Seungmin
Minho öylece uyuyan Jisung'a bakıyordu. Bizde ses çıkarmaya korkuyorduk.
Minho ikidebir kendini suçluyordu. O böyleydi. Sevdiklerine zarar gelince - özellikle Jisung'a - onları koruyamadığı için hep kendini suçlardı.
En sonunda cesaretimi topladım ve onun yanına adımladım.
"Minho Hyung..."
Cevap vermiyordu. Sadece Jisung'u izliyordu.
"... Senin suçun değildi. Yapma böyle.."
"..."
"Hyung, kendini suçladığını hepimiz biliyoruz. Senin suçun değildi işte! Herkesin başına böyle bir şey gelebilir. Bunun sebebi sen olmazsın. Jisung'a olanlarda senin suçun değil!"
"Ama-"
"Ama falan yok Hyung. Kendini suçlamayı kesiyorsun. Jisung bunu öğrense sana ne kadar kızar haberin var mı senin?! Jisung'u en iyi tanıyan sen olmana rağmen kendini suçluyorsun!"
"Haklısın Seung..."
"O şu an iyi, sadece uyuyor. Ona hiç bir şey olmadı. Unutma bunu."
Gözlerini sildi ve derin bir nefes aldı. Hepimiz birden oh çekmiştik.
Bir süre sonra Jisung uyanmaya başlamıştı. Gözlerini kırpıştırıyor ve açmaya çalışıyordu.
Jisung
Gözlerimi yavaş yavaş açmaya çalıştım. Işık gözlerimi yakıyordu. İlk olarak kısık bir şekilde açıp ışığa alışmasını bekledim.
Alışınca gözlerimi tam açtım. Karşımdaki bulanık silüet yavaş yavaş normale döndü. Bu kim?
"İyi misin Jisung?"
"Bir yerin ağrıyor mu?"
Başımı yavaşça hayır anlamında salladım. Hâlbuki başım deli gibi ağrıyordu. Ve bunlar kim?
Derken bir ses duydum.
Merhaba Jisung
Ne oluyor ya?
Hafızanı kaybettin
Ne? Ne saçmalıyor bu ses?
Saçmalamıyorum, bu çocuklar senin arkadaşın. Aralarından biride sevgilin.
Ne? Gay miyim lan ben?
Off... İşimiz uzun. Hafızanı kaybettin aptal çocuk! Şimdi sevgilini nasıl tanıyacaksın?
"Jisung, iyi misin?"
"S-Siz ki-kimsiniz?"
"Doktor geçici hafıza kaybı yaşayabilir demişti."
"Başın ağrıyor mu?"
"Hı hı."
"Biraz zaman tanıyalım, bizide hatırlar."
"N-Ne oldu bana?"
"Bir tür hastalık atlattın ve hafızanı geçici olarak kaybettin. Bizi elbet hatırlarsın."
Bir dakika, Seungmin?
"S-Seungmin-shi?"
"Evet! Benim. Diğerlerini hatırlıyor musun?"
"Sadece senin ismini ve... M-Minho?"
"Evet! Benim! Beni hatırlıyor musun?"
Uhh... Bunu söylemem gerek sanırım. O senin sevgilin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaos.. [ChanMin]
FanfictionOkumayin fice giren acemi yazara sovup cikiyor. Ficte ben bile varim amk