Min: Chan Lütfennn~
Chan: Min kaç defa söyleyeceğim ? Alerjin var senin.
Min: Ya banane ?? Toza Alerjim olabilir. Bununla Mağaraya girmenin alakası ne ?
Okul Gezisindelerdi. Doğa gezisi yapıyorlardı. Min ise Herkesin girdiği ama Chan yüzünden kendisinin giremediği Mağaraya girmek istiyordu.
Chan: Mağara Toz dolu Min! Ben kendim girdim gördüm. Alerjin tutarsa burada yapabilecek bir şeyimiz yok.
Min: Chan söz çok fazla durmayacağım orda. Hemen göz atıp geleceğim.
Chan: Bu Ortamda alerjinle uğraşamam Min.
Min: ...
Seungmin artık son yoluna başvurdu..
Trip
Evet Trip atacaktı. Hızla durduğu yerden doğruldu ve I.N'i gözleriyle aradı. Bulunca hızlıca oraya gitti.
Daha doğrusu gidecekti. İlk adımında Chan onu kolundan tuttu.
Chan: Nereye ?
Min: Sanane ?
Chan: Şimdi bana Tripmi atıyorsun ?!
Min: ...
Chan güldü. Min'i kendisine çekti ve burunlarını birbirlerine dayadı.
Min: Chan dışarıdayız !
Chan: Ne olmuş dışarıdaysak ?
Min: Tamam söz trip atmam ama beni bırakırsan.
Chan: Sen bana trip atıyordun yani ?
Seungmin sinirlenmişti. Sert bir hareketle Chan'ın kollarından kurtuldu ve I.N'in yanına geldi.
I.N: Min'cim her şeyi gördüm.
Min: Sen bizi 7/24 izliyor musun ?
I.N: Denebilir. Trip mi atıyordun ?
Min: Evet... Ama dışarda bana yaklaşmasını istemiyorum... Her Neyse. Ben biraz ormana doğru gidicem. Geliyor musun ?
I.N: Sonra kaybolacaksın ve bir merhamet dolu ayı seni bulup ormanın kralına götürecek. Ve sonsuza dek ormanda yaşayan biri olacaksın.
Min: Benim yerime 5 yaşındaki çocuklara anlatabileceğin masal için teşekkür ederim. İzninle ben gidiyorum.
I.N: Kaybolma yeter. Çok gitme tamam ?
Min: Off I.N... Tamam gitmem.
I.N: İyi...
Seungmin Ormana doğru yola çıktı. Bir süre sonra fazla ileri gittiğini fark etti. Ve dönmek için arkasını döndü...
Ama...
Toplanma alanı gözüküyordu ancak...
Karşısında orta boylu bir ayı vardı. Min bir kaç saniyelik şoktan sonra ona doğru hızlıca gelen ayıyı fark ederek çığlığı bastı.
Ve Allah ne verdi ormanın ortasına koştu...
~ O Sırada Toplanma Alanı ~
I.N: Hocam bu Seungmin'in sesi !
Chan: Seungmin ! Min nerde ?
I.N: En son Ormana doğru biraz gidicem dedi.
Görevli: Şu yoldan mı gitti ?
I.N: Evet!
Görevli: O yolda bir sürü vahşi hayvan var ! Çabuk polisi arayın !
Chan delirmiş durumdaydı. Changbin, Minho ve I.N onu sakinleştirmeye çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaos.. [ChanMin]
FanfictionOkumayin fice giren acemi yazara sovup cikiyor. Ficte ben bile varim amk