Bu gün Ankara fk Beşiktaş maçı vardı. Ankara aldı, ama tek diyeceğim o takımı kurtaran tek kişi kaleci Gökhan dı. Helal olsun diyorum, ama takım bok gibi oynadı
Masuaku bizi yaktı, Atiba abim de dahil. Ama olsun, canı sağ olsun Atiba abimin. Adam altmış yaşında ama hala dipçik gibi maşallah.
Gene de, tek cümlem;
Tık tık!
Kim o!
Öcü!
ANANIN AMI ANKARA GÜCÜ!
Utku dan
S
iktir
Dabıl siktir
Siktir ama ya!
"Kalkma dur!" Eğilip hızla kucağıma aldım. Sol karın boşluğu kanıyordu.
Vurulmuş muydu?
"Sakin olun! Sadece minik bir kanama" dese de onu pek siklemedim.
"Nasıl sadece minik bir kanama! Salak vurulmuşsun ve bana söylemiyor musun!" Bende on saattir onu kovalıyordum eğlensin diye
Kız sana vurulmuş diye yorumladım
"Utku beni arabama götür. Orda malzeme çantası var" yarasından kan süzülmeye başladı.
"Saçmalama, doktora gidiyoruz" hızla arabaya ilerledim. Kızlar tam arkamdan geldi
"Saçmalama, doktora falan gerek yok!"
"VAR!" Farkında olmadan öyle bir bağırmıştım ki otoparkta ki bütün insanlar bize döndü. Ama umursamadım, hızlı adımlarla otoparkta arabama doğru ilerledim.
"Utku dur! Hastane yok, sadece minik bir dikiş!" Diye bağırıyordu arkamdan Afşin ama onu da umursamadım.
Nasıl minik bir dikiş ki yere kan damlıyor?
Asıl sana ne oluyor da bu kadar geriliyorsun?
"Siz gidin!" diye bağırdı Taçmin. Kızlar isteksiz olsa da diğerleriyle birlikte peşimizi bıraktı.
Arabama yaklaşınca cebimden anahtarı çıkartmaya yeltendim ama elini elimin üzerine koydu inatla. "Taçmin" dedim nefes alarak
"Ne Taçmin? Utku bir sakin olur musun? En başından zaten doktora göründüm, lütfen dur bi" sesinin sakinliği canımı sıkıyordu. Yarası kanıyordu ama hala beni sakinleştirme derdindeydi.
Durdum, kendi cebinden kendi arabasının anahtarını çıkartıp arabasının kilidini açtı. "Beni arabamın arka bagajına götür lütfen"
Siktir! Ona karşı gelip onu hastaneye götürmem gerekiyordu ama ona karşı gelemiyordum
Ne oldi sana ne oldi böyle
Nerde eski taş fırın erkeği? Ki anda oldun layt erkeği!
Bi sus amk ya
Mecburen isteksizce adımlarımı onun arabasına yönlendirdim. Ayağımla altta ki sensörün önüne dokundum ve bagaj yukarı kayarak açıldı.
Dikkatlice onu arabanın geniş bagajına yatırdım. "Ne yapacağız burda Allah aşkına. Strelize bile değil!" Arabanın arkasi ne kadar bal dök yala olsa da sağlıksızdı
Bir eliyle yarasını tutarken diğeriyle sağlık çantasını gösterdi "Ver onu bana, ve lütfen kapıyı kapat rüzgar esiyor"
Akılmı bıraktın adamda?
Her ne kadar bagaj büyük de olsa benim uzun boyuma pek uygun değildi ama kafamı eğdim ve garaja girip kapısını kapattım.
"Utku ben halledebilirim" diye fısıldadı. Ona sert bir bakış atıp onu biraz ileri ittim ve kafasını bağdaş yaptığım kucağıma koydum.
"Sus ve sesini çıkartma" dedim sinirle.
Gene sinirimi yok edecek şekilde elini ağzına götürüp hayali bir fermuar çekti
Yakışıyor da orospuya bu tatlış haller ha
Nefret ediyorum
Koyu yeşil kazağını sıyırdım üzerine eğilerek. Kırmızıya bulanmış bandajı gözüme serildi.
Elimi bandajın üzerinde gezdirdim, nefesini tutttu ve elimin altında ki kasları gerildi
Ah geberiyo ve hala senin gibi sik peşinde mi?
Armut dibine düşermiş. Yeminle yala yapıştır!
Ruh ikizi olur normal insanlar, siz ruh sikişisiniz!
Onu sinir etmek için gereğinden fazla dokundum ipeksi tenine, vuruluyordu ve bunu bildiği halde benim onu kovalamama izin veriyordu.
Salak tı bu kız, bir de o yarayla kampa gelmişti ha?
Sinirle bandajı tek bir hamlede çektim. Boynunda ki damarlar kablo misali ortaya serildi, yüzü kızardı kendini tuttuğu için. "Utku" dedi zar zor. Elini ne ara koluma sarmıştı bilmiyordum ama bunu hak etmişti.
"Sus, konuşma benimle. Hem vuruluyor, hemde bunu bildiği halde kampa geliyor. Tam sopalıksık"
Bu öfkenin kaynağı daha çok ona önem verdiğini için olabilir mi?
Evet, ona önem veriyordum ve hiç bir zaman bunu reddetmemiştim.
Nefes nefese kalmış hali benim de canımı acıttı, derin bir nefes aldım yorgunca
Ne yapacaktım ben bu kızla?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Striprizci Bey ∆texting∆
HumorS.T birinci kitap! +18 ÖGELER VE VAHŞET İÇERMEKTEDİR! Tutkuyla dans eden bir adam ve ona kurnazlığıyla ihtiras veren bir kadın... Uluslar arası hırsızlık çetesi olan kadınlar ve striprizde dünya markası olan ama arkasında sırları saklayan erkek guru...