Yukarı bir adet gülüşüne düştüğüm Berkecaaaaanımı bırakıyorum.
Taçmin den
Yüzüme bakmıyordu. Ona dokunmama tepki vermiyordu, benimle konuşmuyor du.
Hayattan soğumam için yeterli nedenler veriyordu
"Artık gidebilir miyiz? " nerdeyse varlığını unuttuğum Deniz'in konuşmasıyla ona baktım.
Tehlike nin büyüğü ilk gece ve ondan sonraki gündü çünkü hepsi endişeli ve panikliydi. Ama artık rahatlamişlar ve sakince düşünmeye başlamışlardı.
Ama mavişimi bırakmaya niyetim yoktu ki
"Evet gidebilirsiniz. Size savuracağım tehditleri az da olsa tahmin edebileceğinizi düşünüyorum" çatalimi bırakarak arkama yaşlandım ve erkeklere baktım
Deniz kendini beğenmiş gülümsemesiyle beni taklit ederek arkasına yaslandı "Ve sende bizim her an polise gitme olasılığımızın olduğunu tahmin edebiliyorsun. Sonuçta beş kişiyiz, illa ki birimiz ulaşır"
Kaşlarımı kaldırdım "Elbette ulaşır elbette. Ama..." parmağımla kızları gösterdim "onlar ben hapse girdikten sonra sizi bulur"
Hepsinin bir yutkunuş sesini duydum.
"Bir an ben insan zannetmiştim. Plastik kalpsiz barbi olduklarını unutmuşum" Tuğkan 'nın Deniz'e dediklerini tabiki hepimiz duymuştuk ama kızlar siklemedi.
Bense gözlerimi Deniz'e dikmiş ciddiyetimi belli ediyordum.
"O gece hiçbir şey görmediniz duymadınız. Bu kadar basit" dedim omuz silkerek.
Yanımda ki adam gözlerini masaya dikmiş ve sanki burada değilmiş gibi dalmıştı.
"Niye senin suçunu örtelim ki?" Furkan gene dik başlılıkla bana baktı.
"Yaşamak için?"
"Bize dokunamazsın, milyonlarca hayranımız var" gereksiz bir özgüven kaplamıştı Furkan'ı.
"Hayranlarınız beni tanıyor mu?" Eh beyin beleşti değil mi. Bu son sözlerim oldu. Daha sonra kızlara döndüm
"Bende öyle düşündüm Furkan. Karmen sizi bırakır, İz kişisel eşyalarını getir" kızlar ayaklandı ve bizde ayaklandık. Masayı öylece bıraktık, zaten bu gün temizlikçi gelecekti.
Üzerinden bir temizlik yapardım evin ama vaktim yoktu. İz tek tek telefonlarını ve cüzdanlarını dağıttı.
Hepsinde dinleme cihazə ve GPS vardı
Sonunda insafa gelen Karmen de gömleklerini verdi. Leyla ise put gibi durmuş gitmelerini bekliyordu.
Afşin bahçede ki köz kor ve yangını arka bahçeye aldı.
Erkekler tam kapıdan çıkarken sona kalan ve yüzüme asla bakmayan Utku'yu çekerek duvara yapıştırdım.
O şaşkınca bana bakarken dudaklarımı hızla dudaklarına bastırdım.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Striprizci Bey ∆texting∆
HumorS.T birinci kitap! +18 ÖGELER VE VAHŞET İÇERMEKTEDİR! Tutkuyla dans eden bir adam ve ona kurnazlığıyla ihtiras veren bir kadın... Uluslar arası hırsızlık çetesi olan kadınlar ve striprizde dünya markası olan ama arkasında sırları saklayan erkek guru...