🔖Annemin Diyarı
🕯️Şeki
🕯️26.Bölüm
📔📖📚
Bölüme ait tek soru bu herif ne yapacak?Hepimiz hazırlanmıştık. Yedek kıyafet ve kızlardan kapalı pijamalar alıp aşağıya indiğimizde Taner'e doğru ilerledim. Bizi bekleyen grup ile kaynaşmaya başlayan bizim grup ortama ayak uydururken insanlarla tanışıp sohbet etmeye başlamıştı.
Gözlüğünü takan İslam değiştirdiği kıyafetiyle yürüyen model olmuştu. Bence bu adam gelmesin ne işi var gezmede? Kırsın dizini otursun odasında!
"Mesme anlat neler yaptın?" Diyen Taner yanıma geldiği vakitte çantamı alan Sadi önden giderken Taner kaşları havalanarak "Anladığım kadarıyla bizim gibi olduğundç yerde kalmadın"dedi. Ben kaldım da annem kalmamış. Ona gülümserken birden ne görsem iyi iki kız İslam'ın yanında muhtemelen insanların verdiği ilgiyi merak etmiş ve sormaya gitmişti... Değil mi!!!!
Onlara dikkat kesilen bakışlarım ile cevap vermeyi dahi akıl edememiştim. Taner sırıtarak "Mesme şuradaki adamla aranda bir şey mi var? Sana ayrı bir ilgisi var gibi..."dediğinde çatılan kaşım ile ona dönüp "Evet kendisi dün evlenip bugün balayına çıktığım adam oluyor!"dedim. Ben bombayı açıp kaçtığımda Taner şaşırmışcas tepki vererek "Ne?"dedi. Ne işte kocam dedim ya!
Hiç kimse bir şey bilmediğinden bu olanlar tuhaf geliyordu. Karşımda durup "Sen şu an bu ülkenin vekiliyle mi evlisin? Sen....sen en son.... Kadir-"dediğinde ismiyle bile gülümseten adam o dönemlerde yaptıklarıyla herkesin kalbini çalmıştı. Kadir....üniversite yıllarımın kayıp yapboz parçası gibiydi.
O dönemde 3.sınıfta okula gelmişti. Dost canlısı, her ortama uyum sağlayan deli dolu insandı. Ortak arkadaşlarımız, ortak buluşma noktaları, ortak dersler vs sürekli olarak karşıma çıkıyordu. Zamanla ilgisini belli etse de tek isteğim okumak ve atanmaktı. Tabi isteğim gerçekleşmesi için şu an çabalamıyorum da neyse...velhasıl gel zaman git zaman okulun son günü evlenme teklifi ettiğinde ona söylediğim şey "Benim hayatım senin mükemmel hayatın gibi kusursuz değil. Kendine sakin bir hayat seç"olmuştu.
"Hah otobüs geliyor"
İleride beliren tur otobüsü ile arkasında başka bir araç gelmişti. Otelin önünde duran kafile kendini hazırlarken ben aklıma gelenlerle gülümseyip İslam'a baktığımda o kızlar hâlâ sohbet ediyordu. Şu hale bak ya bir de içine düşecekler...ama lütfen ve lütfen düşmeyin çünkü bir kaşık su da boğma yeteneğim var.
"Mesme bana kızma ama o haberleri duyup geldi-"diyen Taner'e ne söylediğini soracakken otobüsün arkasındaki siyah aracın içerisinde çıkan yüzü gördüm.
Siz ne yaptınız? Bu da ne oluyor?
"Taner bu da ne?" Dediğim de ellerini kaldırıp az önce masadaki endişeli yüz ifadesini takınarak "Yemin ederim haberleri duydu"dedi. Ahh gerçekten siz kafayı yemişsiniz! Şu an burada olmasının bir anlamı yok ki kalkıp buraya bunu teyit etmeye geliyor! Ya İslam öğrenirse ne olacak? Adam zaten terelelli bir de bu çıktı başıma! Ya ortalığa yayılırsa? Ya biri çıkıp yeni evli çiftin yasak aşkı....ay aman Allah korusun!
Çıldıramama ramak kaldığımda başımı İslam'a çevirdim. Evet tam tahmin ettiğim gibi evlilik teklifini de biliyor. Ona bakan gözlerim ile daha fazla duramadım. Hızlı adımlarla ona doğru ilerleyip kızlara sırıttım ve "Kızlar hani hayranlığınızı anlıyorum ama bu adamın elinde at nalı kadar yüzük var onu da mı görmediniz?"dedim. Çünkü şu an herkes uzak kalmalı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔖ANNEMİN DİYARI
SpiritualHayatım tam olarak Azerbaycan'lı annemin tatil için geldiği Türkiye de bin de bir olan ihtimal ile babama aşık olup evlenmesi ile başlamıştı. Sonra bizi terk edip gitmesi ve hasta olması ile gittiğim Bakü de bir milletvekiline hakaretten aldığım boy...