Julia od paru dni źle się czuła. Ukrywała to przed dziewczynami, aby nie psuć im wakacji, a Nicoli powiedziała, że już jej się polepszyło. Jednak, gdy była z dziewczynami w muzeum, w którym prawie zemdlała, stwierdziła, że to nie jest normalne. Pod pretekstem pójścia zobaczenia nowego mieszkania w centrum Rzymu, umówiła się na wizytę u lekarza. Pani doktor wykonała zwykłe badania i USG, aby zbadać przyczynę jej złego samopoczucia.
- Pani Julio - kazała jej usiąść na krześle i podała jej wodę - Jest pani w ciąży.
Julia poczuła się jakby całe życie przeleciało jej przed oczami. DZIECKO?! PRZECIEŻ ONA MA DZIEWIĘTNAŚCIE LAT, ONA SAMA JEST JESZCZE DZIECKIEM. Nie, nie, nie. Ona ma studia, kariere przed sobą, nie da rady z dzieckiem. A Nicola? Młody piłkarz nie ma czasu na jakieś dziecko. W końcu to on NAPEWNO jest ojcem. Nie ma innej opcji.
Boże.
A co gdyby się poświęcić i ukryć ciążę przed Nicolą, aby nie zepsuć mu kariery? Julia już sama nie wiedziała co ma zrobić. Zbyt dużo rzeczy ukrywała przed ludźmi. Po wyjściu z gabinetu lekarza odrazu napisała do Nicoli.
dżulianna.pv: musimy się dziś spotkać
nico_zale: teraz mam trening, nie mam czasu miś
dżulianna.pv: ważne bardzo
nico_zale: coś się stało?
dżulianna.pv: MUSIMY porozmawiać teraz
nico_zale: przyjedź na stadion, zaraz przyjdę
Julia zamówiła Ubera i pojechała nim na stadion treningowy AS Romy. Ochroniarze ją wpuścili i spotkała Nicolę na trybunach. Na przywitanie przytulił dziewczynę, ale wyczuł, że jest jakaś spięta.
- Julia, co się stało? Jesteś bardzo spięta - zapytał.
- Nicola, ja przepraszam. Nie mogę z tobą być.
- Co?
- Poprostu nie jestem gotowa na związek z celebrytą. Ty jesteś popularny, a mnie nikt nie zna. Lepiej będzie jak znajdziesz sobie dziewczynę ze swojej strefy popularności. Wybacz - oddała mu do ręki, który jej podarował jako znak ich nieprzemijającej miłości . Nicola stał jak wryty nie spodziewając się tego kompletnie po dziewczynie.
- Serio robisz mi to teraz? Kiedy w końcu zdołałem kogoś pokochać, ty tak poprostu sobie zrywasz? Bez kontekstu. Myślałem, że jesteś inna, serio. Ale jak widać zależało Ci tylko na kasie.
- Nicola, nie. Ja to robię dla twojego dobra - zobaczyła jak do oczu Nicoli napływają łzy. Ten obrócił się i poszedł w stronę boiska nawet się nie żegnając.
Boże, co ona najlepszego zrobiła.
Wróciła do hotelu i zamknęła się w pokoju. Najgorsze wakacje w jej życiu. Wolałaby nie spotkać Nicoli i nie musieć go teraz ranić. On nie wie, że to dla dobra jego kariery. Chłopak nie może przejmować się jakąś małolatą z dzieckiem w brzuchu. Julia będzie musiała sobie sama poradzić. Najwyżej rodzicą i dziewczyną powie, że ojca nie pamięta, bo poznała na imprezie.
Nie wiedziała czy robiła dobrze, ale wywalone, raz się żyje. A z resztą nie może się stresować, bo to szkodzi dziecku. Jakie imię? Chłopiec Neo lub Leon? Dziewczynę Lea lub Mea? Boże, jest tyle pięknych imion. Nicola by pewnie jeszcze podsunął swoje pomysły, gdyby wiedział, ale nie wie.
- Mogę wejść? - usłyszała głos Kariny. Schowała zdjęcia do szafki i otarła łzy.
- Tak - Karina weszła do pokoju. Wyglądała na wkurzoną.
- Julia, wiem że coś przed nami ukrywasz. Albo powiesz mi to teraz, albo sama ci to powiem.
- Co? Nie wiem o co ci chodzi - Julia domyśliła się, że chodziło pewnie o jej ciążę. Ale jak mogłaby się o tym dowiedzieć?
- Wiem o twoim romansie z Nicolą Zalewskim - powiedziała - Zachowujesz się dziwnie, patrzyłaś się na niego na promie ciągle, pojawia się dziwnym przypadkiem tam gdzie my. Przyznaj się, że coś was łączy.
- Karina, nic nas nie łączy. To tylko dziwny zbieg okoliczności, naprawdę - przysięgła. Karina westchnęła z ulgą.
- Obiecujesz? Na słowo dżamnika? - podała jej mały palec.
- Nie mam z nim romansu, na słowo dżamanika.
Julia poszła powdychać trochę świeżego powietrza, a wieczorem obejrzała sobie film. Wyłączyła telefon, żeby powiadomienia jej nie przeszkadzały, a odczytała je dopiero wieczorem, gdy zasypiała.
KarinaKochaCasha: wysłał(a) link
NICOLA ZALEWSKI MA DZIEWCZYNE [ZOBACZ 10+ ZDJĘĆ]
Podczas treningu młodego piłkarza media uchwyciły jak młody mężczyzna przytula się na powitanie z kobietą. Media podejrzewają, że to nowa dziewczyna Nicoli Zalewskiego.
KarinaKochaCasha: julia przesadziłaś, nie ufasz nam, to koniec naszej przyjaźni
~~~
CZYTASZ
airport love // NICOLA ZALEWSKI // TOM 1
Fanfictionokazuje się, że lot wybuchowej nastolatki zostaje odwołany przez jakiegoś piłkarzyka, a ta w złości postanawia mu wygarnąć