"Ya ver defterimi!" Onu vurmak falan istemiyordum. Tehdidim işe yaramayınca silahımı pantolonuma geri koydum."İnanamıyorum, mankenleri nerden buldun!" Beni umursamadan az önce kalktığımda sandalyeme oturdu. Nerdeyse bütün sayfalarımı karıştırdı
Ama bunu kimse bilmiyordu ve bilmeyecekti
"Mankene ihtiyacım yok" ellerimi bağladım sinirle.
Şaşkınca kafasını kaldırıp bana baktı "Nasıl?"
"Seks yaparken çizebiliyorum" dedim tek kaşımı kaldırarak.
Genelde bu yüzden seks yapardım zaten, seks yaparken çizmek benim en büyük fantazimdi.
Defterimi kapadım ve arkamı döndüm, fakat bir anda bileğimi tutup birden kucağına çekti "Bende çizmek istiyorum"
Beni bacaklarının üzerine otutturdu
(+18 Ögeler içermektedir, bu sefer gerçekten hassas olanlar geçsin)
"Hayır" dedim sert bir şekilde.
Ama o sanki beni duymamış gibi uzun kirpiklerini kırpıştırdı "Lütfen"
"Olmaz"
Bir bacağının diz kapağını kadınlığıma yasladı. Beklemediğim anda baskı uygulayınca minik iniltimi tutamadım
"Lütfen"
Gözlerimi kapadım, derin bir nefes çekip ateşin kokusunu içime hapsettim.
"Hadi ama, bende çizmek istiyorum"
"Git başkasıyla çiz"
"Ama başkası bana yardım edemez ki, senin kalemin mükemmel" sabrımı zorluyordu.
Neden reddettiğimi bende bilmiyordum ama reddetmiştim işte. Evet aşırı seksi biriydi, evet uzun zamandır dikkatimi çekiyordu ama bi inat tutmuştu
Elinin birini uzun saçlarımın arasından geçirip ensemi okşadı "Hadi lütfen. Karşılığında sana mankenlik bile yaparım"
Gözlerimi açtım "Ama kimse, bak hiç kimse ne bu Olayı bilecek ne de benim çizim yaptığı bilmeyecek. Yoksa..."
"Yoksa ne?" Dedi sırıtarak. Bende bir anda sırıttım, onun üzerine oturduğum anda cebinden arakladığım kelebeği açtım tek hamleyle. Saniyenin yarı hızında bıcağı gözüne yarım santim kalana kadar soktum.
Gözünü kırparsa bıçak göz kapağını keserdi
"Yoksa gözlerinden kanını akıtır ve içerim" ciddiydim, yapmadığım şey değildi
Yutkundu, adem elması boğazından kayıp geçti. "Tamam" dedi. Ama ben bıçağı çekmeyi uzun kirpiklerinde dolaştırdım, biraz korkması lazımdı.
"İnanayım mı sana?"
"İnan, sadece çizeceğim ve kimse görmeyecek"
"Kalk o zaman" kelebeği geri çekip kapattım ve aldığım yere, iç cebine geri koydum. Ayaklanıp kucağından kalktım, elimi uzattım.
Uzun kirpiklerinin altından bana baktı. Derin bir nefes alıp elimi tuttu, yanda ki suyu ateşin üzerine döktüm ve yavaşça çadırıma yürüdüm. Diğer çadırlardan biraz daha uzağa kurmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Striprizci Bey ∆texting∆
HumorS.T birinci kitap! +18 ÖGELER VE VAHŞET İÇERMEKTEDİR! Tutkuyla dans eden bir adam ve ona kurnazlığıyla ihtiras veren bir kadın... Uluslar arası hırsızlık çetesi olan kadınlar ve striprizde dünya markası olan ama arkasında sırları saklayan erkek guru...