39^ (3) Smut Bölümü

216 12 45
                                    

Seungmin

O gece iyice konuşmuş ve ne olursa olsun asla ayrılmayacağımıza söz vermiştik. Normal hayatımıza dönecek ve bu konuyu bir daha açmayacaktık.

Diğerleri Chan'ın zoru ile geldikleri eve dönselerde Chan benimle kalmıştı.

Bir koala gibi sarılmış bırakmıyordu. Hem de gecenin 2'sinde!

"Chan Hyung- Ay! Yani Chan, artık yatsak mı diyorum?"

"Hm, hm..."

"Chan, yemin ederim kalbim kırılmaz, alınmam, darılmam. Şu temas bağımlılığını kesmek için tüm nefretini yüzüm kussan?
Öyle daha çok rahatlayacaksın çünkü-"

"Seni tanıyorum ben Seungmin, kırılırsın sen."

"He yani içinde öyle bir nefret olduğunu kabul ediyorsun. Tamam bunu bilmem iyi oldu, ama hak ediyorum ya! Hak etmesem niye böyle dedin derim ama hak ediyorum!"

"Sana kızamıyorum ki..."

"Chan, dök içini..."

Derin bir nefes alıp oturduğu yatakta dikleşti ve kollarını benden çekip kaşlarını hafifçe çattı.

"3 yıl boyunca neler çektim ben biliyor musun?! Kokunu içime çekemedim, sana sarılamadım, gözlerinin içine bakamadım, dudaklarını hissedemedim! Bu sana kolay bir şeymiş gibi geliyorsa, değil! BİR ANDA AYRILMAK İSTEDİN YA! SONRA BEN SANA BİR ŞEY DİYEMEDEN ÇEKTİN GİTTİN. ARKANDAN SESLENDİM O KADAR! NUMARANI DEĞİŞTİRDİN, SEUL'A GERİ DÖNDÜN, YAZDIĞIMIZ HİÇ BİR ŞEYE CEVAP VERMEDİN?! SENİ NE KADAR MERAK ETTİM HABERİN VAR MI!! BİR YANDAN ENDİŞELENİRKEN BİR YANDAN BÖYLE BİR ŞEY YAPMIŞ OLMANA RAĞMEN SENİN İÇİN ENDİŞELENDİĞİMDEN KENDİME KIZDIM! YAPTIĞIN BÜYÜK BİR VİCDANSIZLIKTI SEUNGMİN! VE BUNU AFFEDEREK HER NE KADAR SALAKLIK YAPMIŞ OLSAM DA SANA HÂLÂ KIRGIN VE SİNİRLİYİM!"

Yazar

Chan'ın gözü kararmıştı. Fazla ileri gittiğini Seungmin'in göz yaşlarının gözükmemesi için başını eğdiğinde anlamıştı.

Derin bir nefes alıp sakinleşti. Sağ elini Seungmin'in çenesine koyup başını havaya kaldırdı. Seungmin anında göz yaşlarını silmek için ellerini havaya kaldırdı. Parmakları ile göz yaşlarını silip gülümsedi.

"Özür dile-"

"Önemli değil, hak ettim."

Chan Seungmin'in gözlerine teker teker öpücük kondurup burunlarını sürttü.

Chan çok özlediği dudaklara yapışıp duygu içinde öpmeye başladı. Seungmin oturduğu yerden kollarını Chan'ın boynuna gevşekçe doladı. Chan elini sevgilisinin beline atıp onu kendine daha çok çekti. Seungmin ileri doğru çekilmesi ile beraber beli acıdığından dizleri üzerinde doğruldu ve ellerini Chan'ın sağına ve soluna koydu.

Chan kollarını geriye atıp avucu ile yatağa dayandı.

Seungmin Chan'ın dudaklarını sömürürken bu öpüşme hızlanmıştı. Chan yatağa uzanmışken Seungmin onun üstünde onu öpüyordu.

Chan dudaklarını ayırmadan ani bir hareketle Seungmin'in üstüne çıktı. Elini küçüğünün beline atıp onu havaya kaldırdı ve dilini onun ağzına yolladı.

Seungmin inleyip geri yatağa düştü. Elini Chan'ın erkekliğine atıp eşofmanın üstünden yavaşça okşamaya başladı.

Chan geri çekilip gözlerini kapattı ve derin nefesler almaya başladı. Seungmin el hareketlerini hızlandırıp tepkisini izledi.

Chan alt dudağını dişlemiş ve inlemişti. Kendisini erkekliğinde dolaşan ele itmeye çalışıyordu.

Seungmin eşofmanını indirince Chan'da kendininkini indirmiş ve bir köşeye atmıştı.

Tamamen soyundular ve tekrar öpüşmeye başladılar.

Seungmin şişmiş penisi eline aldı ve ucunu okşadı. Birkaç kez çekiştirip dizlerinin üstüne kalktı. Chan'ı yavaşça yatağa yatırıp eğildi ve erkekliğini ağzına aldı.

Chan art arda inlerken Seungmin ağzındaki havayı içine çekerek büyüğünü deli ediyor, onu azdırıyordu.

Chan çok geçmeden küçüğünün ağzına boşaldı. Seungmin ağzına gelen menileri yutup geri çekildi.

Bu sefer yatağa yatırılan o olmuştu. Chan tek bir soru sordu.

"Kayganlaştırıcı var mı?"

"Yok?"

Chan kafasını onaylar şekilde sallayıp Seungmin'in bacaklarını araladı. Başını eğince Seungmin kaşlarını çattı. Ancak deliğinde dil darbeleri beklemiyordu.

"Ahm..."

Chan dilini ustaca kullanıp minik pembe deliğin etrafında dolanıyor, ara sıra dilini içine sokuyordu.

İyice ıslandığını düşününce geri çekildi. Erkeliğini eline alıp bir kaç kez çekiştirdi ve küçüğünün deliğine konumladı. Ucunu yavaşça için sokup karşısında ona yalvaran bedenin tepkilerini izledi.

Kayan gözleri, aralanan ağzı, çarşafı sıkan elleri... Onun daha fazla azmasına ve tahrik olmasına sebep oluyordu.

Bir anda hepsini sokunca Seungmin delicesine inledi.

"H-Hareket et!"

Chan yavaş yavaş hareket etmeye başladı. Altında yatan bedeni izlemekten tam odaklanamıyordu.

"Hızlan!"

Chan küçüğünü dinleyip hızlandı. Seungmin ise bunu yetersiz bulup Chan'ı yatağa iterek üste çıktı.

Zıplamaya başlayınca ikisi de inledi. Seungmin hassas noktasına değen penis ile yavaşladı. Ama zıplamayı bırakmadı.

"Buldun mu?"

"Hı hı, e-evet..."

Seungmin hassas noktasına değen penise dayanamamış ve boşalmıştı. Chan'da boşalınca içinden çıkmadan kendini sevgilisinin üstüne bıraktı.

Chan onu içinden çıkarıp yanına yatırdı ve üstlerini örttü. Chan ona sıkıca sarılıp gözlerini kapattı ve son bir şey mırıldandı.

"Seni seviyorum Kim Seungmin."

"Ben seni daha çok seviyorum Christopher Bang."

~~~

bir daha benden smut isteyeni doverim

cansu askim melegim bal petegim istedi diye yazdim

oda bir daha istemeyecegine soz verdi

BU OZEL BİR SMUTTU

OZENDİM

BAYA UZUN OLDU BENCE

her neyse

gorusuruz kontrol etmedim bye

Kaos.. [ChanMin] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin