Bu bölümü yazma sebebim. 01/02/2023 00.43
Kar yağıyor ve ben terasa çıkıp kara çıplak elle dokundum şimdi elim donuyor.--
Seungmin
Terasa çıkmış yağan karla oynuyordum. Kulaklığımda Christmas EveL çalıyor, ben deli gibi eğleniyordum. (Yazar kendini anlatıyor ehe)
Elimde eldiven yoktu. Elime geçen ilk hırkayı giymiştim ve üstüm çok ince.
Ben deli gibi eğlenirken Chan sesimi duyup terasa çıkmıştı. O benden tamamen zıt, üstünde kalın montu ve elinde eldivenleri ile gelmişti.
"Seungmin? Güzelim burada bu üst ile ne yapıyorsun? Üşüteceksin. Hadi içeri girelim"
"Girmek istemiyorum Channie~! Kar çok güzel"
Kara tamamen zaafım vardı. Gökten beyaz kanatlı melekler düşüyordu sanki.
Elime geçirdiğim ilk kar topunu Chan'a attım. O ise hem kendini koruyor, hemde beni içeri geçmeye ikna etmeye çalışıyordu.
"Min çıplak ellerle kara dokunma! Hadi gel hasta olacaksın yarın sıkı giyinir öyle çıkarız!"
Son dedikleri makul geldi ve onayladım. Birlikte içeri geçince ellerimin buz kestiğini fark ettim. Chan'da eldivenlerini çıkarıp ellerimi kontrol etmeye geldi ve soğukluğunu fark etti.
"Min ellerin donuyor! Çabuk kaloriferin önüne geç"
Dediğini yaptım ve kalorifere dayandım. Zaten camın dibindeyi ve karı çok rahat izleyebiliyordum.
"Gidip sıcak çikolata ya-"
"Hapçu!"
(lan, LAN AKLIMA CIZGIFILM OLAN HAPSU GELDI PAUHWOHWODHDI)
İnce sesimle hapşurunca bende hasta olacağımı anladım.
"Hasta olacaksın kesin"
Titrek sesiyle söyleyince utandım. Niye öyle söylediği belli çünkü!
Bir süre sonra Chan sıcak çikolataları getirdi. Ben hala hapşuruyordum. Başıma yavaştan ağrı giriyordu.
Çikolatamı içtikten sonra yatacağımı söyledim. Yatağa girdiğimde başımın ağrısı artmaya başladı. Ağrım ile inliyordum. Uyumak mümkün değil imkansız!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaos.. [ChanMin]
FanficOkumayin fice giren acemi yazara sovup cikiyor. Ficte ben bile varim amk