— ILE!? — Julka wydarła się, gdy usłyszała ile kosztuje merch As Romy.
— No skoro już jedziemy to wypadałoby jakoś wyglądać — stwierdziła nieśmiało Marysia.
— Jak już to ja kupuję tylko koszulkę. Nie będę wydawała fortuny na jakieś skarpetki, spodenki, szale. Po co mi to? Poza tym jest strasznie gorąco — stwierdziła.
— Tutaj niedaleko znajduje się sklep AS Romy. Możemy dziś pójść tam i przy okazji pozwiedzać miasto.
— Good idea — odpowiedziała.
Nastolatki wyruszyły zwiedzać miasto. Ubrały się lekko, temperatura im sprzyjała. Byłoby wręcz idealnie, gdyby nie incydent, który miał miejsce na lotnisku. Na szczęście Julka puściła to już w niepamięć.
— Czyli ten piłkarz, którego zwyzywałam na lotnisku też tam gra? — zapytała, gdy zatrzymały się, aby kupić ochładzające lody.
— Tak, Nicola Zalewski — Julka otworzyła Google i wpisała tam jego dane. Była zaskoczona, gdy okazało się że gra w polskiej reprezentacji.
— Dziwak — stwierdziła po chwili oglądając jego profil na instagramie.
— Na wywiadach wcale nie wygląda na takiego podłego. Może z tym lotem to nie była jego decyzja? Tylko jego menadżera? — podsunęła Zosia.
— No nie wiem — Julka schowała telefon do kieszeni.
Dziewczyny wyruszyły, aby dalej zachwycać się pięknym Rzymem. Po paru godzinach, gdy zjadły obiad na mieście, poszły zobaczyć do sklepu As Romy.
— Boże, co za ceny — powiedziała Julka kładąc na kasę koszulkę, którą wybrała.
— Kupuj, nie marudź. Kluby żyją z tego, że taki ktoś jak my kupi koszulkę.
— Czyli właśnie napędzamy jakiś randomowy klub, bo Marii spodobał się piłkarz tam grający?
— Tak, dokładnie.
Dziewczyny wyszły ze sklepu i ruszyły w stronę hotelu.
— Wiecie co — zaczęła Jula — ja sobie posiedzę chwilę na dworze. Przyjdę na kolację.
Dziewczyny poszły do swoich pokoju, a Julka ruszyła w stronę parku. Był prześliczny, zwłaszcza wieczorem, gdy nie było praktycznie nikogo oprócz wiewiórek i mniejszych stworzeń. Usiadła na ławce i przeglądała instagrama. Nagle przyszło jej powiadomienie.
nico_zale prosi o zgodę na obserwowanie ciebie
~~~
— Znalazłem tylko jej instagram, nazwa się Julia Drzewo i pochodzi z Wielkoplski.
— Daj mi jej nazwę.
~~~
CZYTASZ
airport love // NICOLA ZALEWSKI // TOM 1
Fanfictionokazuje się, że lot wybuchowej nastolatki zostaje odwołany przez jakiegoś piłkarzyka, a ta w złości postanawia mu wygarnąć