08ǂ Plan and Puppet

23 3 0
                                    

Media: Heylel


Plan and Puppet


Henry Sinclair sedel vo svojej pracovni, keď dostal nové správy od mladého Aelisa Marina. Počas tých týždňov, čo Marinovci s Rothschildom a jeho vlastnými vnúčatami putovali na sever s Lovcami, sa potešil iba dvom správam. V nepravidelných intervaloch dostával hlásenia o stave ich cesty, čo preňho neboli práve unikátne správy. Po útoku démonov si iba potvrdil, že Heylel sa so svojou armádou v istom bode chystá na povrch. Vedel, že sú na tej istej strane, no i tak pocítil znepokojenie.

No keď sa dozvedel o povstaní medzi Lovcami, to len bolo radosti! Lovci z Aldevaru, jeho nepriatelia, neboli takí jednotní ako navonok pôsobili. Vyše polovica Lovcov sa pridala k Heylelovi, a teda na Henryho stranu. Počty Lovcov, ktorí mohli ovplyvniť priebeh získania Relikvie, sa stenčili. Henry Sinclair vtedy žiaril šťastím. Dokonca to premohlo zármutok nad smrťou Ruperta Rothschilda, o ktorej sa dopočul po útoku démonov. Do toho chlapca vkladal nádeje, že obnoví slávu svojho rodu. Dopočul sa, že rovnaký osud postihol aj Vivian, ktorá utiekla za ním. To, že o nej odvtedy nepočuli, iba potvrdzovalo to, čo si všetci mysleli – v divočine nemohla prežiť.

Dôležité však bolo, že Abel bol stále nažive. Jeho vnuk bol nositeľom jeho mena, nech už bol akokoľvek neschopný. Kým bol on živý, nezáležalo na tom, čo sa stalo Vivian. Začínal trochu ľutovať, že sa snažil potrestať Abela za jeho neschopnosť tým, že ho poslal na takú nebezpečnú misiu. Aelis však vedel, že si Henry želal, aby Abel nezomrel. Dá naňho pozor. Aj keď po ceste sa môže stať čokoľvek, hlavne teraz v Nythii...

Nie!

Teraz nie je vhodná chvíľa na to, aby si robil starosti nad niečím, čo nemôže ovplyvniť. Teraz nastal čas, aby sa radoval, pretože V'alak s ostatnými sa dostal do Nythie, a tým pádom konečne preniesol jeho malú infiltračnú jednotku do Ríše klamov.

Nastal čas. Boli na ťahu, aby pohli figúrkami na hernej ploche.

S víťazoslávnym úsmevom vzal do ruky Perlu správ, cez ktorú poslal Aelisovi nové pokyny. Aelis vedel, že dostane dodatočnú úlohu a nebude iba sprevádzať V'alaka cestou do Nythie. Netušil však čo to bude. Henry nechcel riskovať, že by to z neho tí divosi cestou vytĺkli. Bol to príliš dôležitý krok v ich pláne na to, aby riskoval, že by ho niečo ohrozilo.

Poťažkávajúc si Perlu správ v ruke, vyslal správu zvyšku Komisie s rozkazom o okamžité stretnutie v ich hale. Henry kráčal chodbami svojho sídla rýchlo a rázne. Všetky slúžky pochopili, že sa mu majú pratať z cesty so sklopeným zrakom a zatvorenými ústami. Keď ho videli takto kráčať, znamenalo to, že dostal buď príliš dobré, alebo príliš zlé správy. Z jeho výrazu však nebolo možné odčítať, ktoré z toho to bolo.

Rozrazil dvere do veľkej okrúhlej miestnosti. Niektorí členovia Komisie už boli prítomní na svojich miestach, iní rýchlo dobiehali. Henry si stal do stredu miestnosti, kde bol rečnícky pult z čierneho masívneho dreva. Z rovnakého materiálu boli stoly a lavice, ktoré sa ťahali do výšky po celom obvode miestnosti. Kedysi, za slávnejších a noblesnejších čias Ligy Civilizovaných, táto tmavá, temná miestnosť slúžila na súdne procesy. Kedysi sa tu rozhodovalo o osude ľudí, ktorí sa spriahli s mágiou. Henry si ešte pamätal, ako ho sem viedol jeho starý otec, Frederick Sinclair. Pamätal si, akú moc cítil z tejto miestnosti – pretože tu Komisia držala v rukách niečí život a jedným slovom ho mohla zničiť.

Pri tejto spomienke mu chrbtom prešli zimomriavky. Chýbali mu tie časy. No ak všetko pôjde dobre, podarí sa mu ich navrátiť.

Komisia si stala ku stolom priamo oproti nemu, na najnižšom stupienku. Boli vyššie než on, no nemohli sa na neho pozerať zvrchu. Bol Predstaviteľom Komisie, bol najvyššie postaveným Civilizovaným a jeho slovo bolo silnejšie než to ich, aj keby ho zakričal z kuchyne.

Nythia ✔Where stories live. Discover now