Taçmin den
"Patron!"
"Ne oldu Leyla!"
"Aşağıya bekleniyorsun!"
"Beklentilerinizi siksinler!"
"Amin, hadi!"
Oflayarak yerimden kalktım. İki dakika dinlenecektim, belli ki kafamın etini kemireceklerdi benimkiler.
Son sigaramı da küllükte söndürüp ayağa kalktım ve üzerime bir sabahlık geçirdim. Daha saat on iki buçuk falandı ve bizimkiler ayaktaydı.
Şıpıdık terliklerimi ayağıma geçirdim ve odamdan çıkıp aşağı kata indim.
Dördü de dedikoducu Konya teyzeleri gibi yan yana dizilmiş, ellerinde ki börek tabaklarıyla bana bakıyordu.
"Ee, enişteye mesaj attın mı!" Afşin'e göz devirip bana hazırladıkları börek tabağını aldım ve koltuğa oturdum.
"Attım"
Hepsi bir ağzından heyecanla "Ne dedi!" Dedi.
Konya şivesini takındım "Gün götüme vurmadan ne dii mesaj atan gıı! Dedi beyefendi"
Hakikatten, ben gerizekalı mıyım? Elin barzo herifine mesaj atıyorum? Bir de iki yılımı aldı herif.
Sen iki yıl bekle, mesaj at. Adamın götüne gün vurmamış diye azar ye
Kızlara baktım, hepsinin yüzü kızarmıştı ve birazdan patlayacak gibiydiler. Hepsini siktir edesim vardı ya neyse.
"Gülün ya gülün. Ben sizin ağzınıza sıçmasını bilirim. Tutmayın içinizde" hepsi bir anda kahkaha atmaya başladı.
Ellerinde ki börekler etrafa saçıldı ama umursamadılar bile. Afşin Leyla'nın sırtını tekmeleye tekmeleye gülerken, Leyla nefes dahi alamadığı için ona engel olamıyordu. İz ise yavaş yavaş koltuktan düşüyordu.
Karmen öküzü ise yere düşen börekleri ağzına tıkmakla meşguldü.Ben ise bacak bacak üstüne atmış ellerimi bağlamış bu aptalların neden benim hayatımda olduğunu sorguluyordum.
İz külçe gibi koltuktan yere düştü "N-ne demiş ne demiiiiş!?" Nefes bile alamıyordu salak.
Karmen ağzına bir börek daha çıktı "gön götömö vörmödö goooo" bu salak ta ağzı dolu diye nefes alamıyordu.
"Ben o günü götünüze sokacağım! Yeter kalkın iş var!" İz hemen yerden kalkıp koltuğa oturdu. Leyla nefes almaya başladı ve Afşin de onu dövmeyi bıraktı. Karmen son lokmayı ağzına tıkıp tabağı yana koydu.
"Ellerim kaşınmaya başladı" dedi Leyla ellerini birbirine sürterek.
"Bu sefer iş büyük. Yarın gece, saat tam onda mekanda olacağız. Karmen plastik makyaja başla erkenden, İz kostüm bakmaya başla, Leyla mekâna keskin nişancıları yerleştireceksin, Afşin kameralar ve sistemler de sende" diye tane tane anlattım.
Hafifçe öne eğilip desteklerimi dizlerime yasladım, hepsi bana odaklanmış dinliyordu. Her ne kadar deli dolu olsalar da, hepsi bu gurubun değerli bir parçasıydı.
"Oruspular iş başında yani?" Afşin'in hevesle söylediği şeye sırıttım.
"Büyük orospunuz -yani ben- sizin için yeni bir iş buldu" bir kaç saniye hepsinin keyifli suratına ve gözlerinde ki hain parıltılara baktım.
"Rus mafyasına giriyoruz. O Rusları donuna kadar soymadan bu evden adım atamaz kimse!"
ΩΠΠ
Hello gôrller!
Bu bölüm alt yapı oldu. Yavaş yavaş Taçmin'i tanımaya başlıyoruz.
Yeni gelen karakterlerin tiplerini anlatmakla vakit harcamak istemedim. Yarın hepsine manken bulup diğer bölüme atacağım.
Bu arada, Leyla karakterinin esin kaynağı sadeceleyla_ Leylacımdır. Kitaplarımı en başından beri severek okuyup yılmadan bana destek olan büyük bir kraliçe.
Bende dedim ona tacını takayım, kitabıma alayım.
Ama hepiniz benim için kraliçe değerindesiniz unutmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Striprizci Bey ∆texting∆
HumorS.T birinci kitap! +18 ÖGELER VE VAHŞET İÇERMEKTEDİR! Tutkuyla dans eden bir adam ve ona kurnazlığıyla ihtiras veren bir kadın... Uluslar arası hırsızlık çetesi olan kadınlar ve striprizde dünya markası olan ama arkasında sırları saklayan erkek guru...