola až facka od Ayslin, ktorá Vitara voviedla naspäť do reality.
„Chceš vyvolať boj predtým, než zabezpečíš, aby boli šance v náš prospech!" vyčítala mu. Strieborné šaty sa jej šuchotali po mramorovej podlahe, ako sa otočila a ráznym krokom vyšla k svojmu trónu a sadla si naň. „Prisahal si, že túto zem budeš chrániť, Vitar! Toto nie je ochrana, ktorú si zaslúži. Možno by si tento boj nemal viesť."
Vitarove svalstvo ochablo a Muž v čiernom s Teddym, ktorý mal monokel pod okom, ho opatrne pustili. „Máš pravdu," prikývol pokorne. „Musíme zvolať bojovú poradu a spoločne prísť na to, ako v tejto situácii postupovať. No Heylelova prítomnosť ma rozčuľuje..."
„A myslíš, že mňa nie?!" ľavou rukou ukázala na svoju tvár poškvrnenú temnotou po tom, ako ju práve Heylel pred niekoľkými érami uniesol. „Myslíš, že nechcem, aby trpel za to, čo mi urobil? No najprv chcem, aby sme vyhrali. Vymyslíme plán a ty sa ho budeš držať aj keby ťa to malo roztrhnúť, rozumieš?" jej hnev visel vo vzduchu až kým neprikývol. „A potom mi dovolíš pomôcť ti," nebola to prosba ani požiadavka. Bol to rozkaz od jeho družky, vládkyne Nythie. Znova prikývol, hoci tentoraz ešte menej nadšene.
„Nechaj ma hádaj," musela si podpichnúť, „v noci ti nedovolil priniesť mu krásne a rozkošné sny."
„Odmietal spať," odvetila jej Ayslin a už len to, že nahnevane nereagovala na jej sarkazmus bolo veľkým náznakom, že naozaj nemá radosť z toho, ako Vitar zvláda túto situáciu.
„Niekto musí dať Heylelovi najavo, že neostal nepovšimnutý a ponúknuť mu poslednú šancu na ústup," povedala Žena v bielom vážne. „A budem to ja!" dodala ráznejšie, keď videla, ako Vitar otvára ústa. V žiadnom prípade ho nepustí mimo Arguisse nevyspatého a naštvaného.
„Bude to výsmech pre mňa, ak tam pôjdeš namiesto mňa," precedil pomedzi zuby a podišiel k nej o krok bližšie. Všetci ostatní spozorneli, pripravení zastaviť ho, ak by sa znova rozohnil ako pred chvíľou.
„Nemám ťa rada, Vitar. Ale ešte viac nemám rada Heylela. Takže sa neboj, nedovolím mu niečo také o tebe tvrdiť. Nedovolím mu ponižovať nikoho z nás."
„Možno by si nemala ísť sama," navrhol Čas.
„Ak prídeme viacerí, bude si myslieť, že má navrch. To neprichádza do úvahy. A nezabúdaj, ja sa ho nebojím," uškrnula sa.
„Ak sa na svitaní nezjavíš späť v Arguisse, prídeme pre teba, či si to želáš, alebo nie," prisľúbil jej Vitar. Už len to, že to prichádzalo od neho, veľa znamenalo. Jeho vážny výraz jeho slová iba čo podčiarkoval.
KAMU SEDANG MEMBACA
Nythia ✔
Fantasi[Pokračovanie príbehu AZYL] Nythia je jedným zo siedmych svetov. Mocné a nesmrteľné bytosti ju prezývajú Ríšou klamov. Nič tam nie je tak, ako vyzerá, a nikto nie je ten, za koho sa vydáva. Nythia hraničí s Azylom, svetom smrteľníkov, na juhu a Sídl...