🔖Annemin Diyarı: Krem

3.7K 269 18
                                    

Vallahi sırıtarak yazıyorum son bir kaç bölümü size de keyifli okumalar

Annemin Diyarı
Krem
24.Bölüm

İslam'a bakan gözlerim şaşkınlıkla açılmış bir açıklama bekliyordu ama yorgun duran gözlerini devirip ayağa kalktı. Orta masanın etrafından dolanıp ayak ucumda durdu. Yavaşça yana geçip hemen sağ tarafıma kendini attığında gözlerim daha da büyümüş yerinden fırlayacaktı.

Pardon ama sen ne yapıyorsun? Şu an sen taciz mesafesini geçtin farkında mısın?

"Se-sen....ne-ne yapıyorsun?" Ömrümde ilk defa bu denli kekemeliğe maruz kalmıştım. Kendimi koltuğun başlığına yasladığımda tamamen bana dönen adam uykulu gözlerle yavaşça eğildi ve "Şu an yatağımda oturuyorsun"dedi. Ne yatağı? Burası koltuk....doğru ya koltuk benim demişti. Kaşlarım havalanırken çok uzatmamak adına yine de nezaketli olup "Yok sen yatağa geç ben alışığım bu tür yerlere"dedim.

Fakat İslam beni dinlemez halde kaşlarını indirdi . Hatta baya indirdi ve çatılmış halde "Sen neden alışıksın bu tür yerlere?"dedi. Hoş geldin İslam kocacım! Dur bi bir kaç saat oldu bu ne şiddet bu ne celal!

"Çünkü...."

"Çünkü ne?"

Ay dur kafamı karıştırma!

"Of İslam biraz öteye git eğilmekten belim kırıldı"dediğim de o sinsi bakışı üzerime dikti. Sessizce izlerken yavaşça yana kayıp "Oldu mu?"dedi. Evet oldu...ayh kalbim de ritmini bozdu resmen içeride depar atıyor. Yüzümdeki sıcaklık artarken İslam hâlâ dik dik bakıyordu. Bu kez gıcık etmek için ben de esnedim ve ayaklanıp "Ayy ben uyuyayım malum yorulduk"dedim.

Ayaklandığım vakitte İslam koltuktan sehpaya ayağını uzatıp "Bir soru sordum"dedi. Aaa çok ayıp. Sayın vekilim şu an yaptığınız şey tamamiyle haneye tecavüze girecek.

"Ama ben cevap vermek istemedim. Az önce konuyu kapattığın gibi"dedim. O an açılan gözler ve çatışan kaşlarla aniden ayaklandı ve "Nedenmiş?"dedi. Şu an yüz ifadesine gülmemek için kendimi sıkarken durmayıp orta masanın diğer kısmından geçtim ve esneyerek "Hadi iyi geceler ben uyuyorum"dedim.

Odama doğru geldiğimde kocaman yatağın ve karşımda duran müthiş manzara ile yatağa geçtim. Kafamdaki tek soru bu söylediği şey neydi? Olay tam olarak nasıl oldu? En önemlisi Nazan'ın bundan haberi var mı?

****

"Mesmeeee!!!"

Öbür taraftan duyduğum sesle gözlerimi araladığımda sabah namazından sonra uyuduğum aklıma geldi. Namaz kılıp şükür edip güneşin doğmasını ve bu muhteşem manzarayı izlemek istiyordum.

Esneyerek gözlerimi açtığımda karşımda duran İslam'ı gördüm. Evet şu an karşımda duruyor. Bunu bir din açısından değil insan kişisi açısından söylüyorum!!!

"Senin ne işin var burada?"

Allah kahretmesin ya manyak mısın sen ne yaptığını sanıyorsun? Odaya böyle girilir mi manyak mısın?

Korku içerisinde başımı yorganın altına sokmamla şoka girmiş haldeydim. Fakat İslam durmayıp "Saat öğlen oldu uyanmadın. Herkes kahvaltıya bekliyor ve ayrıca benim duş almam gerek....bildiğim kadarıyla da tek duş senin odanda"dedi.

Hayır hayır şu an duş alamaz otel buna hazır ama ben değilim. Hızla ayaklanıp "Sakın şimdi şu an olmaz!!!" Diye bağırıp yatakta ayağa kalkıp tam inecekken ayağıma dolaşan çarşaf ile "Aaaaaa" gelen acı çığlığım bir oldu. Ya ben niye bu yataklarda düşüyorum.

🔖ANNEMİN DİYARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin