Gönderen Utku: Benim lanet Nude lerim senin telefonunda ne sikim işi var? (02:30)
Taçmin yazıyor...
Taçmin yazıyor...(02:35)
Taçmin yazıyor...(02:45)
Taçmin yazıyor...(02:55)
Gönderen Utku: Artık cevap verir misin?
Taçmin yazıyor...(03:00)
Gönderen Utku: Ne yazıyorsun on saattir!
Taçmin yazıyor...(03:05)
Gönderen Utku: Allah'ım sabır, sadece minik bir sabır
Taçmin yazıyor...(03:06)
Taçmin den
Birden telefonun arama sesiyle gözlerimi açtım. "Kim arıyor bu saatte amına koyayım" telefonun ışığı gözlerimi aldığı için gözlerimi ovdum ve kimin aradığına bakmadan açtım.
"Bu saatte hangi piç beni-"
"Sen beni delirtmek mi istiyorsun! Şu iki günde bir yılın sinirini yaşadım! Sadece bir kaç kelime yazacaksın! BU KADAR LAN BU KADAR!" telefonda öyle kir kükremişti ki kulağımdan uzaklaştırdım.
"Anaaa" dedim yeni aydınlanmış gibi "ben sana cevap yazıyordum değil mi? Kusura bakma ya, uyuyakalmışım"
Bir süre telefonun arkasından ses gelmedi, hatta uzunca bir süre "Pişt yakışıklı, sesin soluğun kesildi" dedim şaka yapar gibi.
Gene ses gelmedi "Ses versene" gene ses gelmedi.
"Sende benim gibi uyudun mu?" bu sefer daha sakin konuşmuştum. Bir süre daha bekledim.
Telefondan bir kaç hışırtı sesi ve derin bir nefes sesi geldi "Sana bağırmak istemedim" şaşkınlıkla gözlerimi açtım.
Şaşkın sesime engel olamayarak konuştum "Anlamadım?"
"Gecenin ikisinde arayıp hayvan gibi bağırdım, kusura bakma" bu sefer de mahcup olmuş gibiydi.
Bense şaşkınlıktan dilimi yutmak üzereydim "A-asıl ben seni teşvik ettim. Özür dilerim" dedim şaşkınca.
Ve telefondan büyük bir kahkaha sesi geldi.
Piç oğlu piç.
O nefes bile almadan gülerken, hem gülme sesine içim gidiyordu hem de beni tuzağa düşürdüğü için sinir oluyordum.
Bir an gözlerimi kapadım ve kendimi sadece onun gülüşüni bıraktım.
İki yıl.
Dile kolay iki yıl.
İki yıl boyunca nasıl dayanmıştım acaba una uzaktan uzaktan bakmaya?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Striprizci Bey ∆texting∆
HumorS.T birinci kitap! +18 ÖGELER VE VAHŞET İÇERMEKTEDİR! Tutkuyla dans eden bir adam ve ona kurnazlığıyla ihtiras veren bir kadın... Uluslar arası hırsızlık çetesi olan kadınlar ve striprizde dünya markası olan ama arkasında sırları saklayan erkek guru...