∅∆|Π

162 16 28
                                    

Taçmin den

"Tetiklere geçin! Tekrar ediyorum Tetiklere geçin!" Islak üstümü umursamadan geminin güvertesine gittim hızlıca.

"Ne olursa olsun gemiyi durdurmuyorsun!" Gemiyi kontrol eden adam panikle kafasını salladı. Gözlem yerine giderek geminin yanlarına baktım.

Her tarafımız sarılmıştı, FBİ nefes alacak bir alan bile bırakmamıştılar ve arkamızdan bizi takip eden gemide nükleer silahlar bulunuyordu.

Arkamızdan bizi takip eden gemiden ses duyuldu "Çatışma başlatmak istemiyoruz, teslim olun!" Hadi ya, demesi kolaydı.

Kızlar da benim gibi ıslak kıyafetleriyle koşarak yanıma geldiler. "Planın var mı patron?" Dedi İz.

"Her zaman planım var, geminin zemininde ki nükleer silahları etkinliştirin ve ateşe hazır olsunlar. Öldürmekten çekinmiyoruz, İz sen gene keskin nişancıya konumlan. Leyla nükleer silahların başına geç, komut verdiğimde ateşlenecek. Karmen Afşin biz gemiyi koruyoruz. Gemiye sızma ihtimalleri yüksek"

Afşin adamlara bakarak kafadan hesap yaptı "Ama çok fazlalar, adam lazım bize"

Evet çok fazlaydılar, Soçi polisleri kolay lokmaydı ama söz konusu FBI olunca işler değişiyordu.

Su geçirmez telefonumu çıkarttım, Lucca'nın numarasını çevirdim

"Привет? (Alo)"

Rusça konuştum "FBİ etrafımızı sardı, adam takviyesi lazım, gemi tehlike altında. Hemen"

"Sende kimsin? Çabuk telefonu erkek patrona ver!" Birden kulağıma bağrılan Rusça kelimelerle kaşlarımı çattım

"Patron be-"

"Ne bekliyorsun aptal! Şu telefonu patrona götür. Gemi tehlike altında lanet olsun!"

"Beni dinle-"

"ŞU SİKTİĞİMİN TELEFONUNU PATRONA GÖTÜR OROSPU KARI!" sinirle telefonu suratına kapattım.

Sakin ol

Bu Russo piçi benim patron olduğumu ona bildirmemişmiydi?

Leyla da kaşlarını çattı "Niye anırıyordu o patron, bir şey mi oldu?"

"Takviye falan yok. Götünüzü sıkı kollayın. Geminin zemininde ağır menzilliler var, hızlı olun" karaya ayak bastığım an ilk işim bu herifi gebertmekti.

Kızlar anında kafalarını sallayarak güverteden indiler. Ben zaten donanımlıydım, bende hızlı adımlarla güverteden inip sahte dolarların olduğu geminin orta kısmına konumlandım.

FBI bir süre bizden ses alamayınca harekete geçtiler.

Ve dışarda bir anda yaklaşık yirmi silah patlamaya başladı.

Gemiye çoktan sızdıklarına emindim zaten, alarmlar ötmeye başladı. Kırmızı ışıklar geminin karanlığının içinde yanıp söndü.

Striprizci Bey ∆texting∆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin